abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27997575
Dat ben ik het wel met je eens. Hij had intern grote druk moeten zetten, want het in de media uitvechten is ook niet echt stijvol.

Maar toch heeft ie gelijk
pi_27997605
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:09 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet wat ze gezegd hebben. Als ze hem inderdaad verteld hebben dat Simons kwam, dan heeft Goor gewoon helemaal gelijk dat ie kwaad is.

Het probleem is dat de Feyenoord-supporters gewend aan het raken zijn aan de matige spelers die steeds gekocht worden.
Nee hoor, genoeg supporters die ook balen van de zoveelste tropische verrassing waar je op voorhand al van kan zeggen dat het nóóóóit wat wordt..

Maar wat moet je in een zaak als deze? Simons is niet gekomen, had te maken met enerzijds de zuinigheid van Feijenoord, maar aan de andere kant ook de hoge eisen van Simons. Zulke dingen gebeuren in de voetballerij, als je dan als aanvoerder meteen naar de pers gaat en aanstuurt op een conflict...tsjah ga dan maar lekker.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27997674
Ik heb me het nieuwe seizoen al op ingesteld dat we niet mee gaan doen voor de prijzen. Ik hoop gewoon dat leuke jonge voetballers doorbreken, waar we op kunnen bouwen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:50:17 #105
32974 Xante
Levend en wel
pi_27998183
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:09 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet wat ze gezegd hebben. Als ze hem inderdaad verteld hebben dat Simons kwam, dan heeft Goor gewoon helemaal gelijk dat ie kwaad is.

Het probleem is dat de Feyenoord-supporters gewend aan het raken zijn aan de matige spelers die steeds gekocht worden.
Er bestaat ook nog zoiets als loyaliteit. Ze hebben wel eens over zogenaamde sucessupporters, kennelijk bestaan er ook successpelers, zoals Goor. Beetje loyaliteit naar je werkgever kan geen kwaad.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_27998434
Ik verwacht ook geen titel, maar spelers als Goor, Kuyt en Lodewijks heb je nodig om de ploeg op sleeptouw te nemen, kritische blik blabla. Je kunt volgend seizoen niet half Jong Feyenoord erin gooien. Goor is te ver doorgeschoten met zn uitspraken en moet niet zon grote mond in de media hebben, maar het is terecht dat ie om versterking vraagt. En dan niet in de vorm van Jaliens.
pi_27998589
Tuurlijk heeftie daar gelijk in, dat neem ik hem ook niet kwalijk. Maar Goor lijkt de weg van de minste weerstand te willen, en loopt weg van z'n verantwoordelijkheid als aanvoerder..

Aankopen als Jaliens schiet inderdaad geen reet mee op..
pi_27998611
Ik snap sowieso het gejank niet echt. Goor zegt dat Feyenoord een club met ambities is. Ze hadden gullit gehaald (nooit mijn keus geweest maar toch iemand met naam) en gullit ook enige ruimte gegeven aardig wat spelers (ok troep) aan te trekken.
Je kan veel zeggen, maar ik vind dat toch passen bij ambities. Feyenoord heeft gegokt en verloren. So be it. Eens houdt het feest op en de troep heeft zoveel gekost dat er nu geen ruimte is voor de versterking waar we nog steeds om springen. Dat simons niet komt, komt door degrysse die na de geruchten rond deze speler ineens de vraagprijs omhoog schroefde. Niet echt gek dat wotte toen niet meer kon toeslaan, ook al wilde hij wel. (De bronnen spreken ook over verschillende bedragen die zijn geboden, waaronder de laagste 2 miljoen is en de hoogste 4, en de vraagprijs zou 4 of 5 miljoen zijn).

Ja we vragen nu om koppen omdat de gok verkeerd was genomen, maar wat de huilies hier vragen is een nieuwe gok, namelijk je nog verder de schulden in werken in de hoop dat je dat later wel terug verdiend. "Dat zij het niet zien" tja misschien blij dat ze het niet zien, want ik wil niet weer aan de rand van de afgrond staan.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:05:42 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27998724
Goor . Wat een ontzettende eikel zeg. Je tekent je contract voor twee jaar, en als je dan na één jaar weg wilt heb je gewoon pech. Moet je maar geen contract voor twee jaar tekenen .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_27998754
Het is alleen wanbeleid dat men Gullit zo de vrije hand heeft gegeven. Totaal geen visie, of lange termijn denken. Dit jaar hadden de puinhopen van Baan opgeveegd moeten worden, maar we hebben er alleen maar nieuwe bijgekregen.
pi_27998812
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef TC03 het volgende:
Goor . Wat een ontzettende eikel zeg. Je tekent je contract voor twee jaar, en als je dan na één jaar weg wilt heb je gewoon pech. Moet je maar geen contract voor twee jaar tekenen .
3jaar toch?
pi_27998852
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef Staanplaats het volgende:
Het is alleen wanbeleid dat men Gullit zo de vrije hand heeft gegeven. Totaal geen visie, of lange termijn denken. Dit jaar hadden de puinhopen van Baan opgeveegd moeten worden, maar we hebben er alleen maar nieuwe bijgekregen.
Iedereen vraagt om versterkingen en wilde een gok nemen. Die gok is genomen en gemist. Nu weer voetjes op de grond en niet naar de ondergang gaan. Als je een aantal fokkers hier de leiding zou geven dan kan je gelijk grote leegverkoop gaan houden of van die raadsvergaderingen gaan houden hier op de coolsingel over geldleningen zoals we dat bij alle eerste divisie clubs kennen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:10:30 #113
53267 TC03
pi_27998915
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

3jaar toch?
Ohja, ik las fout. Goor heeft nog twee jaar te gaan. Nog erger.
pi_27998948
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef snabbi het volgende:

[..]

Iedereen vraagt om versterkingen en wilde een gok nemen. Die gok is genomen en gemist. Nu weer voetjes op de grond en niet naar de ondergang gaan. Als je een aantal fokkers hier de leiding zou geven dan kan je gelijk grote leegverkoop gaan houden of van die raadsvergaderingen gaan houden hier op de coolsingel over geldleningen zoals we dat bij alle eerste divisie clubs kennen.
Ben ik helemaal met je eens hoor.
Dat geld wat er nu niet is, hebben we al gestoken in allerlei vreemde figuren en rare projecten. Dat is gewoon opgemaakt aan jarenlang wanbeleid, wat hopelijk onder toeziend oog van Jansen wordt rechtgezet.
Daarom verwacht ik aankomend seizoen ook niet veel. Laten we nu maar eens iets constructiefs neerzetten, ipv 'hopen' op iets goeds.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:12:11 #115
53267 TC03
pi_27998975
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens hoor.
Dat geld wat er nu niet is, hebben we al gestoken in allerlei vreemde figuren en rare projecten. Dat is gewoon opgemaakt aan jarenlang wanbeleid, wat hopelijk onder toeziend oog van Jansen wordt rechtgezet.
Daarom verwacht ik aankomend seizoen ook niet veel. Laten we nu maar eens iets constructiefs neerzetten, ipv 'hopen' op iets goeds.
Tussenseizoen.
pi_27999020
Tsjah de zoveelste, maar kan niet anders vrees ik..
Vind ik opzich ook geen ramp, als er dan maar wel later de vruchten van worden geplukt.
pi_27999052
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef snabbi het volgende:

[..]

Die 'gok' is 2x genomen en mislukt. ajax legt in de winterstop zo ff 5mln neer voor die griek, totaal mislukt, niemand heeft het er meer over, bij ons moeten we nog jaren het gezeik aanhoren dat ze best risico durven nemen, kijk maar naar Lazovic...
pi_27999129
Ik zou sowieso graag weer spelers zien waar ik trots op kan zijn. Dat Feyenoord niets pakt ok, maar dat ik bijvoorbeeld nu ono zie (uhm zag) ballen en de duels niet aan wilde gaan (bang voor meer blessures?) gaf mij wanhoop.
Liever dat ze gewoon weer eens gaan knokken dan dat aanmodderen. Dan ben ik weer een stuk trotser dan nu.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:19:10 #119
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27999220
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef snabbi het volgende:
Ik zou sowieso graag weer spelers zien waar ik trots op kan zijn. Dat Feyenoord niets pakt ok, maar dat ik bijvoorbeeld nu ono zie (uhm zag) ballen en de duels niet aan wilde gaan (bang voor meer blessures?) gaf mij wanhoop.
Liever dat ze gewoon weer eens gaan knokken dan dat aanmodderen. Dan ben ik weer een stuk trotser dan nu.
Feyenoord stond altijd bekend als een pleog met werkers, arbeiders, zwoegers. Nu hebben ze alleen Kuyt nog.

Feyenoord moet aankopen doen met spierkracht
pi_27999237
quote:
Wotte: we gaan helemaal niet praten over Goor met Anderlecht

Tegenover de Gazet van Antwerpen ontkende Feyenoord's technisch directeur Mark Wotte dat er binnenkort een gesprek op het programma staat met Anderlecht over Goor, zoals overal gemeld wordt. Volgens Wotte staat alleen de transfer van Derijck op de agenda voor het gesprel met Anderlecht. "Het kan hoogstens op het einde van het gesprek even ter sprake komen. De handelswijze van Anderlecht is niet geheel conform met de FIFA-richtlijnen, gezien het tweejarig contract dat Goor heeft. Als Anderlecht Goor wilde hadden ze zich vorig seizoen maar moeten aanmelden. Toen was hij een vrije speler en zo duur was hij niet."
pi_27999283
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah de zoveelste, maar kan niet anders vrees ik..
Vind ik opzich ook geen ramp, als er dan maar wel later de vruchten van worden geplukt.
idd, ik zou tevreden zijn met 2e plek of beker.
Maar als je op het trainingsveld staat met bv Leonardo, Lazovic, Magrao, Biseswar, Ghaly en Gibbs onder leiding van Koeman en Duut, denk ik dat je aan het eind van het seizoen alleen ervaring hebt opgedaan op het gebied van opstootjes en miscommunicatie. Als je wilt bouwen moet het vertrek van je (halfbakken) aanvoerder en je topscorer onbespreekbaar zijn
pi_27999308
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Feyenoord stond altijd bekend als een pleog met werkers, arbeiders, zwoegers. Nu hebben ze alleen Kuyt nog.

Feyenoord moet aankopen doen met spierkracht
klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:23:06 #123
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27999371
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef snabbi het volgende:

[..]

klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.
Ja, ben ik wel met je eens ja
pi_27999630
Niemand verwacht volgend seizoen prijzen. Maar ik verwacht een team met mogelijkheden, dat ik gedurende het seizoen zie groeien en dat het seizoen daarop voorzichtig mee kan gaan doen voor de prijzen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:49:15 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28000269
En daarom verwacht jij (Loekie) dat er met geld gesmeten wordt om spelers te halen. Beetje onzinnig als je weet dat Feijenoord niet de financiële middelen heeft om met geld te gaan smijten.

Dat hebben ze in principe al gedaan toen Gullit trainer werd en hij een tiental aankopen deed. Zal best een aardig bedrag zijn geweest, wat ze daar over de balk hebben gesmeten. Daarmee kunnen ze niet door blijven gaan en daarom is voorzichtigheid geboden.

Ik weet dat er druk gezocht wordt naar een linksback en een centrale middenvelder, is niet makkelijk om er een geschikte tussen te vinden. Landzaat is (gelukkig) niet haalbaar, verder zie ik binnen Nederland weinig geschikte middenvelders, die ook nog eens voor een redelijke prijs (tussen de 1 en 3 miljoen) gekocht kunnen worden. Met linksbacks idem. Daarom worden ze ook in het buitenland gekocht.

Dat Feijenoord niet om de prijzen zal meedoen volgend jaar interesseert me niet eens zoveel.

Eerste waar ze mee moeten beginnen is een herkenbaar elftal neer te zetten, waarmee supporters zich kunnen identificeren. Van daaruit is het noodzaak om verder te bouwen aan een elftal. Of dat ooit zal gebeuren is nog maar de vraag. Ook of Wim Jansen de verlosser is moet nog maar blijken. Denk zelf van niet, aangezien hij 'bijna' niks te zeggen heeft bij Feijenoord. Hij geeft advies, meer niet. Een advies sla je net zo makkelijk weer in de wind.

Een team met mogelijkheden kan overigens prima gerealiseerd worden met deze spelers en een coach die weet hoe hun kwaliteiten optimaal te benutten. In '93 en '99 kon het ook en toen waren de spelers die er rondliepen ook niet van uitzonderlijke kwaliteit...

[ Bericht 7% gewijzigd door Cart_man op 16-06-2005 23:03:06 ]
A.M.A.B
pi_28001197
In 93 en 99 was er een duidelijk inkoopbeleid. Kan nu ook verandering in komen als Jansen daadwerkelijk wat te zeggen krijgt. Versterkingen hoeven niet per se bakken geld te kosten, maar om jeugdige spelers te coachen is het van belang dat je ervaren spelers behoudt/aantrekt. Ik kan me prima identificeren met een middenveld bv Goor-Hofs-Van den Ouweland en Biseswar/Castelen komend vanaf rechts. Maar ja, dan laten ze Joepie gaan, (1 vd) beste speler van Jong Feyenoord.
pi_28001517
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef Cart_man het volgende:
En daarom verwacht jij (Loekie) dat er met geld gesmeten wordt om spelers te halen. Beetje onzinnig als je weet dat Feijenoord niet de financiële middelen heeft om met geld te gaan smijten.
Dat verwacht ik helemaal niet. Maar in dit team moet je toch 1 of 2 'duurdere' spelers a 4 miljoen hebben, maar dan gewoon spelers waarvan je voor 90 % zeker weet dat ze een versterking zijn. Er hoeven ook niet meer dan 2 aankopen gedaan te worden voor volgend seizoen, vind ik.
quote:
Dat hebben ze in principe al gedaan toen Gullit trainer werd en hij een tiental aankopen deed. Zal best een aardig bedrag zijn geweest, wat ze daar over de balk hebben gesmeten. Daarmee kunnen ze niet door blijven gaan en daarom is voorzichtigheid geboden.
Dat waren allemaal 'goedkope' spelers. Gullit had voor dat geld beter 3 betere spelers kunnen halen.
quote:
Ik weet dat er druk gezocht wordt naar een linksback en een centrale middenvelder, is niet makkelijk om er een geschikte tussen te vinden. Landzaat is (gelukkig) niet haalbaar, verder zie ik binnen Nederland weinig geschikte middenvelders, die ook nog eens voor een redelijke prijs (tussen de 1 en 3 miljoen) gekocht kunnen worden. Met linksbacks idem. Daarom worden ze ook in het buitenland gekocht.
Mee eens. Maar haal dan een goede buitenlandse middenvelder, en
En probeer bijvoorbeeld Vlaar op een nette manier bij AZ weg te krijgen. En wat dacht je van een Ricky Kruys? En dat dan aanvullen met eigen jeugd, zoals ze nu gelukkig wel gaan doen.
quote:
Dat Feijenoord niet om de prijzen zal meedoen volgend jaar interesseert me niet eens zoveel.
Eerste waar ze mee moeten beginnen is een herkenbaar elftal neer te zetten, waarmee supporters zich kunnen identificeren. Van daaruit is het noodzaak om verder te bouwen aan een elftal. Of dat ooit zal gebeuren is nog maar de vraag. Ook of Wim Jansen de verlosser is moet nog maar blijken. Denk zelf van niet, aangezien hij 'bijna' niks te zeggen heeft bij Feijenoord. Hij geeft advies, meer niet. Een advies sla je net zo makkelijk weer in de wind.
En als je nou 10 Bosschaarts aankoopt? Prima gozers, een Feyenoord-hart, hard werken, maar allemaal middelmaat? Ben je dan blij? Als we daarmee nog verder afzakken? Maar je hebt wel gelijk dat ik 11 spelers wil zien die nooit opgeven en weten wat de Feyenoord-cultuur inhoudt. Maar dat komt op de 2e plek, eerst maar eens een team opbouwen dat uit kan groeien tot een topteam.
quote:
Een team met mogelijkheden kan overigens prima gerealiseerd worden met deze spelers en een coach die weet hoe hun kwaliteiten optimaal te benutten. In '93 en '99 kon het ook en toen waren de spelers die er rondliepen ook niet van uitzonderlijke kwaliteit...
Klopt.
pi_28001806
Kalou naar PSV volgens Studio Sport En die zitten er niet vaak naast
pi_28001816
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef Staanplaats het volgende:
Kritiek uiten in de pers doe je met één doel...aansturen op een conflict.

Goor handelt in eigen belang, laat hem dan lekker opflikkeren.
Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoord

of ik ben te naief
pi_28001833
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoord

of ik ben te naief
Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.
pi_28001912
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef fransie102 het volgende:
Kalou naar PSV volgens Studio Sport En die zitten er niet vaak naast
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:49:43 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28002144
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef rotskibo het volgende:

[..]

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28002202
Goor speelt het in ieder geval niet netjes, valt me wel tegen van hem.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:53:49 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28002277
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, best treurig eigenlijk om op zo'n manier een vertrek te forceren.
Maar snap niet dat Wotte het op precies dezelfde manier terugkaatst, dat is net zo verkeerd in mijn opinie.
pi_28002667
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.
Het is ook in het belang van Feyenoord dat ze geen curator hebben na volgend seizoen, maar dat snappen veel mensen niet.
pi_28002673
van Haaren is helemaal afgeschreven?
pi_28002706
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
Contract loopt volgens mij af.
pi_28002715
Tijdje geleden al, lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:10:46 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28002787
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.

Als ik het bestuur van jullie club zou zijn, zou ik hem per direct op non-actief zetten en zo snel mogelijk naar een andere club laten afvoeren.

Spelers die het bestuur via de pers proberen te beinvloeden kunnen wat mij betreft bij elke club vertrekken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28002985
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.

Als ik het bestuur van jullie club zou zijn, zou ik hem per direct op non-actief zetten en zo snel mogelijk naar een andere club laten afvoeren.

Spelers die het bestuur via de pers proberen te beinvloeden kunnen wat mij betreft bij elke club vertrekken.
Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.
pi_28003124
Feyenoord kan hem nu beter laten gaan, het is graag of helemaal niet.
That's all folks!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:28:13 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28003204
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.
En dus zijn muil moeten houden. Nu heeft hij wat mij betreft de boot afgedaan. Oprotten met Goor.

Mocht het waar zijn van Kalou, dan valt me ook dat vies tegen van hem. Zou hem gewoon een nare ziekte willen toewensen. Even tot 10 tellen.
A.M.A.B
pi_28003328
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef Cart_man het volgende:
Mocht het waar zijn van Kalou, dan valt me ook dat vies tegen van hem. Zou hem gewoon een nare ziekte willen toewensen. Even tot 10 tellen.
Tja.. hoeveel geld brengt hij op? Welke andere versterkingen kunnen we er voor aantrekken?
Dat hij in nederland wil blijven is begrijpelijk. Ik zie hem natuurlijk ook liever bij ons, maar ja hij sleept toch een prijskaartje met zich mee. Alleen hopelijk is het het wel waard.

Naih.. toch gewoon liever dat hij blijft.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:03:12 #144
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28006383
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand. )
A.M.A.B
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:50:50 #145
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28006934
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand. )
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mond
pi_28007196
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
dat snap ik wel, maar probeer je toch nog een goeie kant te laten zien
pi_28007537
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen

Hoop niet dat dit waar is
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:35:05 #148
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28007757
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen

Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 10:24:58 #149
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28008939
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?
Je bent weer gul vandaag
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28009488
Als Kalou echt naar psv wil is 't wel een ongelooflijke grafhond.
Dan hoop ik echt dat tie z'n beide poten breekt op 't eerste trainingspotje met die lampies.

En wanneer gaat Leonardo weer eens voetballen dan... Of is die ook al afgeschreven?
Zo niet, laat 'm dan maar in de plaats van Kalou ballen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:59:33 #151
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28009907
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:

Die jongen wil ook meedoen om de prijzen, snap dat dan
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:30:07 #152
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_28010977
Lunatic News meldt:

Auto-ongeluk Dirk Kuyt

Dirk Kuyt heeft zojuist een ernstig auto-ongeluk gehad, dit meldt Radio Rijnmond.
Zijn vrouw schijnt zwaargewond te zijn en hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.

Later meer
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:32:42 #153
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28011070
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
Lunatic News meldt:

Auto-ongeluk Dirk Kuyt

Dirk Kuyt heeft zojuist een ernstig auto-ongeluk gehad, dit meldt Radio Rijnmond.
Zijn vrouw schijnt zwaargewond te zijn en hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.

