Lazovic?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
hhhahaahahhahahahaahahhahaahahhaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef DeTolk het volgende:
Maar als robin bij F'noord terugkomt, speelt ie voor lege stadions.
Iedereen is bang dat robin een hitsige bui krijgt
Een soort omgekeerd stadionverbodquote:
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso zijn alle spelers in Engeland overgewaardeerd en -betaald. Feyeenoord mag blij zijn als ze een kwart van een bankzittersalaris kunnen ophoesten. Gewoon cash dus.
Lijkt me niks. Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.
Liet me even gaan, excuses.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mond
Dong Fangzhuo speelt er.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.
Voor je het weet heb je weer een ban te pakkenquote:
Dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer een ban te pakken![]()
ah, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.
Is dat wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Benoît Cheyrou staat nu bovenaan op de Feyenoord-lijst, maar zal ook wel niet willen.
Ik denk ook niet dat ie komt. Maar zo goed is Auxerre niet hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
Dat denk ik ook niet...
Cheyrou komt niet. Ben ik van overtuigd.
Winnaar Franse beker en de Joden uitgeschakeld in de UEFA Cupquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie komt. Maar zo goed is Auxerre niet hoor
Maar dat lag meer aan het dramatische spel van ajax dan aan Auxerrequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Winnaar Franse beker en de Joden uitgeschakeld in de UEFA Cup
En ze wat beter betalen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Auxerre raakt nu wel wat spelers kwijt, maar is sportief vergelijkbaar met Feyenoord. Ware het niet dat de Franse liga wat sterker is dan de onze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |