Als je het hele stuk gelezen had wist je dat het over een kyoso 900 gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Asics het volgende:
was die mountainbike van het merk 'mountainbike'?
dat verklaart een hoop
maar niemand gaat dat stuk tekst lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
Als je het hele stuk gelezen had wist je dat het over een kyoso 900 gaat.
ik was in slaap gevallenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:02 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
Als je het hele stuk gelezen had wist je dat het over een kyoso 900 gaat.
Zeg je dat ook tegen uitgevers van boeken?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef buzzer het volgende:
misschien kun je de OP editten in iets meer leesbare brokken ?
*gelezen heeftquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar niemand gaat dat stuk tekst lezen
Jawel hoor ik hebt 't helemaal gelezen. Ik zou ook kwaad zijn en m'n geld terug willen. Fatsoenlijke fietsen hebben ze daar zo te horen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
grammatica het rammelt ook nogal naar na.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:07 schreef Tique het volgende:
Zeg je dat ook tegen uitgevers van boeken?!
Wat een gezeik over stukken tekst altijd man
quote:Ik heb hem toen weggebracht en uit protest heb ik naar dat ze gebeld hadden dat de fiets klaar was hem 2 weken daar hebben laten staan. Dat vonden ze niet egt leuk. En toen kwam ik vorige week terug van me stage en toen kraakte, en viel me ketting ervan af als ik schakelde me fiets nogal.
Wat denk jezelf ik doe dat ook echt niet de eerste keer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Falcone het volgende:
Ik vind het trouwens geen stijl dat je een rek met burago auto's hebt omgegooid. Daar krijg je toch het idee van dat je ook niet zo'n aardige klant was..
echt geloofwaardig!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Peteritalia het volgende:
En toen begon een verkoper een beetje te flippen en sloeg me recht in me gezicht. Ik werd toen heel boos en begon hem terug te slaan daarna werden we uitelkaar gehaald.
Ik heb adhd maar dat maakt dan nog niks uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef Woffel het volgende:
Volgens mij ben jij best een onbesuisd mannetje..
Understatement van het jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Tique het volgende:
Nou en man we zitten hier geen opstel nederlands te lezen
preciesquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Tique het volgende:
Het is idd stom dat je dat rek omgekinkeld hebt maar je hebt volgens mij nog steeds recht op een fatsoenlijk product!
Volgens mij heb je dat ding gewoon gesloopt met je ADHD.quote:
Ik zat te denken aan giant die dingen zijn toch ook goed?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat ding gewoon gesloopt met je ADHD.
Koop een Kronan ofzo, die dingen lijken mij een stuk sterker.
Je bent een klootzak en verdiende niet beter... en nu?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Peteritalia het volgende:
daarna heb ik perongeluk/expres tegen een stapel burago auto's (in verpakking) gelopen. En toen begon een verkoper een beetje te flippen en sloeg me recht in me gezicht.
" Koop iets moois zonder grappen, maar niet bij Halfords daar krijg je klappen"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef Grimm het volgende:
Wat was de slogan van de halfords ook alweer?
Jij werkt zeker bij de rotwinkel!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Je bent een klootzak en verdiende niet beter... en nu?
Moet je eerst dat wijf er af rossen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Peteritalia het volgende:
Ik zat te denken aan giant die dingen zijn toch ook goed?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef Peteritalia het volgende:
En maar hij bleef maar doorslaan,
Me vader regelt allus hij brent hem daar naar binnen enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:38 schreef tommytheman het volgende:
Dus je hebt halfords gechanteerd. Jij zou niet meer daar komen en daarom krijg je een nieuwe fiets?![]()
Ik had je fijn een ritje naar 't politiebureau gegeven. Had je daarna aan je pa uit mogen leggen hoe je daar kwam.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Peteritalia het volgende:
Toen ben ik wat gaan rondlopen door de winkel en daarna heb ik perongeluk/expres tegen een stapel burago auto's (in verpakking) gelopen.
He jankerd, en is dat dan een reden om die auto's om ver te lopen? Je hebt het er zelf naar gemaakt dat die verkoper je sloeg, je bent immers behoorlijk irritant en een echte bloedzuiger. Ik had je ook gemept, en hard ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
Wat denk jezelf ik doe dat ook echt niet de eerste keer.
Maar er is de hele tijd iets mis met die fiets zodat ik er geen gebruik van kan maken.
Ieder mensen raakt weleens geirriteerd!!
Ach, dat is weer eens een keer iets anders dan 'Marokkaan'quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
Je hebt in je verhaal 29 keer het woord "fiets" gebruikt
Best een prestatie
Er zijn toch ook van die Sparta's met hulpmotor?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef Rev- het volgende:
Koop een Sparta, Batavus of Gazelle ofzo, heb je geen gezeik
Yep, dat blijven toppertjes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef Rev- het volgende:
autos van de zeeman schijnen dan wel weer ok te zijn.. zijn afgekeurde Tatra's ofzo
Yep, de mijne was nog nooit kapot gegaan. Althans niet zonder dat ik hem bijzonder agressief gebruikt had.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Peteritalia het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan giant die dingen zijn toch ook goed?
Ik zeur niet graag over spelfouten, maar naardenken vind ik wel erg extreem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef APK het volgende:
Naardat ik het gelezen had moest ik egt wel even naardenken waar het over ging.
Als dat bij mij in de winkel was geweest had je niet zelfstandig lopend buiten gekomen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Peteritalia het volgende:
Ik had dus helemaal voor nix daarna toe gelopen want ze zouden me bellen als ze het niet gingen halen. En ik was niet van plan om weg te gaan daar zonder fiets. En ik wou een vervangende fiets of gewoon me geld terug maar dat deden ze niet. Toen ben ik wat gaan rondlopen door de winkel en daarna heb ik perongeluk/expres tegen een stapel burago auto's (in verpakking) gelopen. En toen begon een verkoper een beetje te flippen en sloeg me recht in me gezicht. Ik werd toen heel boos en begon hem terug te slaan daarna werden we uitelkaar gehaald. En ben ik weggelopen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
'Naardat' wekt bij mij ook de nodige rillingen opquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:54 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik zeur niet graag over spelfouten, maar naardenken vind ik wel erg extreem.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat ding gewoon gesloopt met je ADHD.
Koop een Kronan ofzo, die dingen lijken mij een stuk sterker.
En bovendien aangifte doen van mishandeling. Een winkelier die je op je bek slaat? WTF? Je zou 'm die fiets om z'n nek moeten vouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Tique het volgende:
Het is idd stom dat je dat rek omgekinkeld hebt maar je hebt volgens mij nog steeds recht op een fatsoenlijk product!
Wat gebeurde er precies? Je ketting sloeg de spaken van je achteras?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Peteritalia het volgende:
Maar toen vloog de ketting dus de spaken van de achteras en blokkerde mijn achterwiel en ik knal tegen paaltjes met me achter en- voorkant van de fiets
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:20 schreef Jordy-B het volgende:
Dus je koopt een kutfiets bij een kutwinkel, vervolgens gaat die fiets in no-time stuk en in plaats dat jij lekker je geld terug vraagt ga je een eeuwigheid die fiets laten repareren enzo... Op 'n gegeven moment ga jij hunnie dissen door lekker je fiets niet op te halen als 'ie klaar is. Vervolgens gaan zij jou dissen door je lekker te laten wachten bij die helmjostie die daar de fietsen maakt... En dan ga jij vervolgens heel volwassen een stapel speelgoed omgooien, waarna de mannelijke bliepmiep jou een mep verkoopt, waarna jij, ipv tegen die kerel te dreigen naar de politie te stappen als je niet direct je zin krijgt, lekker terugmept...
En nou heb je een kapotte kutfiets en voel je je een domme lul... Daar komt het ongeveer op neer?
Heb je ook gelezen dat hij bewust artikelen in de winkel vernield heeft?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:39 schreef Wriker het volgende:
[..]
En bovendien aangifte doen van mishandeling. Een winkelier die je op je bek slaat? WTF? Je zou 'm die fiets om z'n nek moeten vouwen.
Zeg nou zelf, zou jij niet lachend weglopen als je dit verhaal hoort als advocaat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Donders het volgende:
Hb je geen rechtsbijstand verzekering?
Ik zou de advocaat laten schrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, zou jij niet lachend weglopen als je dit verhaal hoort als advocaat?
Zoals een Kyosoquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef Tique het volgende:
Ik denk dat je terug moet gaan en zegt dat je je geld terug wilt of contact op zal nemen met de keuringsdienst van waren. Een fiets heeft namelijk ook een gebruikerstijd en dat al deze dingen gebeurd zijn hoort niet. Zorg dat je je geld terug krijgt en koop een fatsoenlijke fiets bij een fietsenwinkel.
Halfords verkoopt ook gewoon alleen maar 3e rangs afdankertjes...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:13 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Trouwens, een verkoper die zijn klant een klein jeugdvandaaltje slaat?![]()
dr zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:53 schreef Kippetje3 het volgende:
Jongens.. Reageer toch gewoon niet op dit verhaal, m'n zusje van 76 wist nog dat het nep was
Jammer alleen dat dat cumberland fietsen bij halfords gewoon sparta fietsen zijn....quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:35 schreef Rev- het volgende:
Halfords fietsen zijn ook bagger, genoeg ellende mee gehad.
Koop een Sparta, Batavus of Gazelle ofzo, heb je geen gezeik
Heb nu zelf een erg oude Sparte die het altijd perfect doet iit tot die halfords meuk
Aja iedere medewerker die een klant krijgt slaat je ff aardig op je bekquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dr zit wel een kern van waarheid in.
En als dat gebeurd doe je als klant ook geen aangifte... Dat zou dan toch de meest logische reactie zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:25 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Aja iedere medewerker die een klant krijgt slaat je ff aardig op je bek
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:04 schreef Nevermind het volgende:
Is er al een VMBO-grapje gemaakt?
Volgens mij word je disklekties van een Halfords fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:04 schreef Nevermind het volgende:
Is er al een VMBO-grapje gemaakt?
Fietsendealer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:05 schreef hellmondunited het volgende:
krijg je als je meuk koopt dat niet van een echte fietsendealer komt..
nee aliquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Fietsendealer.
'Hé, psst, fiets kopen? '
IT'er zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
halfords is echt de dixons onder de fietsenwinkels... En de TS heeft blijkbaar de Packard Bell onder de fietsen gekocht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |