Skip je vriendinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!! Kartonnen doosje, boekje derin, DvD'tje derin... hubahubabhuba!
Nou nog 4 uur werken; 2 uur bij me vriendin hangen en dan kan ik installeren!!!![]()
De ondergang van menig relatie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer 2 uur bij je vriending in 5 minuten te stampen. Ze is snel tevreden of niet...quote:
Eten en sex in 5 min..?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
probeer 2 uur bij je vriending in 5 minuten te stampen. Ze is snel tevreden of niet...
Mooi hè? Als je boven de wolken aan het freefallen bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:40 schreef Parvus het volgende:
Wel vet, kheb gister voor het eerst parachut gesprongen in Los Santos![]()
![]()
Dat is een lijst van auto's die je op een schip moet afleveren. Daar krijg je dan een bepaalde hoeveelheid geld voor afhankelijk van de auto en de staat waarin hij verkeerd. Een Infernus in goede staat brengt bijvoorbeeld $95.000 op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is een exportlist?
Hej stoer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is een lijst van auto's die je op een schip moet afleveren. Daar krijg je dan een bepaalde hoeveelheid geld voor afhankelijk van de auto en de staat waarin hij verkeerd. Een Infernus in goede staat brengt bijvoorbeeld $95.000 op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hej stoer., waar kan ik dat doen? En/of vanaf wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is een lijst van auto's die je op een schip moet afleveren. Daar krijg je dan een bepaalde hoeveelheid geld voor afhankelijk van de auto en de staat waarin hij verkeerd. Een Infernus in goede staat brengt bijvoorbeeld $95.000 op.
Ziek melden ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem!!! Kartonnen doosje, boekje derin, DvD'tje derin... hubahubabhuba!
Nou nog 4 uur werken; 2 uur bij me vriendin hangen en dan kan ik installeren!!!![]()
yeahquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Mooi hè? Als je boven de wolken aan het freefallen bent.
Ik kijk nooit naar statsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer ff spelen. FF me bedrag van gemolde dingen omhoog schroeven, die is nu maar 4000,000 ofzo.
er wordt niet voor niks gezegd dat je de motor moet pakken tijdens de missie, pak de motor en ga aan de rechterkant van de trein rijden, aan de rechterkant van de rechterrail. Dan worden ze er vanzelf afgeschoten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef Georges het volgende:
Weet iemand hoe je die treinmissie kan doen 'wrong side of the tracks' oid.
Als ik op de trein sta dan word ik er bij de eerste loopbrug afgegooid. Ook als ik crouch.
Volgens mij allebei toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:53 schreef Ronhui het volgende:
is dat parachutespringen in een missie of kan dat zo maar los?
Targetlock is ook voor meisjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
Heb het net even op een x-box gespeeld, dat is echt makkelijk schieten met die targetlock.
Dat heb ik 10 keer geprobeerd of zo. Maar die Smoke schiet echt beroerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef Blik het volgende:
[..]
er wordt niet voor niks gezegd dat je de motor moet pakken tijdens de missie, pak de motor en ga aan de rechterkant van de trein rijden, aan de rechterkant van de rechterrail. Dan worden ze er vanzelf afgeschoten.
Stuk meer dan mij. Ik zit nog maar op $ 1.142.057quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer ff spelen. FF me bedrag van gemolde dingen omhoog schroeven, die is nu maar 4000,000 ofzo.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je hitman skill hebt is het locken, headshot, locken, headshot.
territory jatten, straatraces, politie/ambulance/brandweer/taxi missies.... vooral die laatste groep is goed, want dat helpt jezelf nog ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb serious Geld isseus. Weet iemand iets handigs om geld te vergaren. Het liefst geen gambling met paardjes want daar ben ik op de een of andere manier HEEL slecht in.
Hoi hoi! Een pakketje voor me, daar zit GTA San Andreas in: "Ik voel me niet zo lekker!"quote:
Au. Ik ben ziekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi hoi! Een pakketje voor me, daar zit GTA San Andreas in: "Ik voel me niet zo lekker!"
Ik weet niet of ze erin trappen!
quote:
Ik heb hem op de pc uitgespeeld hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik heb hem uitgespeeld!. Gek hè. Jij hebt targetlock
ja als je maar lang genoeg speelt, ga straks weer verder, vanaaf ook weer allerlei verplichtingen en morgen een bruiloft dan ben ik tot overmaat van ramp zondag nog de hele dag weg ivm concerten en repetities. maarja we komen er wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zul je ooit hier de omgeving net zo goed gaan kennen als in Vice City?
Natuurlijk, het spel is niet voor niets ingedeeld in drie zones!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
Teringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb hem op de pc uitgespeeld hoor.
Ja dat lukt wel, wel vaag want het is echt gigantisch groot. Toch merk je na een tijdje dat je veel belangrijke wegen kent.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
30 uur en 70%quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef neggix het volgende:
[..]
TeringZonder cheats? Hoelang heb je erover gedaan?? Ik zit toch minimaal op 30 uur en pas op 30 % ofzo
Tering, alleen maar rechtstreeks missies aan het doen ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |