Yo Klony Klone!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
Maar wat ik me afvraag hebben jullie zelf ook wel eens beats gemaakt.
ja,ooit wat geklooit met Fruityloopsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
Maar wat ik me afvraag hebben jullie zelf ook wel eens beats gemaakt. Als hip-hop liefhebber, en bovendien als mensen die veel tijd vrij hebben, moet je toch wel eens iets geprobreerd hebben? Of niet?
Yep, ik heb dat in de periode 1994 t/m 1998 gedaan, daarna geen tijd meer. Vond het altijd erg cool om te doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
Vele keren ben ik er op gewezen het verstand van hip-hop zit hier.
Maar wat ik me afvraag hebben jullie zelf ook wel eens beats gemaakt. Als hip-hop liefhebber, en bovendien als mensen die veel tijd vrij hebben, moet je toch wel eens iets geprobreerd hebben? Of niet?
Ik zit nog steeds te wachten op degene die uitsluit dat ik geen kloon ben.
geinig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:37 schreef marcek het volgende:
duvelduvel op lowlands ?
volgens het laatste nieuwsbericht op http://www.duvelduvel.com/
staan ze in de bravo tent
zou wel tof zijn , apenstreken op ll
ik denk dat die heel slecht isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Lekker , een vrij dagje , ga ff die National Mayhem 3cd box door luisteren denk ik
hangt er een beetje vanaf of je het productiewerk van 9th Wonder kan waarderenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat die heel slecht is
maar als ie stiekem toch goed is, let me know![]()
Shizzle.. -> Shit.. -> Stuff -> Dingenquote:
Wel vroeger op mn MSX (en bij een vriendje van mij op een Atari ST als ik het type goed heb ) geexpirimenteerd , maar is nooit iets interessants uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
Vele keren ben ik er op gewezen het verstand van hip-hop zit hier.
Je rapt zelf dus ook? In het NL of Engels?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
Ben al tijdje bezig met beats maken (FLStudio). Ik maak alleen te experimentele shiz om nog overheen te kunnen rappen.
Die spit gewoon 300 bars in één keer.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:11 schreef cosmick het volgende:
Je rapt zelf dus ook? In het NL of Engels?
O, je kent 'm?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die spit gewoon 300 bars in één keer.
ik vind 'm kut.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van O.C.'s Starchild. Die is inmiddels al een tijdje uit natuurlijk, maar ik heb er vandaag eindelijk eens wat van gehoord. Het klinkt wel goed, maar het heeft niet bepaald pit vind ik. Ik weet niet echt wat ik er van vind tot nu toe...
Hij WAS uit. Is uit de schappen gehaald. Hij is alleen in Japan nog te verkrijgen. Het betreft hier een onofficiële release waar OC het zelf niet mee eens is, vanwege een te lage kwaliteit van de tracks.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van O.C.'s Starchild. Die is inmiddels al een tijdje uit natuurlijk, maar ik heb er vandaag eindelijk eens wat van gehoord. Het klinkt wel goed, maar het heeft niet bepaald pit vind ik. Ik weet niet echt wat ik er van vind tot nu toe...
nou dan had hij hem eerder mogen terug halen , want ik ben het voor 100% eens met zn eigen mening , wat een domper zegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:43 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hij WAS uit. Is uit de schappen gehaald. Hij is alleen in Japan nog te verkrijgen. Het betreft hier een onofficiële release waar OC het zelf niet mee eens is, vanwege een te lage kwaliteit van de tracks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |