Er brandt nog geen lichtje hier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Niemand?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef peaceman het volgende:
Harry Belafonte?
Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
link wray?
ja, ik dacht ook dat men hem wel kon, viel me tegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.
Ik denk dat de meeste wel de single "Red hot" kennen van Robert Gordon, daar speelt hij gitaar maar dat is niet echt representatiefquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als ik z'n AMG-profiel zo eens lees, krijg ik de indruk dat iedereen hem zou moeten kennen (uitvinder van de powerchord? wtf?), maar om de een of andere reden is vandaag de eerste keer dat ik zelfs maar van de beste man zijn bestaan weet.
Rumble speel ik van hem, is wel een bekend nummerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste wel de single "Red hot" kennen van Robert Gordon, daar speelt hij gitaar maar dat is niet echt representatief
Nou ja, ik lees wel dingen als 'blueprints for heavy metal/trash' en verder een hoop namedropping als Led Zeppelin en The Who, dan heb ik wel een idee waarom ik hem niet echt ken, omdat dat toch niet echt mijn straatje qua muziek is. Maar ik zal er eens naar gaan luisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, ik dacht ook dat men hem wel kon, viel me tegen![]()
Voor mij is hij best een voorbeeld. Ik denk dat elke Rockband wel een nummer van hem heeft gecoverd![]()
Nope, dichter in de buurtquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Prep2Fight het volgende:
The Frames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |