quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zal het dan toch?
edit: OMFG sinds wanneer werkt de kwoot tag ook als je quote als kwoot schrijft?
Ze schatten ons hier wel hoog in danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef MrTorture het volgende:
edit: OMFG sinds wanneer werkt de kwoot tag ook als je quote als kwoot schrijft?
Ik doe ongeveer hetzelfde als jou.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik ben nu begonnen met een klein stadje. Ik heb nu rondom de 1500 inwoners en het verloopt allemaal prima. Het is wel moeilijk om breakeven of zelfs winst te maken imo, maar dat zal op de lange termijn wel loslopen.
Ik heb namelijk alle fundings zó aangepast dat alle capacity's nét iets boven het gebruik zitten. Maar het valt me niet mee om dan de uitgaven te korten. Hoe doen jullie dat? En hoe hoog hebben jullie de belastingen staan?
AG laat ik altijd gewoon staan. Die hebben toch hun eigen gebied die los staat van de andere industrie. Dus zolang je die niet aanlegt komen de boerenbedrijven toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:51 schreef blieblie het volgende:
Ik zet altijd AG op 20%
D op 17
M op 10,5
en HT op 8.5
Ik moet dat industrie gedoe nietin mijn steden.
quote:Geachte Meneer Martel,
De status van uw bestelling is veranderd naar: Verstuurd
quote:
Het staat midden in m'n zakencentrum dus dat is niet zo ergquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Het heeft volgens mij nog een negatieve waarde op je residental area's ook.. En er staat in t menu toch altijd bij hoe groot iets is3x1
De Tourist Trap is inderdaad niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef jogy het volgende:
Heb ik zo mijn best gedaan om die tourist trap te mogen krijgen, uren lopen zwoegen op een stadje om die maar winstgevend te krijgen op een stukje onherbergzaam gebied. Is het me eindelijk gelukt om die tourist trap te mogen plaatsen, IS DAT HOERENDING MAAR 3 BIJ 1! GODVERDOMME DAT DING ZIET ER NIET BETER UIT DAN DE SNACKTENT OM DE HOEK!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Je Residental is er niet erg blij mee, maar je commerciële zones wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Het heeft volgens mij nog een negatieve waarde op je residental area's ook.. En er staat in t menu toch altijd bij hoe groot iets is3x1
Goeie zaak, hoeveel inwoners. Zodra ik boven de 30.000 uit komt heb ik echt wel een OV structuur nodig hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:46 schreef Bensel het volgende:
Ik heb altijd zo'n mooie grid vorm in m'n stad... Ik heb nu en redelijk grote region, met bijna geen mass transit, en geen snelwegen.. en toch draaien me steden best wel goed (de meeste zitten op winst)
Zet de link er dan gewoon neer, en niet een tekstlinkquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:59 schreef MrTorture het volgende:
Klik voor plaatje
100e edit: link copyeren en in nieuw venster plakken dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:59 schreef MrTorture het volgende:
Klik voor plaatje
100e edit: link copyeren en in nieuw venster plakken dus
Jupquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zet de link er dan gewoon neer, en niet een tekstlinkMogen we hieruit concluderen dat ie binnen is? Zo ja..
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jupk had gehoopt op een n00b-reactie als "tsss, wat is hier nou boeiend aan
" ofzo
* gokt iets minder als 2 maandenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoelang heeft het nou precies geduurt eer dat hij binnen was?
Een maandquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoelang heeft het nou precies geduurt eer dat hij binnen was?
Ik zou toch met wat dirty industrie beginnen. Je mensen zijn vrij laag opgeleid dus ze kunnen sowieso nog niet in de HT industrie werken. Dus ik zou me vooral op Dirty en MD richten. Ik zou dan wel de belastingen rond de 9% zetten voor beiden. Voor HT kan je het rond de 8,7% zetten, maar dat maakt op dit moment nog vrij weinig uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef MrTorture het volgende:
[[url=http://img277.imageshack.us/img277/6796/thyia0010en.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klik! Mijn dorpje Thyia
Ben net begonnen en zie door alle addons (kleine 800 heb ik er geinstalleerd) het simbos niet meer
maar goed.
Ik geloof dat ik om en nabij de 200 inwoners heb. Op het plaatje zie je:
Linksboven een paar R$ en C$ aan het water. In het midden een gigantisch park rondom mijn huis en mijn standbeelder omheen allerlei kleine wijkjes/hofjes en rechts ben ik begonnen aan een wat jaren 70/80 grote woonwijk. De snelweg connect nog niet, omdat de hele regio uit water bestaat
. Zoals je ziet heb ik ook industrieterrein. Helaas heeft de leverancier de fabrieken niet in de doos gestopt, dus zal ik die zelf moeten lokken
Iemand tips? Mijn belastingen voor de wenselijke industriën (MD en HT) staan op 2,0%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |