ok dan boeiebnd ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wel goed denk ik en nee,mag er niets van zeggen
Kan natuurlijk nu ook naar Tilburg rijden om er zelf een te halenquote:Op donderdag 16 juni 2005 02:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En toch ga ik een vlag voor je proberen te halen .... man, die tekst:
OFFICIAL FIFA YOUTH CHAMPIONSHIP HOST CITY
suijkkie....van harte jongenquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
*zet taart voor de rest van de dag neer
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoeraquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:32 schreef Suijk het volgende:
*opslurptquote:
Oepsquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Ik moest om 8.30 op stage zijn, ben net wakker...
Net gebeld, maakte niet uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps
dan ben je iets te laat volgens mij
Al veel cadeaus gekregen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:22 schreef Suijk het volgende:
Dank u wel.
En bananenman, je bent wel ok hoor.
Nee nog niet, van mijn collega's wat kleine flauwe dingen. Mijn ouders komen vanavond even langs en dit weekend geef ik pas een feestje.quote:
O oke dan komen ze pas binnen stromenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee nog niet, van mijn collega's wat kleine flauwe dingen. Mijn ouders komen vanavond even langs en dit weekend geef ik pas een feestje.
Wel goed, mooie presentaties. Op de hele dag maar 1 onvoldoende uitgedeeld, die kan nog herkansen in augustus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke dan komen ze pas binnen stromen
Hoe gingen de laatste 3 gespreken gisteren ?
hoe laat en waar moeten we ons melden ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:25 schreef Suijk het volgende:
en dit weekend geef ik pas een feestje.
Hey herkansen in Augustus.. dat doe ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel goed, mooie presentaties. Op de hele dag maar 1 onvoldoende uitgedeeld, die kan nog herkansen in augustus.
Zeker, heb ook 3 flessen wijn, een telefoonhouder en zo'n leren map om spullen in te bewaren gekregen van de studenten (en ze wisten niet eens dat ik jarig was).quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey herkansen in Augustus.. dat doe ik ooknou ja herkansen ...
Wel lekker dat de rest het goed gedaan heeft... goede begeleiding dus
als ze het maar niet in hun hoofd halen om ook daadwerkelijk te stoppenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
En bjoro, aanmelden hoeft niet, iedereen kan gewoon langs komen!
Vetquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker, heb ook 3 flessen wijn, een telefoonhouder en zo'n leren map om spullen in te bewaren gekregen van de studenten (en ze wisten niet eens dat ik jarig was).
En bjoro, aanmelden hoeft niet, iedereen kan gewoon langs komen!
Jij werkt bij GTI ??quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
elektrotechnisch installatiebedrijf GTI - 1000 banen eruit
*slik*
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:31 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Nee, gelukkig niet. Kamaraden van me wel.quote:
Oke dat is minder leuk ... 1000 is ook echt wel veel...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Kamaraden van me wel.![]()
Maar dit zijn evenveel banen als dat het bedrijf waar ik nu werk groot is.![]()
En dat is een soortgelijk bedrijF?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Kamaraden van me wel.![]()
Maar dit zijn evenveel banen als dat het bedrijf waar ik nu werk groot is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |