Daar ben ik dus ook verslaafd aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Scumm.
met ScummVM kan ik alle oude Lucasarts spellen op mijn PDA spelen.
Dat herken ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en mijn domste actie?
Een eindbaasje verslagen hebben, bedenken dat het ook anders zou hebben gekund, terug gaan, opnieuw doen, en het dan met geen mogelijkheid meer halen
Flamen doen we dus niet in de Scummbar. Dat is voorbehouden aan die ramtrieste slowchattopics oude stijl.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb geen Breezahnaam.
marsupilami is lievv!
....shit...ik begin op Rayman te lijken![]()
Ik heb een 1.5 meter grote Marsipulami-knuffel (for realquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb geen Breezahnaam.
marsupilami is lievv!
....shit...ik begin op Rayman te lijken![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:11 schreef Tain het volgende:
Onderwerpje wat nu nog steeds van toepassing kan zijn:Je domste actie in een game?
Linkjes naar hele oude topics toen Roy nog mod was
The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 2
The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
Waarschijnlijk op een explosieve vatje schieten waarmee ik mezelf opblies.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:11 schreef Tain het volgende:
Onderwerpje wat nu nog steeds van toepassing kan zijn:Je domste actie in een game?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer, it's getting old.Je lijkt Gamedemon wel met zn anti BMH houding. Can't we all just get a long
Mijn eerste post in The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.quote:hallo
Dus hier mogen we lekker flamen, bashen, trollen en weet ik veel wat?
Zou je dat wel aandurfen? Er zitten hier best vage figuren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Gaan wij nog een keer een GAM meet houden dan?
Ik heb je gister al gefeliciteerd.quote:
Gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
IK BEN JARIG!
En monkey Island is cool!
Alleen ik heb het vorig jaar bijna uitgespeeld, maar toen ging ik op vakantie (3 weken) en toen kwam ik terug en was ik vergeten om het spel weer te gaan spelen![]()
Gister staat los van vandaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb je gister al gefeliciteerd.![]()
Misschien heb ik ook wel interesse, maar dan moet het wel ergens op een centraal punt zijn in het landquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer gefeliciteerd Rayman
Mmarsu: wat voor meet wil je houden dan. Op zich is een beetje gamen wel okay, maar das kut als er meer dan 4 mensen zijn. Bier drinken lijkt me de beste oplossing, maar er zijn een aantal minderjarigen nogBovendien wil ik niet op een terras zitten met 10 nerds die allemaal een DS of PSP hebben
je bent zelf een nerd met een DSquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer gefeliciteerd Rayman
Mmarsu: wat voor meet wil je houden dan. Op zich is een beetje gamen wel okay, maar das kut als er meer dan 4 mensen zijn. Bier drinken lijkt me de beste oplossing, maar er zijn een aantal minderjarigen nogBovendien wil ik niet op een terras zitten met 10 nerds die allemaal een DS of PSP hebben
De ironiequote:
Volgend jaar doe ik dat vast wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
Dus, vergeet gister, ik verwacht een felicitatie van jou
Want ik ben
Doe je het volgend jaar dubbelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat vast wel.![]()
Dus 1 member bepaalt voor jou of een forum wel of niet leuk is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef HomerJ het volgende:
Aaaaaaah, zucht. Scumm Bar, goede herrineringen. Toen was het nog leuk
Komt natuurlijk omdat RaymanNL toen Fok! nog niet had ontdekt
NEEquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer, it's getting old.Je lijkt Gamedemon wel met zn anti BMH houding. Can't we all just get a long
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |