Ik denk omdat de gemiddelde oranje supporters dan echt naar de tv zit te staren alsof er water brandtquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt er altijd gesproken van de Maradona's, de Van Basten's en de Cruyff's van de toekomst en waarom niet van de Trezeguet's, de Di Viao's en de Gilberto Silva's van de toekomst? Dat lijkt mij immers veel realistischer.
Waarom kreeg ik, bij het lezen van deze post, het beeld van een Quincy volgepakt met spelers op zijn rug, om zijn benen en armen voor me?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
Doelpunt van Kruijs was grotendeels mogelijk omdat QOA zoveel spelers meetrok. Leuk om te zien![]()
alleen een halve meter kleiner....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef twi het volgende:
Is Vincken trouwens een kloon van Huntelaar?
Ongelooflijk, Babel mag maar ballen blijven inleveren. Aan het eind krijgt ie nog een voldoende ook omdat ie een kans op de keeper knalde. Een spits moet scoren, dan nog beter John op die plek! Zo lang Babel daar staat, krijgt Quincy nooit ruimte voor een doelpoging (en die twijfelt niet)quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Redelijk pot, mooie overwinning.
Emanuelson vond ik erg sterk, Quincy, Maduro, Vlaar en Babel waren ook erg ok.
John en Rajcomar vielen me zwaar tegen.
En fysiek wat slapper. De kop is aardig identiek.quote:
Idd. Afellay volgende keer terug en Emanuelson naar linksback.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Drost was de slechtste speler dit keer.
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd. Afellay volgende keer terug en Emanuelson naar linksback.
Drost viel nog wel mee vond ik. John en Rajcomar ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond Vlaar de beste speler aan Nederland kant. Drost was de slechtste speler dit keer. John en later Rajcomar bakten er ook niet veel van.
Heb ik ook ergens gelezen, de nummer 6 van Australie, vergeef me dat ik de naam niet meer weetquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Was Stevens eigenlijk geinteresseerd in een speler van Australie U20 ? Zag bracht Humberto het over tenminste?
Stuart Musialikquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Heb ik ook ergens gelezen, de nummer 6 van Australie, vergeef me dat ik de naam niet meer weet![]()
Ik hoop toch dat dat niet waar is die geruchten, want wat ik gisteren zag in het stadion van Australie was toch echt bedroevend slechtquote:
Vergeleken met Oranje is alles bedroevend slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat niet waar is die geruchten, want wat ik gisteren zag in het stadion van Australie was toch echt bedroevend slecht![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vergeleken met Oranje is alles bedroevend slecht.![]()
De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vlaar was erg goed, zal verder ook nog erg groeien onder van Gaal bij AZ, die gaat in het eerste spelen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef evert het volgende:
en wat een kijkcijfers! 2.500.000 kijkers, 17%!
M'n broer zei gisteren nog tegen me dat het niet leefde in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef evert het volgende:
en wat een kijkcijfers! 2.500.000 kijkers, 17%!
Dan heeft de Haan stront in zijn ogenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.
In welk Nederland zat ie?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer zei gisteren nog tegen me dat het niet leefde in Nederland.
Hij zei het avond programma wordt te laat uitgezonden, m'n collega's slapen dan al en daarom wordt er hier vrijwel niet over gesproken.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.
Hij vond het centrum van de verdediging en de spitsen te weinig echt voetballen. Hij wilde een passing game maar er werd door die spelers te veel gelopen met de bal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Serieus?
Misschien omdat hij meer eist van Vlaar ofzo?
FC Borykitosporquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waar voetbalt Hemdanjani eigenlijk?
Die club uit de Oekraïne gok ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Dat zal ik vanavond even voor je opzoeken JJ, maar ik vermoed eigenlijk dat dit wel eens een club uit pakweg Benin ofzo kan zijn.
Aardig duel weer van onze jongens. Middenveld speelde okee.
Speelt er ook nog een buitenlander bij Dynamo?! Verrassend.. Of had de NOS het bij het verkeerde eind? Want die hadden het gister over 10 spelers van Dynamo bij Oekraine.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Dynamo Kiev: 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |