Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
link wray?
ja, ik dacht ook dat men hem wel kon, viel me tegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.
Ik denk dat de meeste wel de single "Red hot" kennen van Robert Gordon, daar speelt hij gitaar maar dat is niet echt representatiefquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.
Rumble speel ik van hem, is wel een bekend nummerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wel de single "Red hot" kennen van Robert Gordon, daar speelt hij gitaar maar dat is niet echt representatief
Nou ja, ik lees wel dingen als 'blueprints for heavy metal/trash' en verder een hoop namedropping als Led Zeppelin en The Who, dan heb ik wel een idee waarom ik hem niet echt ken, omdat dat toch niet echt mijn straatje qua muziek is. Maar ik zal er eens naar gaan luisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, ik dacht ook dat men hem wel kon, viel me tegen![]()
Voor mij is hij best een voorbeeld. Ik denk dat elke Rockband wel een nummer van hem heeft gecoverd![]()
Nope, dichter in de buurtquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Prep2Fight het volgende:
The Frames?
Nee, maar hier een stukje bio. Anders krijgen we het hele lijstje van Daisy's vraag nog een keerquote:
quote:Originally started out as a three-piece back in 1999,always found itself working on its own terms. Never having a bigger plan, but making music they felt most comfortable with. Mixing up strong emotional melodies with uncompromised rhythms and truckloads of dynamics, rockmusic never felt this exciting since they first picked up their instruments. Indierock, noisepop, avantrock... Call it what you want, 'cause it doesn't really matter. You'll just know that
found its way thru musical adventure, progression and a solid pop aesthetic. Fans of Karate, Drive Like Jehu and The Van Pelt surely know where to put them.
Had het niet uit de bio kennen halenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Jimmy Barock
Uzumaki + 1quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Jimmy Barock
Dat deed ik dus ook, maar ik ga dan niet het antwoord gevenquote:
Nee, jij niet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook, maar ik ga dan niet het antwoord geven![]()
Belsen +1quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef belsen het volgende:
Eazy-E.
Hee shit, kan dat ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |