Goed bezigquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, mijn werk belt waar ik blijf. Scheen dat ik om 9 uur moest beginnen.
Gedeeltelijk wel. Het bedrijf waar ik werk doet E & W installaties.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dat is een soortgelijk bedrijF?
door Carmen zelfgebakken appeltaart met een klein toefje slagroom (wat vandaag mag, want het is feest voor/van Carmen !!)quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
Is er nog taart?
Bijna 25....quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nu al 15 minuten bezig de verpakking van m'n net gekochte USB-stick los te maken.![]()
2 linkerhanden en geen schaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nu al 15 minuten bezig de verpakking van m'n net gekochte USB-stick los te maken.![]()
Pak een schaar danquote:
Ga een schaar kopen danquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
Verpakking en geen schaar.
mesje, stiletto, hakbijl.......of ben je gewoon blij dat je eindelijk iets te doen hebt ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
Pas je op dat je in je woede niks kapot maakt ??quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
k Heb zojuist m'n pen al gebroken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pas je op dat je in je woede niks kapot maakt ??
Toen ik wat jonger was had ik daar nogal een handje van
Heb toen een dure pin automaat tegen de muur kapot gegooid ( werkte bij een bedrijf die die dingen maakte).... was toen al bijna de hele dag bezig met 1 apparaat...
*proest* zegttie gewoon na een half uur !quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is al bijna gelukt, met m'n fietssleutel. B-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |