Als ik er bij ben en dat is dus nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Wanneer is er weer eens een leuke meet??
Schop _R dan uit z'n nest uit, de stad in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Wanneer is er weer eens een leuke meet??
Nee hij heeft bezoekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schop _R dan uit z'n nest uit, de stad in.
dan vallen er gelijk al een boel af?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil best meeten
Met leuke mensen dan
Dus.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan vallen er gelijk al een boel af?
d'r gaan vast veel lui naar roze maandag of roze zaterdag.. zoek daar een groepie op?
ik iigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef petre86 het volgende:
dan vallen er gelijk al een boel af?
whiskey tango foxtrot... Roze Maandag is toch de kermis?quote:d'r gaan vast veel lui naar roze maandag of roze zaterdag.. zoek daar een groepie op?
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik iig
![]()
[..]
whiskey tango foxtrot... Roze Maandag is toch de kermis?
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Moet ik trouwens weer herintegreren hiero hey?
Nou, dat durf ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzo![]()
dit was dus mijn postquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja ! opnieuw het lijstje invullen enzo![]()
Maar het overwinningsgedeelte is nog niet helemaal gelukt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik nieten ik zit hier al zoooo lang, ik weet niet eens meer hoe ik hier in de godesnaam terecht ben gekomen
Ik kwam en zag, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |