ach dan zitten ze een beetje ruimer, kunnen de stoelen nog een beetje aankomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel bij IKEA alleen de stoelen van IKEA zijn groter en passen dus niet op deze stoelen..
En dan ga je er een houten plaat achter zetten zodat ie dicht is?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja idd, het is een hele toffe kast omdat hij open isen er kan echt mega veel in
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dan zitten ze een beetje ruimer, kunnen de stoelen nog een beetje aankomen
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan ga je er een houten plaat achter zetten zodat ie dicht is?
Jazeker kan dat. Je zal niet de eerste zijn.quote:
OF je doet er plexieglas achter wat een kleur heeft. Dan licht erachter. Dat is een gaaf effect.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...Het is gewoon tof dat je er doorheen kan kijken en dus idd die muur erachter anders kan kleuren
Okee. Maar ruimer is de kast dus niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
of ie nou tegen de muur staat of er een plaat achter zet...Het is gewoon tof dat je er doorheen kan kijken en dus idd die muur erachter anders kan kleuren
Did you?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:42 schreef ArmaniMania het volgende:
I like what you`ve dobe with the place
Ah, huurhuis. Dat was mij niet bekend.. dan gaat het verhaal niet op nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In een huurhuis... Natuurlijk...En dan een achterlijke berg geld moeten betalen als ze het niet accepteren...
ik bedoelde ook niet dat ie ruimer is, ik bedoel dat er gewoon veel ruimte in isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Maar ruimer is de kast dus niet.
Ow, sorrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet dat ie ruimer is, ik bedoel dat er gewoon veel ruimte in isHij is groot en er kan veel in
Meta van pittige tijden.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef elvy het volgende:
Tip om kunststof afdekkapjes (zoals bijvoorbeeld in het plafond, maar ook rond een stopcontact of lichtschakelaar) weer mooi wit te krijgen: laat ze weken in een mengsel van water met een flinke scheut chloor. Je weet niet wat je ziet!
Kijk, zoveel kan er nou in die kastquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, sorrie.Ik had er zelf wat bij gefantaseerd.
![]()
Die van mij staat voller.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijk, zoveel kan er nou in die kast
[afbeelding]
Geheel offtopic maar goed
fotoquote:
Na twee maanden krij ik eindelijk antwoord!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijk, zoveel kan er nou in die kast
[afbeelding]
Geheel offtopic maar goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |