Goeie zaak, hoeveel inwoners. Zodra ik boven de 30.000 uit komt heb ik echt wel een OV structuur nodig hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:46 schreef Bensel het volgende:
Ik heb altijd zo'n mooie grid vorm in m'n stad... Ik heb nu en redelijk grote region, met bijna geen mass transit, en geen snelwegen.. en toch draaien me steden best wel goed (de meeste zitten op winst)
Zet de link er dan gewoon neer, en niet een tekstlinkquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:59 schreef MrTorture het volgende:
Klik voor plaatje
100e edit: link copyeren en in nieuw venster plakken dus
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:59 schreef MrTorture het volgende:
Klik voor plaatje
100e edit: link copyeren en in nieuw venster plakken dus
Jupquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zet de link er dan gewoon neer, en niet een tekstlinkMogen we hieruit concluderen dat ie binnen is? Zo ja..
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jupk had gehoopt op een n00b-reactie als "tsss, wat is hier nou boeiend aan
" ofzo
* gokt iets minder als 2 maandenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoelang heeft het nou precies geduurt eer dat hij binnen was?
Een maandquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoelang heeft het nou precies geduurt eer dat hij binnen was?
Ik zou toch met wat dirty industrie beginnen. Je mensen zijn vrij laag opgeleid dus ze kunnen sowieso nog niet in de HT industrie werken. Dus ik zou me vooral op Dirty en MD richten. Ik zou dan wel de belastingen rond de 9% zetten voor beiden. Voor HT kan je het rond de 8,7% zetten, maar dat maakt op dit moment nog vrij weinig uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef MrTorture het volgende:
[[url=http://img277.imageshack.us/img277/6796/thyia0010en.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klik! Mijn dorpje Thyia
Ben net begonnen en zie door alle addons (kleine 800 heb ik er geinstalleerd) het simbos niet meer
maar goed.
Ik geloof dat ik om en nabij de 200 inwoners heb. Op het plaatje zie je:
Linksboven een paar R$ en C$ aan het water. In het midden een gigantisch park rondom mijn huis en mijn standbeelder omheen allerlei kleine wijkjes/hofjes en rechts ben ik begonnen aan een wat jaren 70/80 grote woonwijk. De snelweg connect nog niet, omdat de hele regio uit water bestaat
. Zoals je ziet heb ik ook industrieterrein. Helaas heeft de leverancier de fabrieken niet in de doos gestopt, dus zal ik die zelf moeten lokken
Iemand tips? Mijn belastingen voor de wenselijke industriën (MD en HT) staan op 2,0%
Zet hoe dan ook zo snel mogelijk een volledige opleiding neer. Een bibliotheek en een museum zijn ook handig om in je stad te hebben, zodra ze wat slimmer worden ( kan je zien bij de grafieken en dan "education" die moeten rond de 160 staan ) wordt je HT meer gewild in de stad omdat er mensen zijn die meer kunnen dan een schroef draaienquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef MrTorture het volgende:
[[url=http://img277.imageshack.us/img277/6796/thyia0010en.th.jpg]afbeelding][/url]
Klik! Mijn dorpje Thyia
Ben net begonnen en zie door alle addons (kleine 800 heb ik er geinstalleerd) het simbos niet meer
maar goed.
Ik geloof dat ik om en nabij de 200 inwoners heb. Op het plaatje zie je:
Linksboven een paar R$ en C$ aan het water. In het midden een gigantisch park rondom mijn huis en mijn standbeelder omheen allerlei kleine wijkjes/hofjes en rechts ben ik begonnen aan een wat jaren 70/80 grote woonwijk. De snelweg connect nog niet, omdat de hele regio uit water bestaat
. Zoals je ziet heb ik ook industrieterrein. Helaas heeft de leverancier de fabrieken niet in de doos gestopt, dus zal ik die zelf moeten lokken
Iemand tips? Mijn belastingen voor de wenselijke industriën (MD en HT) staan op 2,0%
die arch's zaten in simcity 2000quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:04 schreef Adnan het volgende:
Heheh bij welke simcity kon je nou van die massale gebouwen neerzetten waar 40.000 man in kon?
3?
Is deze echt een vooruitgang op die?
wat staat er in dan??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een boek over Simcity 2000???.... heb er nog een liggen...![]()
Dit boek...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wat staat er in dan??
heb het s[pel zelf namelijk origineel lifggen (de special edition)
tering 430 pagina's simcity 2000quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dit boek...
[afbeelding]
"Spelen met Simcity 2000" Dik boek van 430 pagina's waarin alle aspecten en objecten van het spel Simcity 2000 diepgaand worden besproken. Nederlandstalig. Uitgever: Academic Service, Schoonhoven, 1994 Auteurs: Nick Dargahi & Michael Bremer ISBN 90 395 0133 5
Gouden tipquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Zet hoe dan ook zo snel mogelijk een volledige opleiding neer. Een bibliotheek en een museum zijn ook handig om in je stad te hebben, zodra ze wat slimmer worden ( kan je zien bij de grafieken en dan "education" die moeten rond de 160 staan ) wordt je HT meer gewild in de stad omdat er mensen zijn die meer kunnen dan een schroef draaien
(...)
Begin trouwens zo snel mogelijk andere stadjes, die zijn goed voor het groeivermoegen.
Wat is die groundlevel mod precies? Want die ken ik volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dit goed krijg?
Dit is als het ware "goed":
[afbeelding]
En dit zit precies aan de andere kant van dat "gat".
[afbeelding]
En dan heb ik het over de kartels in de ophoging.
Ik gebruik de groundlevel mod om nette egale gaten te krijgen.
Dat is een mod waarmee je precies 1 vakje x aantal meters naar beneden kunt "levelen".quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat is die groundlevel mod precies? Want die ken ik volgens mij nog niet.
Misschien als je met de godtools kiest voor verlagen en dan shift+1 indrukt. Dan kan je het beetje bij beetje aanpassen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is een mod waarmee je precies 1 vakje x aantal meters naar beneden kunt "levelen".
Zo kan je op een fatsoenlijke manier dijken bouwen, highways in een geul etc.
Maar goed... De schuine randen doettie dus niet altijd even geweldig.
Dat haal ik ook wel, maar als je in SC4 eenmaal op 50K zit komen de grote torens met grotere aantallen inwoners. Gaat het in één keer stuk sneller met je inwoners aantal.quote:
Mwah. Ik heb simcity 1 & 2 compleet dolgedraaid gespeeld. Simcity 2000 was ook briljant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:58 schreef mschol het volgende:
simcity 4 een vooruitgang op 2??? jahoor
nu hoef je die futuristische gebouwen inprinciepe niet meer te hebben omdat je mappen velemalen groter zijn en je kan de mappen met elkaar laten samen werken
over die taxes en zo ben ik het eens.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb simcity 1 & 2 compleet dolgedraaid gespeeld. Simcity 2000 was ook briljant.
Met simcity 4 ben ik afgehaakt. Wat vond ik het ontzettend stom en kut en lelijk dat er meerdere zones zijn.... Tevens vind ik dat je veel te veel bezig bent met reguleren/taxes/gezeik en te weinig met bouwen. Dat was vroeger wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |