Na vanavond ben ik juist weer bang dat het nog heel lang zal duren voordat ik dit geaccepteerd heb.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef Muracatun het volgende:
Nou Eympje!
Ik ben weer terug in Holland, tis toch beter dan in Duitsland vinnik, maar dat ff daar gelaten
We gaan er wel voor om haar eerder te zijn vergeten door jou dan 3 jaar. ik weet zeker dat al je vrienden je daarmee zullen helpen!
Kom op he, laat je niet gek makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef eymey het volgende:
[..]
Na vanavond ben ik juist weer bang dat het nog heel lang zal duren voordat ik dit geaccepteerd heb.....
precies wat ik ook denk. Dat laten we niet toe hoor Eymquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Kom op he, laat je niet gek maken![]()
Ander krijgt dat kreng nog d'r zin ook![]()
nee.... ik ga me niet verlagen tot haar niveau.......... ik wil straks voor mezelf kunnen zeggen dat ik het op zn minst redelijk heb geprobeerd aan te pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:19 schreef kfaessen het volgende:
Nee eym kom op we pakken haar gewoon 10 keer, nee sorry 100 keer zo hard terug. Ze verdient intussen absoluut geen medelijden meer vooral niet na wat ze vandaag weer deed.
Precies mijn gedachte. Zoals ik al eerder gezegt heb in dit draadje; zorg er in ieder geval dat 1 van jullie zich nog een beetje volwassen opstelt. En zo te lezen doe je dat ook, ondanks al die shit die je over je heen hebt gehad, waarvoor petje af.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef eymey het volgende:
[..]
nee.... ik ga me niet verlagen tot haar niveau.......... ik wil straks voor mezelf kunnen zeggen dat ik het op zn minst redelijk heb geprobeerd aan te pakken.
tsja...... ik laat aan iedereen die ik het vertel ook ruimte voor haar kant... hier krijg ik soms zelfs een beetje een 'schop onder m'n kont' dat ik d'r nog steeds verdedig........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:43 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Zoals ik al eerder gezegt heb in dit draadje; zorg er in ieder geval dat 1 van jullie zich nog een beetje volwassen opstelt. En zo te lezen doe je dat ook, ondanks al die shit die je over je heen hebt gehad, waarvoor petje af.
die snap ik even nietquote:Op zondag 3 juli 2005 22:46 schreef eymey het volgende:
Helaas is dat ook geen oplossing omdat ik dan vanavond voordat ik wil gaan slapen alles weer voor m'n kiezen krijg.....
Als ik m'n telefoon aan zet... dan krijg ik alle sms'jes over me heen die in de tussentijd gestuurd zijn.....quote:Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
die snap ik even nietLeg eens uit ?
Dat idee had ik er ook altijd al van. Was er ook totaal niet rauwig om toen begin dit jaar bleek dat die site misschien z'n subsidies kwijt zou raken...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AlmereRulez maakt meer kapot dan je lief is.
Wel lullig van haar eigenlijk, al kon ik het als buitenstaander vroeg in het verhaal zien aankomen. Dat zoeken naar andere gasten op AlmereRulez. Die site is echt alleen bedoeld om neukdates te scoren hoor.
Ohja, die prutsers worden gesubsidieerd, omdat ze zogenaamd voor leven in de brouwerij zorgen in Almere. Tja, die wijven op die site zijn echt kansloos meestal, kerels ook. Ik begrijp niet waarom die site recht heeft op subsidie. Jaren terug misschien, toen deden ze echt wel nuttige dingen voor Almere, maar nu allang niet meer. Het is eer en glorie voor enkele personen en voor de rest is het gewoon een profielensite om neukerdjes te zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef eymey het volgende:
[..]
Dat idee had ik er ook altijd al van. Was er ook totaal niet rauwig om toen begin dit jaar bleek dat die site misschien z'n subsidies kwijt zou raken...
Maar goed... ze houdt het met deze toch alweer 3 weekjes uit....
Zij zou gewoon graag zien dat jij over de pijn heen bent die zij heeft veroorzaakt, omdat het haar dan minder schuldig laat voelen. Zij komt naar je toe om te proberen haar schuldgevoel te verminderen...quote:Op maandag 27 juni 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
Bovendien, degene die het uit heeft gemaakt weet dat hij de ander pijn heeft gedaan, terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet wilde. En niemand wil graag geconfronteerd worden met het verdriet waarmee hij een ander opzadelt.
Dat denk ik ook... hoewel het me toch ook wel weer iets positiever over d'r stemt....quote:Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef HenryHill het volgende:
Wat ik al eerder zei: schuldgevoel.
[..]
Zij zou gewoon graag zien dat jij over de pijn heen bent die zij heeft veroorzaakt, omdat het haar dan minder schuldig laat voelen. Zij komt naar je toe om te proberen haar schuldgevoel te verminderen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |