Ik heb je net al gewaarschuwd in dat andere topic. Nog even zo door blijven gaan en je mag echt even 48 uur vakantie gaan houden.quote:
Ook een optiequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:
Tip om je plafond wit te krijgen?
Wat dacht je van witten?![]()
Ziet er goed uit verder!![]()
excuseer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb je net al gewaarschuwd in dat andere topic. Nog even zo door blijven gaan en je mag echt even 48 uur vakantie gaan houden..
quote:
Wie is u?quote:Heej Obli![]()
Zo ken je me en begroet je me en zo ben je me weer vergetenquote:
Ik heb een tien liter emmer hier staan met powerdeck.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef Oblivion het volgende:
Tip om je plafond wit te krijgen?
Wat dacht je van witten?![]()
Ziet er goed uit verder!![]()
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Muscle voor de keuken al geprobeerd?
Wel eerst op een proefstukje uitproberen
Offtopic, Hoi nikky![]()
Ik hou meer van verven met een sopjequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?.
.
quick'nbrite is volgens de reclame het beste wat er isquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wel quick'nbrite. Zou dat ook helpen?.
.
Nee hoor. De onderste zit achter de speakers verscholen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:06 schreef BlueEyed het volgende:
Het middelste peertje van je Ikea lamp is kapot
Ik zou ze in de vaatwasser mikken. Of voor een paar euro gewoon ff nieuwe halen bij de Gammaquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:47 schreef nikky het volgende:
Iemand een tip om die witte dingen in het plafond weer mooi schoon te krijgen?.
Het zou idd mooi schoon worden in de vaatwasser. Maar zouden ze niet gaan smelten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou ze in de vaatwasser mikken. Of voor een paar euro gewoon ff nieuwe halen bij de Gamma
Je bedoelt toch die dingen die het afzuigkanaal afdekken? Die kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:10 schreef nikky het volgende:
Het zou idd mooi schoon worden in de vaatwasser. Maar zouden ze niet gaan smelten?. Daar ben ik een beetje bang voor namelijk.
.
Ik ga het morgen eventjes testen. Dank je voor de tip.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bedoelt toch die dingen die het afzuigkanaal afdekken? Die kunnen wel wat hebben hoor
En anders gewoon niet meteen op de kookstand. Tis overigens een standaardmaat volgens mij; als het helemaal misgaat haal je gewoon nieuwe.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee hoor. De onderste zit achter de speakers verscholen..
De speakers staan er even voor "nood" zeg maar. Het zijn mijn autospeakers, maar heb geen autoquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:12 schreef BlueEyed het volgende:
[..]Oke dan. Zijn me ook wel even speakers trouwens, ben blij dat ik je buurman niet ben
Blijft trouwens een mooie lamp, heb m zelf ook alweer n paar jaartjes staan![]()
Plafond wit..Yuk...quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Die friteuse hebben wij ook.
Maar ik vind het wel leuk opgeknapt zo.
Waarschijnlijk zit het afzuigkanaal gekoppeld aan een centraal afzuigsysteem. Als je daar een afzuigkap met motor aan hangt blaas je je zooi er in de andere afgezogen ruimtes zo weer uit. Dus dan heb je bij wijze van spreke de kookluchtjes in je badkamer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
Waarom mag je geen motor op je afzuigkap hebben trouwens![]()
Gat boren door de muur rechts boven bij het raam. Eventueel daar ook gelijk hoge keuken kastjes maken en boven de keukenkastjes laat je de afvoer voor je afzuigkap-met-motor langs lopen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit het afzuigkanaal gekoppeld aan een centraal afzuigsysteem. Als je daar een afzuigkap met motor aan hangt blaas je je zooi er in de andere afgezogen ruimtes zo weer uit. Dus dan heb je bij wijze van spreke de kookluchtjes in je badkamer.
Je kan aan dit soort systemen wel motorloze afzuigkappen koppelen, dan heb je een iets bredere en meer gerichte afzuiging boven je gasfornuis.
In een huurhuis... Natuurlijk...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:12 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Gat boren door de muur rechts boven bij het raam. Eventueel daar ook gelijk hoge keuken kastjes maken en boven de keukenkastjes laat je de afvoer voor je afzuigkap-met-motor langs lopen.
EN meer opberg ruimte EN je plafond is over 2 jaar niet weer geel/vies/etc.
Dat van die plaat is een leuk idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef ivetje het volgende:
die kast gaan wij ook al halenin het wit dan...vrienden van ons hebben dezelfde als jij
Wij hadden bedacht om de muren helemaal lichtgrijs te doen en dan achter die kast een houten plaat te zetten die knalgroen is. Zodat je door die kast heen groen ziet ipv de saaie muur eigenlijk
Dank je wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:is erg mooi geworden. Volgens mij heeft Ikea iig stoelhoezen
ja idd, het is een hele toffe kast omdat hij open isquote:
Vind je? Ik heb anders zat troep rondslingeren die ik er niet in kwijt kanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja idd, het is een hele toffe kast omdat hij open isen er kan echt mega veel in
Ze zijn er wel bij IKEA alleen de stoelen van IKEA zijn groter en passen dus niet op deze stoelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:geen stoelhoezen kunnen vinden op de ikea site
Ze hebben er gelukkig wel rekening mee gehouden met de keuken. Het gedeelte wat naast het gasfornuis staat zit geen deur. De deur die je ziet doe je open en dan loopt de kast helemaal door.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:25 schreef golfer het volgende:
Waarom staat je fornuisje dwars voor een keukenkassie?
Verder wel leuk, mooi strak geworden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef ivetje het volgende:
die kast gaan wij ook al halenin het wit dan...vrienden van ons hebben dezelfde als jij
Wij hadden bedacht om de muren helemaal lichtgrijs te doen en dan achter die kast een houten plaat te zetten die knalgroen is. Zodat je door die kast heen groen ziet ipv de saaie muur eigenlijk
ach dan zitten ze een beetje ruimer, kunnen de stoelen nog een beetje aankomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel bij IKEA alleen de stoelen van IKEA zijn groter en passen dus niet op deze stoelen..
En dan ga je er een houten plaat achter zetten zodat ie dicht is?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja idd, het is een hele toffe kast omdat hij open isen er kan echt mega veel in
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dan zitten ze een beetje ruimer, kunnen de stoelen nog een beetje aankomen
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan ga je er een houten plaat achter zetten zodat ie dicht is?
Jazeker kan dat. Je zal niet de eerste zijn.quote:
OF je doet er plexieglas achter wat een kleur heeft. Dan licht erachter. Dat is een gaaf effect.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...Het is gewoon tof dat je er doorheen kan kijken en dus idd die muur erachter anders kan kleuren
Okee. Maar ruimer is de kast dus niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...Het is gewoon tof dat je er doorheen kan kijken en dus idd die muur erachter anders kan kleuren
Did you?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:42 schreef ArmaniMania het volgende:
I like what you`ve dobe with the place
Ah, huurhuis. Dat was mij niet bekend.. dan gaat het verhaal niet op nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In een huurhuis... Natuurlijk...En dan een achterlijke berg geld moeten betalen als ze het niet accepteren...
ik bedoelde ook niet dat ie ruimer is, ik bedoel dat er gewoon veel ruimte in isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Maar ruimer is de kast dus niet.
Ow, sorrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet dat ie ruimer is, ik bedoel dat er gewoon veel ruimte in isHij is groot en er kan veel in
Meta van pittige tijden.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef elvy het volgende:
Tip om kunststof afdekkapjes (zoals bijvoorbeeld in het plafond, maar ook rond een stopcontact of lichtschakelaar) weer mooi wit te krijgen: laat ze weken in een mengsel van water met een flinke scheut chloor. Je weet niet wat je ziet!
Kijk, zoveel kan er nou in die kastquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, sorrie.Ik had er zelf wat bij gefantaseerd.
![]()
Die van mij staat voller.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijk, zoveel kan er nou in die kast
[afbeelding]
Geheel offtopic maar goed
fotoquote:
Na twee maanden krij ik eindelijk antwoord!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijk, zoveel kan er nou in die kast
[afbeelding]
Geheel offtopic maar goed
Ik zal binnenkort weer een foto maken. Aangezien er weer wat dingen veranderd zijn.quote:
Ja, het duurde evenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Na twee maanden krij ik eindelijk antwoord!Mooie kast hoor.
Ga je gang! Leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, het duurde evenHuis inrichten duurt lang hoor...hihi. Ik kan zelf ook zo'n topic beginnen. Heb allemaal voor en na foto's van ons huisje
Je bent (was) toch niet dat meisje met die Golf 2 met op de achterruit "Bitch 2" of iets dergelijks en 3 spinner-wieldoppen hè?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:14 schreef nikky het volgende:
[..]
De speakers staan er even voor "nood" zeg maar. Het zijn mijn autospeakers, maar heb geen auto. De speakers die je in de vensterbank in de keuken ziet liggen zijn van mijn stereo die ik van mijn vader heb gekregen. Ook een erg mooi geluid en hard uiteraard.
.
Die nu op de grond staan zijn twee keer 150 Watt..
Nee ik rij in een volvoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Je bent (was) toch niet dat meisje met die Golf 2 met op de achterruit "Bitch 2" of iets dergelijks en 3 spinner-wieldoppen hè?
moet nog even overlegd worden met het vriendje of die het goed vind dat ik zomaar ons hele huis hier neerzetquote:
Die kut-vriendjes ook altijd ..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
moet nog even overlegd worden met het vriendje of die het goed vind dat ik zomaar ons hele huis hier neerzetMaar misschien komt het wel binnenkort, dan zie je het wel verschijnen
Nou, hij moet de foto's erop zetten dus ik luister maar naar hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die kut-vriendjes ook altijd ..![]()
Jawel hoorquote:
Is heel makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, hij moet de foto's erop zetten dus ik luister maar naar hem
Thnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef SwOoSh het volgende:
ik vind de huiskamer ook mooi geworden
Na leegruiming welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die Ikea kast nog te verplaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |