abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28165270
Check http://sport.fok.nl eens, daar zijn al aardig wat Tourploegen compleet weergegeven in een nieuwsbericht.
sig verwijderd door FA
  Moderator donderdag 23 juni 2005 @ 16:23:43 #102
8781 crew  Frutsel
pi_28166086
Ofyles2: Op www.cycling4all.com wordt ut aardig aktueel bij gehouden
pi_28166962
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Vergeet jij hier vooral Basso niet ?

Iemand trouwens die geniale "retro" commercial voor de Tour al gezien op de VRT ?
Woeps! Ik vergeet Basso de hele tijd.

Neen, iemand captures?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:23:17 #104
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28167819
Basso gaat goed rijden, heeft tijd genoeg gehad om zich voor te bereiden en bovenal, hij heeft geen druk. Ik denk dat hij zonder die druk die hij in de Giro wel had juist heel goed kan gaan rijden. Uiteraard achter Armstrong. Zal denk ik zo gaan als vorig jaar, T-Mobile enco tegen Discovery en CSC.
pi_28168828
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:23 schreef Zwansen het volgende:
Basso gaat goed rijden, heeft tijd genoeg gehad om zich voor te bereiden en bovenal, hij heeft geen druk. Ik denk dat hij zonder die druk die hij in de Giro wel had juist heel goed kan gaan rijden. Uiteraard achter Armstrong. Zal denk ik zo gaan als vorig jaar, T-Mobile enco tegen Discovery en CSC.
En dan heb je nog Gerolsteiner en Phonak. Landis kan misschien in één ritje wel een rol van betekenis spelen. Misschien. Totschnig en Leipheimer zijn erg goed in vorm. Gerolsteiner is Duitstalig als ik het goed heb, misschien willen die Ullrich e.d. wel helpen, maar Leipheimer is een Amerikaan. Landis is een ex-ploegmaat van Lance. CSC en Discovery kunnen het ook wel vinden met elkaar. Het lijdt voor mij geen twijfel dat, mochten Armstrong en Ullrich in de problemen komen, Armstrong absoluut meer wieltjes gaat kunnen vinden dan Ullrich. Betere wieltjes ook.
  donderdag 23 juni 2005 @ 18:59:27 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28170198
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:03 schreef JohnDDD het volgende:
Landis is een ex-ploegmaat van Lance.
Ik weet niet of dit een voordeel is voor Armstrong. Er zijn in het verleden al genoeg ex-ploegmaats geweest die Armstrong niet meteen als hun beste vriend beschouwden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28170222
En diep in mijn hart blijf ik hopen dat de Tour straks wordt gewonnen door Alejandro Valverde, maar ik vrees dat dit een utopie zal zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28170305
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
, maar ik vrees dat dit een utopie zal zijn.
Ik ook. Komt in het echte hooggebergte net iets te kort.
pi_28170619
quote:
En diep in mijn hart blijf ik hopen dat de Tour straks wordt gewonnen door Alejandro Valverde, maar ik vrees dat dit een utopie zal zijn.
Ik hoop op Cunego, maar dat zal zeker niet dit jaar zijn. Zijn probleem is dan weer de tijdrit natuurlijk.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_28170636
Valverde komt met een hematocriet van 80% nog niet een vluchtheuvel over.

@SaintOfKillers: Over welke ploegmaats heb je het dan? Hamilton is altijd trouw geweest, Heras heeft nooit wat slechts gezegd, etc.

Ik vraag me trouwens nog altijd af hoe het meervoud van ploegmaat ooit ploegmaats kan zijn maar iedereen zegt het.
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:16:41 #111
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_28170672
quote:
Valverde slaagde er nog niet eens in een echt "top" klassement te rijden in de Vuelta, dus laat staan de Tour.

Dat is een renner die nog moet ontdekken dat hij de nieuwe Jalabert is, voor hij zich maar tevergeefs gaat blijven richten op grote rondes;
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_28171678
Mwah, 2 x 3e in de Vuelta is niet slecht hoor. De groene trui mag ie ook winnen, laat dan Mayo de Tour maar pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_28171774
Oninspirerende wielrenner. Armstrong en Ullrich, dat zijn nou nog eens mannen.

Wie denkt trouwens over een jaar of 2 jaar van huffel in de discovery trui op de hoogste trede?
pi_28171820
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
Oninspirerende wielrenner. Armstrong en Ullrich, dat zijn nou nog eens mannen.

Wie denkt trouwens over een jaar of 2 jaar van huffel in de discovery trui op de hoogste trede?
Lijkt me heel sterk. Popovych heeft die trui al en is ook nog jong én beter.
sig verwijderd door FA
pi_28172168
Valverde oninspirerend noemen vind ik erg vreemd. Mooie coureur, geweldenaar, zeer allround en nog jong.
www.thuisuiteten.nl
pi_28172333
Ik bedoelde Mayo, in reactie op je eerdere post

Ik vind Mayo eigenlijk een beetje een sukkel
ik kan me nog herinneren hoe die vorig jaar over die steentjes fietste en minuten verloor
totaal oninspirerend
pi_28172484
Oh, okee. Ja, dat is zo. Maar als ie zin heeft om te klimmen...
www.thuisuiteten.nl
pi_28189903
Liberty Seguros

Joseba Beloki
Alberto Contador
Allan Davis
Igor González de Galdeano
Roberto Heras
Jörg Jaksche
Luis León Sánchez
Marcos Serrano
Angel Vicioso

reserves: Jan Hruska en René Andrle
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:28:26 #119
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_28190258
quote:
quote:
Op wielernieuws staat het volgende:
....met kopman Mancebo wil de ploegleiding zo hoog mogelijk eindigen. "We mikken met hem op een podiumplaats in Parijs. Mancebo heeft zich goed voorbereid op de Tour." In de schaduw van Mancebo koerst Valverde, Valverde komt niet voor het klassement naar Frankrijk. "Ik wil een rit winnen, het klassement is bijzaak. Ik ga proberen Mancebo te steunen in de bergen. Ik heb er een goed gevoel over", aldus de Spaanse alles-kunner.
Valverde gaat dus echt niet voor 't klassement maar voor etappes die Boogerd ook wil winnen...
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_28190426
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef Bartoli het volgende:
Liberty Seguros

Joseba Beloki
Alberto Contador
Allan Davis
Igor González de Galdeano
Roberto Heras
Jörg Jaksche
Luis León Sánchez
Marcos Serrano
Angel Vicioso

reserves: Jan Hruska en René Andrle
Damn. Dat is ook niet misselijk zeg. Ben benieuwd naar de vorm van Beloki en Heras.

Ik verwacht vuurwerk. Volgens mij gaat Armstrong ze weer in de tang hebben, dat wel. Hij laat anderen de koers gewoon maken, en als het erop aankomt rijden hij en Popo iedereen naar huis.
pi_28191891
Ik ben vooral benieuwd naar Contador, die zou ook wel eens langer mee kunnen gaan dan de meeste mensen denken. Wel leuk om eens in bepaalde poultjes te proberen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
pi_28192637
Op papier een ijzersterke ploeg, hopelijk kan Beloki weer wat laten zien.
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef Lortnoc het volgende:
Wel leuk om eens in bepaalde poultjes te proberen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 13:52:06 #123
8781 crew  Frutsel
pi_28193314
Rogers klaar voor de Tour

Wereldkampioen tijdrijden Michael Rogers heeft de teleurstelling van de gemiste eindzege in de Ronde van Zwitserland al verwerkt en richt zich nu volledig op de Tour de France. De Australische kampioen van Quick Step verwacht dat hij zich in de Tour met de besten kan meten. De 25-jarige Rogers droeg in de Zwitserse Ronde drie dagen de gele leiderstrui, maar verspeelde de eindzege met 22 seconden in de allerlaatste klim aan de Spanjaard Aitor Gonzalez. De Quick Step-ploeg wil dit jaar ook in de Tour een hoofdrol opeisen. Met Boonen gaat het team van Lefèvere voor ritzeges en de groene trui en met Rogers mikt het team op een hoge plaats in het algemeen klassement.

Michael Rogers steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. "Het is mijn ambitie om tussen de besten te eindige. Het wordt volgens mij een bijzondere Tour. Lance Armstrong rijdt voor de laatste keer de Tour en er zijn een hoop jongens, die klaar staan om zijn positie over te nemen. Ik denk dan aan Levi Leipheimer en Santiago Botero. Als alles goed loopt, verwacht ik me in die strijd te kunnen mengen."

De eerste tijdrit met een lengte van 19 kilometer ligt de wereldkampioen tijdrijden uiteraard beter dan een afstand van 6 of 7 kilometer. "Ik heb normaal zo'n 10 kilometer nodig om op temperatuur te komen. Ik hoop in het tweede deel terug te kunnen winnen, wat ik in de eerste 10 kilometer heb verspeeld. Het is bovendien niet uitgesloten dat de wind op dat parkoers langs de Atlantische Oceaan een belangrijke rol gaat spelen. Dat maakt het wel interessant."

Natuurlijk beseft Michael Rogers, dat hij in deze eerste rit een kans maakt op de gele trui. Hij maakt zich er nog niet druk over. "Het is belangrijk, dat ik een goed begin maak in de Tour. Of ik nu eerste of vijfde ben, maakt niet zoveel uit. Als ik maar het idee heb, dat het lekker is gegaan en dat ik me goed voel. Ik wil het vooral in de bergetappes goed doen, zodat ik een goed klassement kan rijden. Ik ken het parkoers van de Alpenritten goed. Na deze eerste bergritten volgen er nog een paar lastige etappes. De etappes in de Pyreneeën beloven ook zwaar te worden, want dan hebben we er al twee weken opzitten."

Michael Rogers heeft net als zijn ploegmaats hoge verwachtingen van deze Tour. "We hebben natuurlijk enkele renners, die voor Tom Boonen rijden, zodat we een kans hebben in de massasprints. Ik vrees echter dat we voor de ploegentijdrit te weinig specifieke renners hebben. We zullen de schade dan moeten beperken. Het is voor ons een moeilijke etappe. Op de eerste plaats zijn er helpers voor Tom geselecteerd. Gelukkig doen sprinters het vaak ook goed in een ploegentijdrit."

De Australiër verwacht, dat het een boeiende Tour zal worden. "Ik heb Jan Ullrich in de Ronde van Catalonië en de Ronde van Zwitserland aan het werk gezien. Hij is beter dan de voorgaande jaren. Lance is altijd in goede conditie en er zijn ook een aantal nieuwe uitdagers in het peloton. Ik hoop dat ik één van hen zal zijn. Lance is natuurlijk de favoriet, maar ook de te kloppen renner."
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 13:53:45 #124
8781 crew  Frutsel
pi_28193369
Mancebo gaat voor Podium, Karpets voor 'wit'

Francisco Mancebo wordt de kopman van Illes Balears. In 2004 eindigde hij nog op de zesde plaats in het eindklassement van de Tour. "Hij weet wat hem te wachten staat en zal ook betrokken worden bij de definitieve selectie. Hij heeft het laatste woord,"zei woordvoerder Juan Pablo Molinero van de Spaanse ploeg.

"Mancebo heeft zich speciaal op de Tour voorbereid. Hij heeft minder wedstrijden gereden en zijn doel in de komende Tour is een plaats op het podium in Parijs", zei Molinero, die er aan toevoegde dat Vladimir Karpets zich opnieuw op de overwinning in het jongerenklassement zal richten en hoopt op een plaats bij de eerste tien in het eindklassement. "Hij was al zevende in de Giro d'Italia en wil in Frankrijk zijn de stijgende lijn doortrekken."

Molinero onderstreepte, dat het voor Alejandro Valverde pas de eerste Tour wordt. "Daarom mogen we niet te veel van hem verwachten, want hij is in deze Tour om te leren."
pi_28193673
Mwah, ik zie Mancebo nog niet zo snel op het podium. Zonde voor Rogers dat hij idd veel gaat verspelen in de ttt.
pi_28194339
die regel mbt de TTT wat vorig jaar al van kracht was is er dit jaar weer. Dus met 21 ploegen is maximaal 2m50-3m te verliezen als je laatste wordt. Ook al is je egl achterstand een minuut of 7. Renners die lossen worden wel op hun egl achterstand gezet. Het kan de spanning er wel in houden maar de regel is wat dat betreft ronduit waardeloos
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:30:46 #127
pi_28194492
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Contador, die zou ook wel eens langer mee kunnen gaan dan de meeste mensen denken. Wel leuk om eens in bepaalde poultjes te proberen.
Een maand of 3 terug had ik dat ook gezegd, maar toen ik hem in de Dauphiné bezig zag leek die mij toch allesbehalve in vorm ...
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 14:49:47 #128
8781 crew  Frutsel
pi_28195069
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:25 schreef Bartoli het volgende:
die regel mbt de TTT wat vorig jaar al van kracht was is er dit jaar weer. Dus met 21 ploegen is maximaal 2m50-3m te verliezen als je laatste wordt. Ook al is je egl achterstand een minuut of 7. Renners die lossen worden wel op hun egl achterstand gezet. Het kan de spanning er wel in houden maar de regel is wat dat betreft ronduit waardeloos
ik vind de hele TTT waardeloos. Ploegen met een sterke individuele rijder, maar met bijv minder financiele middelen, minder techniek of sponsoren verliezen drie minuten waardoor het klassement vaak al onbereikbaar wordt.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:50:48 #129
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28195108
Ja, ik snap niet waarom ze dat terug ingevoerd hebben. Het komt het spektakel niet ten goede.
pi_28195144
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Een maand of 3 terug had ik dat ook gezegd, maar toen ik hem in de Dauphiné bezig zag leek die mij toch allesbehalve in vorm ...
Moet je persé in de Dauphine presteren wil je in de Tour goed zijn? Kijk maar hoe het afgelopen is in de Tour met de top 3 van de Dauphine verleden jaar. Mayo ontreddert door die val naar huis, Hamilton naar huis na die val en je weet nog wat erna kwam en Sevilla trapte toen ook geen deuk in een pak boter.
pi_28195314
Mancebo op het podium

Die moet dan wel evenveel procent verbeterd zijn als het aantal "Wesp"-SMSjes op de telefoon van Johan Museeuw
pi_28195471
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:58 schreef JohnDDD het volgende:
Mancebo op het podium

Die moet dan wel evenveel procent verbeterd zijn als het aantal "Wesp"-SMSjes op de telefoon van Johan Museeuw
Op het podium gaat die alleen komen als de ploegentijdrit van Illes en de tijdritten van Paco zeer goed zijn. Bergop beperkt die meestal en/of kan profiteren van andere als ze naar elkaar loeren. Ik zeg wel op het podium kan die zeker komen alleen met een beetje mazzel
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:06:28 #133
pi_28195572
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Moet je persé in de Dauphine presteren wil je in de Tour goed zijn? Kijk maar hoe het afgelopen is in de Tour met de top 3 van de Dauphine verleden jaar. Mayo ontreddert door die val naar huis, Hamilton naar huis na die val en je weet nog wat erna kwam en Sevilla trapte toen ook geen deuk in een pak boter.
Je moet er niet presteren, maar wie er naar huis gereden wordt bakt er in de Tour toch meestal ook weinig van ...
Ik bedoel maar, als we het over jonge spanjaarden in de Tour hebben zet ik mijn geld liever op Marchante dan op Contador hoor ...
pi_28196516
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Je moet er niet presteren, maar wie er naar huis gereden wordt bakt er in de Tour toch meestal ook weinig van ...
Ik bedoel maar, als we het over jonge spanjaarden in de Tour hebben zet ik mijn geld liever op Marchante dan op Contador hoor ...
Ligt er ook geheel aan in hoeverre Contador hersteld is van zijn open vingerbreuk en zijn bijna zelf amputatie van de vinger. Contador is sowieso een onberekenbare factor of hij is heel goed of het is 3x niks. Dus met hem is het afwachten. Als je het puur voor de pouls doet kun je gokken op Marchante. Maar het blijft de vraag hoe ze het beide gaan doen in de Tour. Het is tenslotte voor beide hun debuut.
pi_28196580
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:03 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Op het podium gaat die alleen komen als de ploegentijdrit van Illes en de tijdritten van Paco zeer goed zijn. Bergop beperkt die meestal en/of kan profiteren van andere als ze naar elkaar loeren. Ik zeg wel op het podium kan die zeker komen alleen met een beetje mazzel
Vorig jaar eindigen ze derde, dit jaar schat ik ze iets minder in, omdat JI Guitierez ontbreekt, maar ze kunnen in ieder geval wel een meer dan degelijke ploegentijdrit rijden. Vorig jaar was Mancebo te vroeg in vorm, als hij goed gepiekt had in de tour had hij zeker wel top 5 kunnen eindigen. Ik denk dat alleen Armstrong, Ullrich, en misschien Basso, echt beter zijn dan hem. Hij is op zijn minst evenwaardig als alle Vinokourov's en Leipheimers van deze wereld.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:41:12 #136
pi_28196612
Hoe kijken ze eigenlijk zelf aan tegen de Tour ? (jij weet vast wel ergens een interview staan )
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:45:11 #137
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_28196741
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik bedoelde Mayo, in reactie op je eerdere post

Ik vind Mayo eigenlijk een beetje een sukkel
ik kan me nog herinneren hoe die vorig jaar over die steentjes fietste en minuten verloor
totaal oninspirerend
En ik kan me ook herinneren dat hij onsportief van zijn fiets stapte, maar dat Julian (Gorospe red.) hem terug in het zadel hielp.
pi_28197101
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe kijken ze eigenlijk zelf aan tegen de Tour ? (jij weet vast wel ergens een interview staan )
Roberto Heras

Lance Armstrong

Ullrich: http://www.eurosport.co.u(...)7203_sto733792.shtml

Hier vind je ook nog wat:

http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2005/jun05/jun23news en hier http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2005/jun05/jun22news2

Voor verdere interviews check de bekende wielersites of sites van de teams en je komt er genoeg tegen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:59:29 #139
111382 Ofyles2
pi_28197194
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

[..]

Valverde gaat dus echt niet voor 't klassement maar voor etappes die Boogerd ook wil winnen...
Dan mag Valverde winnen. Boogerd is een Calimero-renner: hij heeft meer moeite met de bergen dan vroeger. En die Michael Boogerd maakt ook nog eens een vrije val in het klassement. Het wordt tijd voor een andere renner in de Rabobank: hij past echt niet in de verbeteringsplannen van de Rabobank.

En wat mij betreft hoeft Armstrong niet meer bang te zijn voor Beloki. De Spanjaard blijkt te sukkelen met zijn gezondheid (ik neem aan astma) en is geen schim meer van wat hij voor de Tour de France 2003 is.

Wat Heras betreft: hij komt ook pk's te kort in de Tour de France. Ook van hem zou ik zo goed als niets verwachten. Tenzij hij naar een stimulerend middel grijpt.
pi_28197306
Beloki had bij Brioches Astma maar mocht er door die ploeg niet aan geholpen worden. Nu bij Liberty wel dus die Astma speelt hem geen parten. Alleen die val in de Tour van 2003 speelt hem nog steeds parten in de terugkeer. Echt verbetering zit er niet in. Naja zo heel af en toe een lichtpunt aan de horizon want in 2 etappes in Zwitserland deed die het niet onaardig en leek er beterschap in te zitten. Maar de dag erna was het weer 3x niks. Dus bij Joseba is het afwachten hoe het zich evalueert. Ik denk niet dat het voor dit jaar is maar mss voor volgend jaar. Zo neit dan kan Beloki beter stoppen.

En Roberto Heras tsja die komt gewoon te kort in de tijdritten.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:07:55 #141
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_28197438
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Boogerd is een Calimero-renner: hij heeft meer moeite met de bergen dan vroeger. En die Michael Boogerd maakt ook nog eens een vrije val in het klassement. Het wordt tijd voor een andere renner in de Rabobank: hij past echt niet in de verbeteringsplannen van de Rabobank.
Waar slaat dit nou weer op? Calimero-renner? Boogerd heeft helemaal geen grote klassementsambities. Menchov is de kopman en Rasmussen de tweede man. Boogerd zal gaan voor etappes en misschien de bolletjestrui. Misschien eindigt hij dan in buurt van de top-10, maar dat is geen prioriteit. Daarnaast is Boogerd in de eendagswedstrijden en de meerdaagse voorjaarswedstrijden nog steeds één van de beste renners.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:28:02 #142
111382 Ofyles2
pi_28198056
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:02 schreef Bartoli het volgende:
Beloki had bij Brioches Astma maar mocht er door die ploeg niet aan geholpen worden. Nu bij Liberty wel dus die Astma speelt hem geen parten. Alleen die val in de Tour van 2003 speelt hem nog steeds parten in de terugkeer. Echt verbetering zit er niet in. Naja zo heel af en toe een lichtpunt aan de horizon want in 2 etappes in Zwitserland deed die het niet onaardig en leek er beterschap in te zitten. Maar de dag erna was het weer 3x niks. Dus bij Joseba is het afwachten hoe het zich evalueert. Ik denk niet dat het voor dit jaar is maar mss voor volgend jaar. Zo neit dan kan Beloki beter stoppen.

En Roberto Heras tsja die komt gewoon te kort in de tijdritten.
Eigenlijk zit ik weer te wachten op een stunt van Brioches-La Boulangère. Als Thomas Voeckler het geel niet kan vasthouden tot in Parijs, want omdat hij uit 1979 komt, heeft hij geen witte trui om op terug te vallen. Zijn concurrent Vladimir Karpets profiteert juist van het voordeel dat iedereen die in en na 1980 is geboren kans maakt op de witte trui.

Eigenlijk straalt Roberto Heras alleen in de Vuelta uitstraling uit.
pi_28198516
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

[..]

Jan Ullrich hoefde de Tour in 1997 ook niet te winnen...
www.thuisuiteten.nl
pi_28198704
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Eigenlijk zit ik weer te wachten op een stunt van Brioches-La Boulangère.
Dan kan je nog lang wachten want die ploeg bestaat niet meer onder die naam
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:56:16 #145
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28198728
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jan Ullrich hoefde de Tour in 1997 ook niet te winnen...
Jij bent echt een fan van Valverde ofniet?

Maar ik denk ook dat hij in zijn eerste Tour echt niet meegaat doen op een goede klassering.
pi_28199872
Voor de top 10 noteer ik:
Armstrong
Azevedo
Popovych
Ullrich
Vinokourov
Leipheimer
Mancebo
Basso
Landis
Mayo

In willekeurige volgorde he.
pi_28200236
Valverde zal waarschijnlijk niet winnen, maar ik hoop dat hij door gedurfd en aanvallend te rijden de tour wel wat kleur kan geven. Ik vind hem ook een echte topper...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:08:49 #148
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28200339
Dan noteer ik ook nog Rogers en Botero.
pi_28200390
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:08 schreef placebeau het volgende:
Dan noteer ik ook nog Rogers en Botero.
Shit, Botero vergeten. Nou, ipv van Landis dan maar

alhoewel die ging niet voor het klassement zei die, Botero. hmm