Je hebt er toch wel *wat* onder aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik voel me naakt in mijn badjas.. uhm dat ben ik eigenlijk ook![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel *wat* onder aan?
quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
stap meestal vanuit bed gelijk m'n badjas in
Weg met je luizeleventje dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff ik ga in oktober eerst een week luieren (en zuipen geloof ik) in turkije, en als ik terug kom ga ik gelijk met school een week armoede lijen in Roemenië..
quote:
Je leeft op McDonalds 'voedsel' begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
alles is er wel spotgoedkoop.. de McDonalds is daar het duurste restaurant![]()
kan ik na afloop zeggen, ik heb elke dag in het DUURSTE restaurant gegeten![]()
mwah.. als ik daar ben wel.. vertrouw die roemenen voor geen goud.. doen vast geen geraspte steenkool in m'n eten ofzo..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je leeft op McDonalds 'voedsel' begrijp ik?
De geraspte steenkool IS het eten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mwah.. als ik daar ben wel.. vertrouw die roemenen voor geen goud.. doen vast geen geraspte steenkool in m'n eten ofzo..![]()
tssssquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst M-M.
Ook samen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
tssss
Ik doe ook heel veel andere dingen hoor
Nope, maar ik hou de internetkabel bezetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal _R dronken ten onder zijn gegaan?
Tssk, koop toch eens een router.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope, maar ik hou de internetkabel bezet![]()
dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoop dat je er lekker lang blijft blubber.
Daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, koop toch eens een router.
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Wanneer is er weer eens een leuke meet??
Als ik er bij ben en dat is dus nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Schop _R dan uit z'n nest uit, de stad in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Nee hij heeft bezoekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schop _R dan uit z'n nest uit, de stad in.
dan vallen er gelijk al een boel af?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil best meeten
Met leuke mensen dan
Dus.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan vallen er gelijk al een boel af?
d'r gaan vast veel lui naar roze maandag of roze zaterdag.. zoek daar een groepie op?
ik iigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef petre86 het volgende:
dan vallen er gelijk al een boel af?
whiskey tango foxtrot... Roze Maandag is toch de kermis?quote:d'r gaan vast veel lui naar roze maandag of roze zaterdag.. zoek daar een groepie op?
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik iig
![]()
[..]
whiskey tango foxtrot... Roze Maandag is toch de kermis?
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Moet ik trouwens weer herintegreren hiero hey?
Nou, dat durf ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzo![]()
dit was dus mijn postquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzo![]()
Maar het overwinningsgedeelte is nog niet helemaal gelukt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik nieten ik zit hier al zoooo lang, ik weet niet eens meer hoe ik hier in de godesnaam terecht ben gekomen
Ik kwam en zag, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |