Een vriend van me kwam vorig jaar thuis uit Thailand met de nieuwe Beastie Boys, alles van Zero 7, een aantal DJ Shadow albums en met een album van Massive Attack (en nog veeel meer, wat ik me nu ff niet kan herinneren). M.a.w.: er is nog hoop JJ!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in illegale dingen zijn ze idd erg goed in thailand maar ik vrees dat ze daar niet mijn muziek hebben, maarja wie weet.
Ik ga moven naar Barendrecht. Woon nu met mijn gezinnetje in R'dam centrum (aan de Oudehaven). In principe helemaal top, ware het niet dat ik een dochtertje van 9 maanden heb. En dan is een 3 kamer appartementje in één keer toch wel erg klein en besef je dat er in R'dam centrum niet echt veel leuke (en veilige) speelplekken en scholen zijn. Vandaar de move naar het pittoreske en rustige Barendrecht. Beetje saai, maar veel beter voor mijn kleine meisje.quote:waar ga je trouwens naartoe verhuizen? en Cosmick?
Kan sowieso nooit kwaad om in andere landen cdzaakjes in te duiken. Vorig jaar in Barcelona nog albums van MC Lyte, Kool G Rap & DJ Polo (2) en eentje van Lord Finesse gehaald. En in Italy ooit cd's van Brand Nubian en Davy Dquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Een vriend van me kwam vorig jaar thuis uit Thailand met de nieuwe Beastie Boys, alles van Zero 7, een aantal DJ Shadow albums en met een album van Massive Attack (en nog veeel meer, wat ik me nu ff niet kan herinneren). M.a.w.: er is nog hoop JJ!
uit de UK zie ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:56 schreef cosmick het volgende:
Vandaag trouwens van een kameraad K9 Posse (op vinyl) gekocht.
Nee, het is Amerikaans (geproduceerd door Bobcat, destijds een van de dj's van LL Cool J en heeft ook een vrij coole solo lp gemaakt - alleen jammer van die 34290 ballads -). Discogs vermeldt een UK persing. Weet niet wat voor een persing ik heb, ik haal 'm vanmiddag bij 'm op.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit de UK zie ik.
rappen ze ook met een accent?
ah jij had ze dus nog niet ontdektquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Quannum het volgende:
Drukke agenda voor jullie blijkbaar de komende maanden. Ik hou het gewoon op de festivals en een weekje Parijs.![]()
Ik ben nu Vloeistof van Opgezwolle aan het beluisteren, vette shit en eerlijk gezegd, tegen mijn verwachtingen in. Vooral de beats zijn goed zeg! Ik dacht dat het gebruik van het Hollands (no offence) mij wat ging tegenvallen, maar dat valt dus mee.![]()
Dit ga ik zeker eens laten horen aan wat vrienden, ben benieuwd wat ze er van zullen vinden.
Nu pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:57 schreef dunniecash het volgende:
Damn, fucked up van Gang Starr. Ik zal m'n t-shirt er niet minder hard om rocken though. Daarnaast verbaast het me dat mensen nu pas achter J-Zone's genialiteit komen.. ik rock zijn shit al jarenlang, één van de dopeste producers met geinige beats plus z'n lyrics zijn funny as hell too. Voor ohhla.com had ik een tijdje geleden nog de lyrics van "A Friendly Game of Basketball" getypt (http://www.ohhla.com/anonymous/j_zone/rm_bside/fgobball.jzn.txt
"I can beat the Portland Blazers, believe that
'Cause when we playin I'll just ask 'em "Yo, where the weed at?".
tilburg is te ver voormij , en daarbij heb ik op return of the boom-bap na geen enkel goed solo album van krs gehoord de laatste 15 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:24 schreef Mip1988 het volgende:
iemand die naar KRS gaat? ik ben present in tilburg
Vind ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tilburg is te ver voormij , en daarbij heb ik op return of the boom-bap na geen enkel goed solo album van krs gehoord de laatste 15 jaar.
Master P? Master P? Als in don't judge us by our accent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
master p, vind ik echt lekker om zo nu en dan op te zetten
ik vind het heel leuk dat je een post van mij uit het verband loopt te rukken hoor , maar als je mij wil quoten doe dan ook het hele bericht , ipv het gene waar jij mij wil op laten happenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Master P? Master P? Als in don't judge us by our accent?
Nog even en dan is lil romeo the man.
Hé, je hoeft je niet te schamen voor het feit dan je naar Master P luisterd. Je mag van mij zelfs naar Lil' Romeo luisteren. Hij schijnt zelfs beter en beter te worden met de jaren. Ehhh. Lil' Romeo dan hé, niet Master P.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het heel leuk dat je een post van mij uit het verband loopt te rukken hoor
Heb ik dan gezegd dat ik mij schaamde omdat ik een bepaalde track van master p die ik op een mixtape van j-zone gehoord heb , toevallig goed vind?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hé, je hoeft je niet te schamen voor het feit dan je naar Master P luisterd. Je mag van mij zelfs naar Lil' Romeo luisteren. Hij schijnt zelfs beter en beter te worden met de jaren. Ehhh. Lil' Romeo dan hé, niet Master P.
Daar ben ik zeker bij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:34 schreef cosmick het volgende:
Jurassic 5 in augustus lijkt me wel wat trouwens!
Die zag ik laatst liggen bij Fat Beats, ook die van Koushik btw. Beide voor 9,99 geloof ik, maar niet gekocht want ik vond de nummers een beetje van korte duur en zoveel geld heb ik momenteel ook weer niet tot m'n beschikkingquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef cosmick het volgende:
Kent iemand die "Four Tet" remixen van Madvillain?
Pfffff... dope zeg. "Rhinestone Cowboy" bijvoorbeeld. Hotdamn wat een beats!!
Deze dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |