De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vlaar was erg goed, zal verder ook nog erg groeien onder van Gaal bij AZ, die gaat in het eerste spelen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef evert het volgende:
en wat een kijkcijfers! 2.500.000 kijkers, 17%!
M'n broer zei gisteren nog tegen me dat het niet leefde in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef evert het volgende:
en wat een kijkcijfers! 2.500.000 kijkers, 17%!
Dan heeft de Haan stront in zijn ogenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.
In welk Nederland zat ie?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer zei gisteren nog tegen me dat het niet leefde in Nederland.
Hij zei het avond programma wordt te laat uitgezonden, m'n collega's slapen dan al en daarom wordt er hier vrijwel niet over gesproken.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Haan noemde hem na de wedstrijd de zwakste schakel.
Hij vond het centrum van de verdediging en de spitsen te weinig echt voetballen. Hij wilde een passing game maar er werd door die spelers te veel gelopen met de bal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Serieus?
Misschien omdat hij meer eist van Vlaar ofzo?
FC Borykitosporquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waar voetbalt Hemdanjani eigenlijk?
Die club uit de Oekraïne gok ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Dat zal ik vanavond even voor je opzoeken JJ, maar ik vermoed eigenlijk dat dit wel eens een club uit pakweg Benin ofzo kan zijn.
Aardig duel weer van onze jongens. Middenveld speelde okee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |