Come on Pelgrim is in eerste instantie als EP uitgebracht, daarna Surfer Rosa.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:28 schreef peaceman het volgende:
Is het trouwens niet officieel Surfer Rosa/Come on Pelgrim of is ie later pas zo uitgebracht?
Come on pilgrim is een ep die op cd er aan toegevoegd is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:28 schreef peaceman het volgende:
Is het trouwens niet officieel Surfer Rosa/Come on Pelgrim of is ie later pas zo uitgebracht?
zeker een interessante vraag, als het de laatste was, dan was het gegeven antwoord nl foutquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Come on pilgrim is een ep die op cd er aan toegevoegd is.
Ik vraag me af of de gouden status nou lp + cd is of alleen de heruitgave cd....
Surfers Rosa is toch ook zo uitgegeven, alleen het (LP-)album op CD?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Come on pilgrim is een ep die op cd er aan toegevoegd is.
Ik vraag me af of de gouden status nou lp + cd is of alleen de heruitgave cd....
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker een interessante vraag, als het de laatste was, dan was het gegeven antwoord nl fout![]()
Bron: Studio Brussel Nieuwsbriefquote:* Na 17 jaar goud voor THE PIXIES
Het album 'Surfer Rosa' van The Pixies heeft goud gehaald. Op zich is dat niet zo spectaculair, ware het niet dat die plaat ondertussen 17 jaar geleden is uitgebracht. Dat is nog langer dan bij The Sex Pistols, die 10 jaar moesten wachten op goud voor hun album 'Never Mind The Bollocks'. Dat werd vier jaar later dan wel platina, dus als The Pixies nog een beetje geduld hebben komt dat er misschien ook nog van.
Duidelijk... al blijven het belgen...quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duidelijk... al blijven het belgen...![]()
![]()
quote:
Da's waar. en het voordeel van half Belg / half Nederlander zijn, is dat je met allebei de kanten kunt meedoenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ach Belgen maken ook moppen over ons... dus moet kunnen![]()
daarin ben je niet de enige, ik moet ook nog eens wat dingen ervan aanschaffenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:06 schreef ranja het volgende:
ach ja. de enige shoegazer band die ik nog steeds niet ken![]()
behalve van naam
Voor alle duidelijkheid, ik zoek dusquote:This split 7" has Loop, listed as, performing the
song Like Rats, while
, listed as
, performs the song Straight To Your Heart.
This 7" was released in May 1991 as part of the Clawfist Singles Club, in a limited edition of 1400.
Etched on side A of this 7" is:"Rats Live On No Evil Star." and side B says the same...only backwards.
Ik heb nog nooit vanquote:
Heart?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vangehoord zelfs..
Godflesh it is. Heerlijke heavy industrial rock. Op deze EP heetten de bands Fleshloop en Loopfleshquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Godflesh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |