suijkkie....van harte jongenquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
*zet taart voor de rest van de dag neer
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoeraquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
*opslurptquote:
Oepsquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Ik moest om 8.30 op stage zijn, ben net wakker...
Net gebeld, maakte niet uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps
dan ben je iets te laat volgens mij
Al veel cadeaus gekregen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
Dank u wel.
En bananenman, je bent wel ok hoor.
Nee nog niet, van mijn collega's wat kleine flauwe dingen. Mijn ouders komen vanavond even langs en dit weekend geef ik pas een feestje.quote:
O oke dan komen ze pas binnen stromenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee nog niet, van mijn collega's wat kleine flauwe dingen. Mijn ouders komen vanavond even langs en dit weekend geef ik pas een feestje.
Wel goed, mooie presentaties. Op de hele dag maar 1 onvoldoende uitgedeeld, die kan nog herkansen in augustus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke dan komen ze pas binnen stromen
Hoe gingen de laatste 3 gespreken gisteren ?
hoe laat en waar moeten we ons melden ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
en dit weekend geef ik pas een feestje.
Hey herkansen in Augustus.. dat doe ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel goed, mooie presentaties. Op de hele dag maar 1 onvoldoende uitgedeeld, die kan nog herkansen in augustus.
Zeker, heb ook 3 flessen wijn, een telefoonhouder en zo'n leren map om spullen in te bewaren gekregen van de studenten (en ze wisten niet eens dat ik jarig was).quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey herkansen in Augustus.. dat doe ik ooknou ja herkansen ...
Wel lekker dat de rest het goed gedaan heeft... goede begeleiding dus
als ze het maar niet in hun hoofd halen om ook daadwerkelijk te stoppenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
En bjoro, aanmelden hoeft niet, iedereen kan gewoon langs komen!
Vetquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker, heb ook 3 flessen wijn, een telefoonhouder en zo'n leren map om spullen in te bewaren gekregen van de studenten (en ze wisten niet eens dat ik jarig was).
En bjoro, aanmelden hoeft niet, iedereen kan gewoon langs komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |