quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:32 schreef DrDentz het volgende:
fucking hell![]()
als het nog 1x niet lukt ga ik mn buurmeisje doodmaken
Gebruik je UP & Down toets om te navigeren, en schiet met alt en ctrl.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef DrDentz het volgende:
damn, wat is dat kut om met zo'n heli te vliegen en schieten
ik heb toch geen vier handen tegelijk
eerst doodmaken, daarna neucken, wel gansta blijven hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ze knap en oud genoeg is, eerst nog ff neuken
Oh, dan mag je haar wel vermoorden hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:51 schreef DrDentz het volgende:
jongens niet zo ziek doen, dat meisje is een jaar of 10![]()
In het boekje staat van wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef CybPraetorian het volgende:
mijn vraag: is direct X 9.0c nodig of mag het?
Nope je moet de andere hebben in je hood.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Dus de SOk, ga ik even chillen in m'n hood
de og dus (is dit niet een hele slechte tvp?)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:16 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Nope je moet de andere hebben in je hood.
Geweldig!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
http://sartak.katron.org/misc/gtastunt.wmv![]()
![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
![]()
![]()
HAHHHAHAHAHAHAHAHH dat is wel echt toevallig!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:31 schreef Fillipe het volgende:
Zo Las Venturas unlocked, alleen ik kan nog nergens op de 'the strip' gokken? Kan dit pas later? En dat vliegveld kopen, kan dat ook meteen (als je dus geld hebt) ?
Echt ja, hoe KRIJG je het voor mekaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
HAHHHAHAHAHAHAHAHH dat is wel echt toevallig!!!!![]()
briljantquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
![]()
![]()
bijna net zo lang als de slowchat reeks van WFLquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een topic hierover heeft een levensduur van een halve dag..
Dat is rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een uurtje of 3, dan ga ik het ook proberen, maar dan met al me Fear Factory, RatM, Soulfly, Slipknot, Machien Head en Henk Wijngaard MP3'tjes op de radio!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb net een achtervolging gehad offroad van ongeveer een half uur. Ik op mn motor en 4 sterren politie achter me aan. Echt te vet. Nog wat dancing beats van miss kittin eronder en de regen maakte het afGansta
taxi missies, pimp missies, burgalor missies?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om geld te verdienen als er nog niets extra's is unlocked ? Zit steeds met geld te kort als ik een wapenarsenaal aan moet schaffen
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef Meneer_Storm het volgende:
Weet iemand toevallig of er überhaupt een vliegtuig of helicopter bestaat waar, naast de piloot, twee of meer passagiers inpassen?Volgens mij staat er op san fierro airport zo'n heli uit vice city met een achterbank erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupiler is goed
De auto heet een Broadway.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Pimp Missies ? Tell meWat voor bak heb ik daar voor nodig ?
Idd, zoek eens in San fiero zie ik ze regelmatig langsrijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef DrDentz het volgende:
PimpMobile heb je nodig
Iemand ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom elke keer tijd tekort bij de derde missie van Zero![]()
O, en ik kom ook tijd tekort bij de 2e van Jizzy
Eerst tanks doodmaken, bruggen leggen, en dan al die tonnen pas uit de weg ruimenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iemand ?
Geniaal filmpje trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |