abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28297993
't Begint zo langzamerhand wel een echt 'stank voor dank' verhaal te worden. En het ergste is nog dat ze zich er (zover ik uit je verhaal kan opmaken) niet eens bewust van is. Ik hoop voor jou dat je er uiteindelijk niet verbitterd uit zult komen, je begrijpt zelf natuurlijk prima dat niet iedereen zo buitensporig en eigenlijk ronduit a-sociaal zal reageren in de situatie waarin jullie je bevinden, al had je dit vantevoren met de beste wil van de wereld natuurlijk nooit kunnen zien aankomen.

Toch vind ik dat je er goed mee om lijkt te gaan, gewoon de eer aan jezelf houden, zoals je tot nu toe gedaan hebt en jezelf niet gaan verlagen tot kinderachtige wraakacties, volgens mij zou dat ook alleen maar van kwaad tot erger gaan bij zo'n type als zij en uiteindelijk zul je je beter voelen als je het gewoon op een 'zakelijke' manier afhandelt, al is het maar dat jij je later nergens schuldig over hoeft te voelen. Sterkte!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:58:54 #202
11766 eymey
koning één-oog
pi_28298069
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:50 schreef willie64 het volgende:
hier kom ik aangelopen, heb alles gelezen en heb weinig toe te voegen aan vele wijze woorden die hier zijn gevallen.
ben blij te horen dat je verstand is terug gekomen en niet langer peinst om haar terug te nemen, mijn zegen heb je. van die machtigingen gewoon perfect gehandeld je mag toch niet verwachten dat jij blijft betalen voor haar kosten, terwijl ze je helemaal plat "probeert" te stampen (dit dus nooit zal lukken, want Fok! staat 8er je).

de tijd zal je hart weer vullen, vullen met de leegte die zij achter liet.

veel sterkte
Dank je voor deze wijze woorden....

Ze laat me gewoon geen keus. Alle krediet die ze bij me had heeft ze nu verspeeld. Ik wilde redelijk blijven, verdedigde haar zelfs af en toe nog.... het is haar pech dat ze nu zo doet.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28298611
die pc van je he?
heb je die nog?

ik begrijp dat je een belofte gemaakt hebt, maar uitzonderingen mogen er toch zijn? als je hem dan toch niet wil gebruiken. mieter em uit het raam of probeer em te verkopen.
pi_28298614
Jezus, ben je lekker mee. Waarom doet ze zoiets in godsnaam
Veel sterkte ermee iig, blijf bij je standpunt!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:40:55 #205
11766 eymey
koning één-oog
pi_28299428
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:15 schreef willie64 het volgende:
die pc van je he?
heb je die nog?

ik begrijp dat je een belofte gemaakt hebt, maar uitzonderingen mogen er toch zijn? als je hem dan toch niet wil gebruiken. mieter em uit het raam of probeer em te verkopen.
het zal er van af hangen in hoeverre zij bji de verdeling van verdere dingen nog redelijk zal zijn....

In ieder geval ga ik het wel hard spelen.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:41:12 #206
108312 stijgende_ster
Yeah Kćllingebyvej!!!!
pi_28299435
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef eymey het volgende:

Ze is van een persoontje van wie ik zielsveel gehouden heb (en eigenlijk nog steeds deed) en voor wie ik veel bewondering, trots en respect heb gevoeld... geworden naar een oppervlakkig miezerig trutje.

Ze zoekt het verder ook maar uit met d'r zielige oppervlakkige leventje waarin ze nooit iets zal kunnen opbouwen met iemand zodra mensen er achter komen hoe ze is....
*herkent

En Hell yeah!! Lekker voor haar, wat zal zij een heerlijk oppervlakkig leventje gaan leiden (lijden). Met om haar heen allemaal mensen waarvan ze denkt dat ze om haar geven!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxďmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_28299869
Om een lang verhaal kort te maken (heel lang verhaal doe ik je niet aan) mijn man zijn ex maakt hem al 3 jaar lang zwart bij al hun vrienden en familie. En dan op ieder vlak. Ze heeft ook geprobeerd om hem zwart te maken bij mij (helaas we kennen elkaar al 20 jaar en ik weet dus hoe hij is). Hij heeft in al die drie jaren nog nooit een verkeerd woord over haar gezegd tegen vrienden en familie (wel tegen mij natuurlijk). Uiteindelijk is zij door al haar vuilspuierij meer kwijt geraakt dan der lief is en hij heeft er veel bij gewonnen (vriendschap bijv). Hoe moeilijk het misschien ook is voor je nu omdat ze je voor schele uitmaakt en ze jullie sexleven open en bloot met iedereen bespreekt. probeer je niet te verlagen naar haar niveau. En als ze face to face voor van alles en nog wat uitmaakt probeer je dan te beheersen en loop desnoods weg. Zij zal alleen maar gefrustreerder raken hierdoor en jij hebt dan laten zien dat ze je niks doet.

Ik wens je heel veel succes in Almere, met je nieuwe huisje, gooi alles wat je aan haar herrinnert weg (of doe lekker ritueel verbranden), maak plezier met je vrienden en je zal zien dat ook jou zonnetje weer gaat schijnen. Ze is je niet waard.
pi_28302415
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
....Om een lang verhaal kort te maken.... Ze is je niet waard.
Nooit geweest ook
Altijd aan het dromen...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:17:18 #209
11766 eymey
koning één-oog
pi_28302789
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken (heel lang verhaal doe ik je niet aan) mijn man zijn ex maakt hem al 3 jaar lang zwart bij al hun vrienden en familie. En dan op ieder vlak. Ze heeft ook geprobeerd om hem zwart te maken bij mij (helaas we kennen elkaar al 20 jaar en ik weet dus hoe hij is). Hij heeft in al die drie jaren nog nooit een verkeerd woord over haar gezegd tegen vrienden en familie (wel tegen mij natuurlijk). Uiteindelijk is zij door al haar vuilspuierij meer kwijt geraakt dan der lief is en hij heeft er veel bij gewonnen (vriendschap bijv). Hoe moeilijk het misschien ook is voor je nu omdat ze je voor schele uitmaakt en ze jullie sexleven open en bloot met iedereen bespreekt. probeer je niet te verlagen naar haar niveau. En als ze face to face voor van alles en nog wat uitmaakt probeer je dan te beheersen en loop desnoods weg. Zij zal alleen maar gefrustreerder raken hierdoor en jij hebt dan laten zien dat ze je niks doet.

Ik wens je heel veel succes in Almere, met je nieuwe huisje, gooi alles wat je aan haar herrinnert weg (of doe lekker ritueel verbranden), maak plezier met je vrienden en je zal zien dat ook jou zonnetje weer gaat schijnen. Ze is je niet waard.
Dat is inderdaad ook niet niks.... zo'n heftig verhaal.... gelukkig heeft zij gekregen wat ze verdiend heeft zeg.....

En verder: ik ga niet alle herinneringen weg gooien. Daarvoor heb ik uiteindelijk te veel voor van d'r gehouden. Voorlopig berg ik ze alleen wel op... tot alles ooit is bezonken. En gelukkig heb ik al veel leuke dingen met vrienden (heb in almere zelf helaas nog niet zo veel vrienden maar daar buiten wel een paar goeie) afgesproken, zonder ook de tijd voor mezelf te verlezen.
pi_28304823
Ik heb ook niet alles weg gegooid van mijn ex hoor, staat boven in een doos en dat zijn onze foto's samen bijvoorbeeld. En dat komt denk ik omdat ik de relatie heb verbroken. Waarschijnlijk heeft hij alles van mij weg gegooid (don't blame him). Maar van een andere ex heb ik echt alles verbrand, wat luchtte dat op zeg. Voor mijn gevoel was ik toen echt klaar met hem. Jij zet het nu lekker in een doos ergens in je box ofzo en wanneer je helemaal klaar met haar bent zal je ook een stuk selectiever zijn denk ik. Ik wou je eigenlijk alleen maar zeggen dat je je goed houdt ondanks alle ellende die zij veroorzaakt en dat ik het heel knap vind. En verlaag je niet tot haar niveau door haar zwart te maken, hoe gortig ze het ook voor je maakt en wat ze ook over je zegt. En als ze weer eens bij je aanklopt met de boodschap dat ze je mist denk dan aub aan de afgelopen weken en hoe ze je letterlijk aan het naaien is.

Je doet het goed zo en voor je het weet ken je ook een hoop mensen in Almere hoor. Het is een stad met veel jonge mensen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:53:01 #211
11766 eymey
koning één-oog
pi_28307835
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb ook niet alles weg gegooid van mijn ex hoor, staat boven in een doos en dat zijn onze foto's samen bijvoorbeeld. En dat komt denk ik omdat ik de relatie heb verbroken. Waarschijnlijk heeft hij alles van mij weg gegooid (don't blame him). Maar van een andere ex heb ik echt alles verbrand, wat luchtte dat op zeg. Voor mijn gevoel was ik toen echt klaar met hem. Jij zet het nu lekker in een doos ergens in je box ofzo en wanneer je helemaal klaar met haar bent zal je ook een stuk selectiever zijn denk ik. Ik wou je eigenlijk alleen maar zeggen dat je je goed houdt ondanks alle ellende die zij veroorzaakt en dat ik het heel knap vind. En verlaag je niet tot haar niveau door haar zwart te maken, hoe gortig ze het ook voor je maakt en wat ze ook over je zegt. En als ze weer eens bij je aanklopt met de boodschap dat ze je mist denk dan aub aan de afgelopen weken en hoe ze je letterlijk aan het naaien is.

Je doet het goed zo en voor je het weet ken je ook een hoop mensen in Almere hoor. Het is een stad met veel jonge mensen.
Dat is zeker zo Ik moet alleen gewoon m'n verlegenheid/onzekerheid aan de kant zetten en de stap wagen Toen het nog aan was gaf zij me voor een deel die zekerheid: "goh, ik ben toch leuk blijkbaar ".
pi_28308445
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef eymey het volgende:

[..]

Dat is zeker zo Ik moet alleen gewoon m'n verlegenheid/onzekerheid aan de kant zetten en de stap wagen Toen het nog aan was gaf zij me voor een deel die zekerheid: "goh, ik ben toch leuk blijkbaar ".
Idd, het geeft een stuk zelfvertrouwen (vond ik ook), dat iemand je speciaal vindt En als dat over is, lijkt het net of je ook niet belangrijk meer bent, veel erover praten met vrienden, dan blijkt eik dat dat gewoon onzin is, je moet jezelf af en toe een peptalk laten aanpraten
pi_28311590
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:

[..]

Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zien

Voor op je werk is het wel naar ja, veel sterkte
Foto's raad ik aan om op een cd of dvd te zetten en dan die cd/dvd ergens onderop weg te bergen, krijg je er later geen spijt van... ik heb zelfs nog alle foto's van annette (somewhere). hahaha. Maar goed het is later misschien nog wel een leuke herinnering aan vroeger toen je nog jong en onverstandig was

PS: kan ik op deze site ook tips krijgen voor een goeie date???

[ Bericht 5% gewijzigd door kfaessen op 28-06-2005 19:10:51 ]
pi_28311953
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef flubub het volgende:

[..]

Idd, het geeft een stuk zelfvertrouwen (vond ik ook), dat iemand je speciaal vindt En als dat over is, lijkt het net of je ook niet belangrijk meer bent, veel erover praten met vrienden, dan blijkt eik dat dat gewoon onzin is, je moet jezelf af en toe een peptalk laten aanpraten
Hahaha die peptalk laten aanpraten... als je deze topic van het begin tot het einde leest heeft hij denk ik niet veel peptalk meer nodig hahaha
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:29:34 #215
11766 eymey
koning één-oog
pi_28314627
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef flubub het volgende:

[..]

Zeker weten
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:30:24 #216
11766 eymey
koning één-oog
pi_28314661
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef kfaessen het volgende:

[..]

Hahaha die peptalk laten aanpraten... als je deze topic van het begin tot het einde leest heeft hij denk ik niet veel peptalk meer nodig hahaha
Nou echt wel hoor... op dit moment heb ik het bv. toch weer ff heel moeilijk... ook na alles.....
Zo eens ff kijken wat voor muziek ik op ga zetten.
pi_28317688
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:30 schreef eymey het volgende:

[..]

Nou echt wel hoor... op dit moment heb ik het bv. toch weer ff heel moeilijk... ook na alles.....
Zo eens ff kijken wat voor muziek ik op ga zetten.
Komt goed Muziek heel hard zetten
pi_28318051
Jammer dat het zo gegaan is Eymert

Ik denk idd dat je de drie jaren niet als verloren moet beschouwen zoals eerder is gezegd, je hebt ook hele leuke dingen meegemaakt

Verlies niet vertrouwen in de mensen, er lopen zat goede rond, en ik weet zeker dat over een tijdje het een afgesloten hoofdstuk is en je weer echt verder kunt gaan
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:43 #219
117545 Martijne
xtreme boarder
pi_28318221
Je moet schrijver worden man

We leven allemaal met je mee, sterkte verder
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:16:40 #220
11766 eymey
koning één-oog
pi_28318781
Tsja het lijkt bijna op een of ander dramatisch verhaal uit een boek he

Zo, en nu ff "the corrs - erin shore" kijhard aan.......
pi_28339946
Goh wat klinkt dat bekend! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen was zij diezelfde dag al wat met een ander begonnen. Feit blijft helaas dat als ze er al zolang mee zat ze het voor zichzelf allang verwerkt heeft, haar gevoelens voor jou zijn langzaamaan verdwenen en dat is de reden dat ze weinig medeleven met je heeft; ze voelt niets meer voor je (wat ook inhoudt dat ze keihard tegen je gelogen heeft natuurlijk)

Nu zullen niet alleen vrouwen dit hebben, maar voornamelijk wel denk ik. Mannen kunnen dit toch minder goed; gewoon hypocriet doorgaan tot je er helemaal overheen bent en je partner dan pas keihard dumpen. Zo kom je er zelf lekker uit, vooral als je zo weer een nieuwe relatie in kunt stappen (alleen maar leuke dingetjes doen, niet meer aan je ex denken en vrolijk verder leven) dat zijn net de dingen die voor je ex-partner zo moeilijk te verteren zijn..

Sterkte iig. Je komt er ooit wel overheen, maar bij mij heeft het zeker 3 jaar geduurd voor ik het echt helemaal los kon laten.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_28340549
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Nu zullen niet alleen vrouwen dit hebben, maar voornamelijk wel denk ik. Mannen kunnen dit toch minder goed; gewoon hypocriet doorgaan tot je er helemaal overheen bent en je partner dan pas keihard dumpen. Zo kom je er zelf lekker uit, vooral als je zo weer een nieuwe relatie in kunt stappen (alleen maar leuke dingetjes doen, niet meer aan je ex denken en vrolijk verder leven) dat zijn net de dingen die voor je ex-partner zo moeilijk te verteren zijn..
Mijn ex (een man dus) kon het die kwam er laatst opeens mee dat hij het al 3kwart jaar lang wou uitmaken (wtf??), die heeft volgens mij ook eerst gew8 tot ie wat nieuws tegenkwam (waar hij nu dus ook vrolijk mee verder leeft )
  donderdag 30 juni 2005 @ 00:58:55 #223
11766 eymey
koning één-oog
pi_28350382
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:26 schreef flubub het volgende:

[..]

Mijn ex (een man dus) kon het die kwam er laatst opeens mee dat hij het al 3kwart jaar lang wou uitmaken (wtf??), die heeft volgens mij ook eerst gew8 tot ie wat nieuws tegenkwam (waar hij nu dus ook vrolijk mee verder leeft )
Dat gevoel heb ik bij de mijne ook hoor. En wordt bevestigd uit gesprekken met mensen... wat zij hun daarover verteld heeft......
  donderdag 30 juni 2005 @ 00:59:21 #224
11766 eymey
koning één-oog
pi_28350386
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Goh wat klinkt dat bekend! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen was zij diezelfde dag al wat met een ander begonnen. Feit blijft helaas dat als ze er al zolang mee zat ze het voor zichzelf allang verwerkt heeft, haar gevoelens voor jou zijn langzaamaan verdwenen en dat is de reden dat ze weinig medeleven met je heeft; ze voelt niets meer voor je (wat ook inhoudt dat ze keihard tegen je gelogen heeft natuurlijk)

Sterkte iig. Je komt er ooit wel overheen, maar bij mij heeft het zeker 3 jaar geduurd voor ik het echt helemaal los kon laten.
3 jaar...
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:34:49 #225
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28365576
Nou Eympje!

Ik ben weer terug in Holland, tis toch beter dan in Duitsland vinnik, maar dat ff daar gelaten

We gaan er wel voor om haar eerder te zijn vergeten door jou dan 3 jaar. ik weet zeker dat al je vrienden je daarmee zullen helpen!
Keyboard not found - Press F1 to continue.
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:51:46 #226
11766 eymey
koning één-oog
pi_28370061
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:34 schreef Muracatun het volgende:
Nou Eympje!

Ik ben weer terug in Holland, tis toch beter dan in Duitsland vinnik, maar dat ff daar gelaten

We gaan er wel voor om haar eerder te zijn vergeten door jou dan 3 jaar. ik weet zeker dat al je vrienden je daarmee zullen helpen!
Na vanavond ben ik juist weer bang dat het nog heel lang zal duren voordat ik dit geaccepteerd heb.....
pi_28374296
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef eymey het volgende:

[..]

Na vanavond ben ik juist weer bang dat het nog heel lang zal duren voordat ik dit geaccepteerd heb.....
Kom op he, laat je niet gek maken

Ander krijgt dat kreng nog d'r zin ook
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:40:09 #228
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28382735
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef X-Naut het volgende:

[..]

Kom op he, laat je niet gek maken

Ander krijgt dat kreng nog d'r zin ook
precies wat ik ook denk. Dat laten we niet toe hoor Eym
Keyboard not found - Press F1 to continue.
pi_28395321
Nee eym kom op we pakken haar gewoon 10 keer, nee sorry 100 keer zo hard terug. Ze verdient intussen absoluut geen medelijden meer vooral niet na wat ze vandaag weer deed.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:25:07 #230
11766 eymey
koning één-oog
pi_28399394
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:19 schreef kfaessen het volgende:
Nee eym kom op we pakken haar gewoon 10 keer, nee sorry 100 keer zo hard terug. Ze verdient intussen absoluut geen medelijden meer vooral niet na wat ze vandaag weer deed.
nee.... ik ga me niet verlagen tot haar niveau.......... ik wil straks voor mezelf kunnen zeggen dat ik het op zn minst redelijk heb geprobeerd aan te pakken.
pi_28399964
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef eymey het volgende:

[..]

nee.... ik ga me niet verlagen tot haar niveau.......... ik wil straks voor mezelf kunnen zeggen dat ik het op zn minst redelijk heb geprobeerd aan te pakken.
Precies mijn gedachte. Zoals ik al eerder gezegt heb in dit draadje; zorg er in ieder geval dat 1 van jullie zich nog een beetje volwassen opstelt. En zo te lezen doe je dat ook, ondanks al die shit die je over je heen hebt gehad, waarvoor petje af.
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:58:38 #232
11766 eymey
koning één-oog
pi_28400468
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:43 schreef X-Naut het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. Zoals ik al eerder gezegt heb in dit draadje; zorg er in ieder geval dat 1 van jullie zich nog een beetje volwassen opstelt. En zo te lezen doe je dat ook, ondanks al die shit die je over je heen hebt gehad, waarvoor petje af.
tsja...... ik laat aan iedereen die ik het vertel ook ruimte voor haar kant... hier krijg ik soms zelfs een beetje een 'schop onder m'n kont' dat ik d'r nog steeds verdedig........

Maar ja.... ik moet verder met m'n leven...... waarschijnlijk zal iedere praat poging met haar toch onzinnig zijn... als ze alleen maar de aanval in schiet....... en niet met mijn gevoelens om kan/wil gaan.....

En sowieso... ondanks alles.... wil ik me niet gaan verliezen in allerlei achterbaksheid of wraakacties ofzo....... wil nog wel een beetje m'n sanity bewaren....
pi_28404108
Ik bedoel het niet op die manier ik bedoelde NIET TOESTEMMEN MET WAT ZIJ WILT. Daarmee pak je haar ook terug, ze denkt dat ze jou onder de duim kan houden... laat haar dat niet doen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:29:54 #234
11766 eymey
koning één-oog
pi_28406290
Goed... ik voel toch ook sterk de behoefte om te vertellen wat er vandaag weer is gebeurd.....

Het begon vanochtend rond 10:00 met een sms'je.... "eym, ik heb gisteren met m'n vader gepraat en ik wil toch met je praten... als jij dat nog ziet zitten". Toen sms'te ik zoiets terug van "ik weet niet of ik het durf... ik ben bang voor je persoontje zoals je nu bent.... dat je niet meer bent zoals je was... en dat je me niet zult begrijpen".

Nou ja... ze ging iig. weer ff naar de kamer toe (weet het, had ik niet weer toe moeten staan). Ik had al via sms tegen d'r gezegd dat ik graag wilde dat ze nou echt eens open en eerlijk alles zou opschrijven.... en als ze dat dan gedaan heeft kan ze het meenemen als ze komt praten... dan w il ik wel praten. Maar goed, ze kwam dus ook online... heb haar toen ook maar ff geblokkeerd. Want ik was ook druk aan het werk en zo en had gewoon geen zin om met d'r te chatten erover omdat het dan toch weer verkeerd over komt.

Komt ze later online op een nieuw hotmail-adres (het adres dat ze op mijn domeinnaam heeft wil ze natuurlijk stoppen). Toen begon ze dus wel tegen me te praten. Ze zag mijn film-dvd's liggen en of ze boogey-man mocht lenen.. of dat ze een leeg dvd'tje in mijn pc zou doen zodat ik hem op afstand kon laten branden.. want dan kon ze die vanavond gezellig met die nieuwe vriend kijken.....

Nou toen zei ik dus ook eerlijk wat ik ervan vond.... dat ze van mij moet begrijpen dat ik het met dat soort dingen gewoon nog moeilijk heb... en dat ik al helemaal geen zin heb om in dienst te staan van wat zij met die gozer allemaal wel niet wil doen.

Begon ze ineens online weer ruzie te maken: "je gunt me m'n geluk gewoon niet en je zult er toch een keer aan moeten wennen". Ik: "ja lekker makkelijk zeggen voor jou!. Jij gaat vrolijk verder, hebt iemand om tegenaan te kruipen en om mee te kleffen en zo... "

Toen begon ze echt ruzie te schoppen: "en als je zo doet hoeft het voor mij niet meer bla bla". En toen begon ze ook nog ontkennen wat ze vorige week zaterdag in publiek bij die mensen allemaal over me had zitten uitkramen..... en hoe ze deed.... Toen heb ik d'r geblokkeerd. Vervolgens ging ze via SMS tegen me verder... dat ik een lafaard was en NU weer online moest komen en zo.... Waar ik dus gewoon geen zin in had: Ik zat op m'n werk en ik wilde juist dat zij nou een keer de moed toont en alles gewoon open in m'n gezicht te kunnen vertellen... eventueel met behulp van wat dingen die ze opgeschreven heeft.

De dvd heeft ze ondertussen gewoon maar mee gejat..

Nou kwam ze dus ook nog m'n huisgenoot tegen toen ze weer weg ging en heeft ze daar nog een potje lopen klagen hoe vervelend ik wel niet deed. En zoiets zeggen van "Het is nu AL 3 weken geleden!".... daar brak m'n klomp even van....

Dus zij verbreekt eenzijdig zonder nog enige kans voor ons de relatie voor een ander... duikt daar al vrolijk mee het nest en een tent in en zo... laat mij verder links liggen (behalve dan dat ze nog wel het huur contract mee heeft ondertekend maar dat was meer een verplichting...) en neemt alleen contact met me op als ze iets van me moet hebben... vervolgens vernedert ze me ook nog totaal....

En dan moet ik haar in 3 weken tijd maar vergeten zijn en verder gaan met m'n (nu nog lege) leventje??? Nee, er is echt totaal geen respect meer bij d'r over, zo te horen. Alles draait om haar... zolang zij maar verder kan gaan met d'r nieuwe gast... en oh wee als ze met mijn gevoelens geconfronteerd moet worden... neeeee dat kan niet.. stop ze maar weg.

En op zo'n basis wil ze contact met me houden als 'vrienden'? Nee... als straks alles met de spullen is afgehandeld wil ik haar denk ik voorlopig maar even niet meer zien... het heeft toch geen zin meer. Ze zal altijd alles laten draaien om haar egocentrische wereldje en mij met een rot gevoel laten zitten. Dan maar geen contact meer... tot ze misschien weer een beetje d'r zelf is....

En natuurlijk gun ik haar dat geluk wel... dat zou anders slecht van me zijn. Maar ze moet toch kunnen begrijpen dat ik niet steeds onderdeel hoef te zijn van dat geluk door me in dienst te gaan stellen voor hun 'romantische filmavondjes'.... ze gaan maar weer gewoon naar de videotheek ofzo....
pi_28407291
Em, je hebt groot gelijk. Je bent sterker geworden dan een week geleden. Van binnen is het een ander verhaal. Ik vind dat je je waardig gedraagt
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:23:43 #236
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28407968
tis eigenlijk jammer dat ik op dat moment niet online was. Ze had dan vast tegen mij gaan lullen dat eymey dit en dat... dan had ik dr ook de waarheid te kunnen vertellen.

Dat ze eymey nu niet meer als suikeroompje kan gebruiken die alles voor haar doet, zijn de consequenties van haar keuze om met die andere vriend er vandoor te gaan!
patat ftw :)
  zondag 3 juli 2005 @ 00:14:24 #237
11766 eymey
koning één-oog
pi_28431344
Inderdaad....
pi_28435941
Ik heb het allemaal gelezen en OMG wat een tering wijf is dat en wat een zooi maakt ze ervan. Ik zou zo snel mogelijk al haar zooi naar haar laten vertrekken en je eigen spullen mee nemen en nooit meer wat van haar willen horen hoe moeilijk dat ook mag zijn.

Want net als dat dvd'tje in je laatste stuk gaat ze dalijk proiberen om steeds meer voor elkaar te krijgen en je te gebruiken.

Zelf heb ik een soortgelijk gelazer een jaar geleden ook gehad na bijna 3,5 jaar. Echter zei ze het zelf niet maar heb ik ze moeten betrappen. Zij begon toen ook zo vreemd te doen als jij beschrijft. Na 2 keer in een geintje van haar getrapt te zijn heb ik al haar spullen uitgezocht en ze is het komen halen ook. Daarna heb ik al het contact verbroken want ze wilde toch niet praten, ja alleen over wat ik allemaal fout deed.

Op wat foto's na die in albums zijn geplakt heb ik ook niets van haar bewaart want als ik haar kop zie op zo'n foto gaat het gelijk weer koken van binnen.

Sterkte ermee man !
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:46:31 #239
11766 eymey
koning één-oog
pi_28459070
Ik voel me vandaag weer wat beter dan gisteravond laat.... Weer lekker in m'n woning bezig geweest, samen met andere mensen de vloer door het hele huis heen gelegd. Ik zou er nu eigenlijk al zo in kunnen...

Helaas wordt m'n avond en m'n lekkere gevoel zojuist weer verpest. Na het gedoe van afgelopen vrijdag dat ze me meteen weer aanviel toen ik m'n emoties en zo toonde... had ik niks meer van haar vernomen, tot net:

Of het goed was als ze morgen op de kamer achter de pc kwam om wat te typen..... Heb dit keer gezegd dat ze nie tmeer hoeft te komen. Dat ze evt. wat boeken kan halen die ze nodig heeft maar dat haar pc niet meer beschikbaar is. Dat ik gewoon nu niet meer wil dat er evt. weer gedoe komt en zo terwijl ik op m'n werk zi.....

Nu is ze weer boos aan het sms'en en bellen en zo, heb m'n telefoon maar uit gezet. Helaas is dat ook geen oplossing omdat ik dan vanavond voordat ik wil gaan slapen alles weer voor m'n kiezen krijg.....

(p.s. dit is een kopie uit een ander topic...)
pi_28460572
Ze is je echt aan het gebruiken he..hoe durft ze..en dan nog boos worden ook, echt.. onbegrijpelijk, hou voet bij stuk hoor
pi_28460795
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:46 schreef eymey het volgende:
Helaas is dat ook geen oplossing omdat ik dan vanavond voordat ik wil gaan slapen alles weer voor m'n kiezen krijg.....
die snap ik even niet Leg eens uit ?
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  zondag 3 juli 2005 @ 23:43:52 #242
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_28461318
Haha, wat een kutwijf, he...

Heb zo ongeveer hetzelfde meegemaakt een jaar of 3 geleden... denk dat deze shit je nog wel een tijdje blijft achtervolgen maar idd het slijt op een gegeven moment wel...

Wel kut voor je, brother...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:15:47 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28462336
Stel dat die gast haar na 2 weken keihard dumpt, dan weet ze pas wat ze kwijt is.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:24:39 #244
11766 eymey
koning één-oog
pi_28462669
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:28 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

die snap ik even niet Leg eens uit ?
Als ik m'n telefoon aan zet... dan krijg ik alle sms'jes over me heen die in de tussentijd gestuurd zijn.....
pi_28463160
AlmereRulez maakt meer kapot dan je lief is.

Wel lullig van haar eigenlijk, al kon ik het als buitenstaander vroeg in het verhaal zien aankomen. Dat zoeken naar andere gasten op AlmereRulez. Die site is echt alleen bedoeld om neukdates te scoren hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:47:31 #246
11766 eymey
koning één-oog
pi_28463363
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AlmereRulez maakt meer kapot dan je lief is.

Wel lullig van haar eigenlijk, al kon ik het als buitenstaander vroeg in het verhaal zien aankomen. Dat zoeken naar andere gasten op AlmereRulez. Die site is echt alleen bedoeld om neukdates te scoren hoor.
Dat idee had ik er ook altijd al van. Was er ook totaal niet rauwig om toen begin dit jaar bleek dat die site misschien z'n subsidies kwijt zou raken...

Maar goed... ze houdt het met deze toch alweer 3 weekjes uit....
pi_28463410
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef eymey het volgende:

[..]

Dat idee had ik er ook altijd al van. Was er ook totaal niet rauwig om toen begin dit jaar bleek dat die site misschien z'n subsidies kwijt zou raken...

Maar goed... ze houdt het met deze toch alweer 3 weekjes uit....
Ohja, die prutsers worden gesubsidieerd, omdat ze zogenaamd voor leven in de brouwerij zorgen in Almere. Tja, die wijven op die site zijn echt kansloos meestal, kerels ook. Ik begrijp niet waarom die site recht heeft op subsidie. Jaren terug misschien, toen deden ze echt wel nuttige dingen voor Almere, maar nu allang niet meer. Het is eer en glorie voor enkele personen en voor de rest is het gewoon een profielensite om neukerdjes te zoeken.

Niets meer gehoord van je vriendin?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 juli 2005 @ 01:02:06 #248
11766 eymey
koning één-oog
pi_28463738
Ze stond vanavond ineens voor m'n neus... in de kamer nog wel, was dus zelf binnen gekomen...

Ze had toen ik ineens onbereikbaar was geworden zoiets van "dan ga ik er wel gewoon langs, of ie er nou zin in heeft of niet ". Op zich verbaasde me dat wel een beetje positief.. ze heeft dus toch nog moed.....

Maar goed... ze vroeg zich dus af waarom ik ineens onbereikbaar was en zo, en ze vond het vervelend dat het steeds zo ging tussen ons omdat ze vindt dat ik 3 jaar zo veel voor d'r gedaan heb en dat ze ook nog wat voor mij wil doen en zo...

Dus toen gaf ik een antwoord terug in de zin van "Ja maar wat wil je dan... je laat mij sinds het uit is bijna links liggen, je schiet in de aanval over dingen waarvan je al wist dat ik het zou doen (bv. geld terug laten boeken en zo..), en ik mag niet met je over mijn gevoelens praten. Ik moet van jou maar na 3 weken alles net zo accepteren en er net zo om gaan als jij doet".

Waarom ze tegen mij dan weer zo poeslief was... ik weet het niet.... het strookt nog steeds niet met al die andere dingen die ze achter m'n rug om doet en zo, en ook nog steeds niet met hoe ze soms deed via de sms. Maar daar ben ik vanavond verder niet over begonnen.

Nou ja, ze begreep het verder wel en zo... wist er verder ook niet veel op te zeggen behalve dat ze naar eigen zeggen niet weet wat ze verder voelt....

We hebben afgesproken om komende woensdag eens over alle spullen en zo te gaan praten, hoe we die gaan verdelen. En ik heb haar wel aangegeven dat ik daarna bij voorkeur alle contact een beetje verbreek.... Dat ze me altijd mag bellen als ze eens ergens mee zit of als ze weer eens zin heeft om wat leuks met me te doen, maar dat ik dat de eerste tijd even niet wil....

Verder heeft ze nog wat schoolboeken en zo gepakt en is toen weer vertrokken......
  maandag 4 juli 2005 @ 01:11:43 #249
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28463950
Wat ik al eerder zei: schuldgevoel.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
Bovendien, degene die het uit heeft gemaakt weet dat hij de ander pijn heeft gedaan, terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet wilde. En niemand wil graag geconfronteerd worden met het verdriet waarmee hij een ander opzadelt.
Zij zou gewoon graag zien dat jij over de pijn heen bent die zij heeft veroorzaakt, omdat het haar dan minder schuldig laat voelen. Zij komt naar je toe om te proberen haar schuldgevoel te verminderen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 4 juli 2005 @ 01:18:58 #250
11766 eymey
koning één-oog
pi_28464099
quote:
Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef HenryHill het volgende:
Wat ik al eerder zei: schuldgevoel.
[..]

Zij zou gewoon graag zien dat jij over de pijn heen bent die zij heeft veroorzaakt, omdat het haar dan minder schuldig laat voelen. Zij komt naar je toe om te proberen haar schuldgevoel te verminderen...
Dat denk ik ook... hoewel het me toch ook wel weer iets positiever over d'r stemt....

Het eindresultaat blijft echter nog steeds hetzelfde, wil na deze week ff geen contact meer. Ik ben er gewoon niet klaar voor om steeds met d'r te chatten of wat dan ook... en om dan allemaal dingen over haar en die vriend te moeten horen... bv. ook vanavond weer, dat ze nu weer welkom is bij die moeder omdat ze erover hebben gepraat... etc. Niet dat ik het haar niet gun maar ik kan het gewoon nog niet aan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')