Later meer
Geintje zeker?
pi_28011225
hmm het staat idd op lunatic, maar de zin "In hoeverre dit bericht ook daadwerkelijk klopt is ons niet bekend." heeft bobu niet overgenomen. Hoop dat het niet waar is iig
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:38:04 #155
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_28011268
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef snabbi het volgende:
hmm het staat idd op lunatic, maar de zin "In hoeverre dit bericht ook daadwerkelijk klopt is ons niet bekend." heeft bobu niet overgenomen. Hoop dat het niet waar is iig
Die stond er nl. nog nier bij toen ik het bericht plaatste. Op rijnmond.nl is iig nog niks te vinden.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:38:14 #156
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28011272
staat niks op site van rijnmond.
pi_28011312
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.
Dat lijkt me wel een hele snelle conclusie als het net gebeurd is.
Maar godverdomme laat het niet waar zijn.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:39:32 #158
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28011322
Ik heb net tv rijnmond aangezet en op teletekst gekeken. Er staat helemaal niks over Dirk kuijt dus ik geloof er niks van.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28011349
Bericht op Lunatic is weg nu..
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:40:59 #160
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28011380
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:40 schreef Butra het volgende:
Bericht op Lunatic is weg nu..
Zieke gasten daar.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:41:10 #161
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_28011389
LN plaats op dit gebied sowieso geen onzin, maar vertellen dat het op Radio RIjnmond is geweest, die er vervolgens nog geen melding van maakt op internet is op zijn minst vreemd te noemen. Laten we hopen dat er niks aan de hand is.

edit: Bericht verwijderd...zeer vreemd verhaal dit.
pi_28011433
Op het Lunatic forum wordt gemeld dat het een misverstand is. Godskolere, bijna een hartverzakking rijker.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:42:40 #163
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28011447
We houden het in de gaten, maar waar zijn de Feyenoorders in dit topic?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:43:02 #164
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28011456
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Butra het volgende:
Op het Lunatic forum wordt gemeld dat het een misverstand is. Godskolere, bijna een hartverzakking rijker.
Lijers,
pi_28011457
gelukkig, alleen iemand die grappig wou zijn.

@bobu solly maar stond ook geen edit bij ofzo op de site
pi_28011525
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:46:45 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28011598
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28011940
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
Tijdje geleden al, lijkt me.
Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aan
pi_28012157
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aan
Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:41:18 #170
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28013568
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.
pi_28014136
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:02 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?
Helaas wel. Jammer dat het zo is gelopen. Zelfde geldt voor Collen. Had ze graag in onze verdediging gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 12:59:59 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28014242
Gelukkig waarschijnlijk niets met Kuyt - hij moet namelijk wel ongeblesseerd naar LFC komen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:02:27 #173
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28014342
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef Doc het volgende:
Gelukkig waarschijnlijk niets met Kuyt - hij moet namelijk wel ongeblesseerd naar LFC komen.
Voor 10 miljoen slechts zeker?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 13:03:59 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28014395
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voor 10 miljoen slechts zeker?
11 dan?
pi_28014460
Ruilen tegen Baros, las ik hier.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 13:08:34 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28014557
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:05 schreef Suijk het volgende:
Ruilen tegen Baros, las ik hier.
Deal

In de geruchten die ik gehoord heb zouden ALT (=LeTallec) en/of FSP (FlorentSinemaPongolle) eventueel in de deal betrokken worden. Ook wordt Jerzy genoemd - maar dat lijkt me raar met het aantal keepers dat F'noord al heef t....
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:17:57 #177
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28014889
Ik vind Baros maar een matige spits. En kuijt is dan ook een stuk beter dan deze knul.
Ruilen heeft toch weinig zin lijkt mij aangezien niet veel spelers van LIverpool naar Feyenoord willen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:18:03 #178
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28017060
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:18:58 #179
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28017092
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
V. Persie ?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:21:03 #180
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28017161
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
V. Persie ?
Iedere zondag op borgtocht vrij!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:21:37 #181
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28017177
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

pi_28017200
Dat bezemt de verdediging pas echt angst in. De hitsige blik van Rammende Robin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:30:10 #183
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28017455
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Lazovic? .
pi_28017495
Sowieso zijn alle spelers in Engeland overgewaardeerd en -betaald. Feyeenoord mag blij zijn als ze een kwart van een bankzittersalaris kunnen ophoesten. Gewoon cash dus.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:31:42 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28017507
Maar als robin bij F'noord terugkomt, speelt ie voor lege stadions.

Iedereen is bang dat robin een hitsige bui krijgt
pi_28017543
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef DeTolk het volgende:
Maar als robin bij F'noord terugkomt, speelt ie voor lege stadions.

Iedereen is bang dat robin een hitsige bui krijgt
hhhahaahahhahahahaahahhahaahahha
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 15:04:22 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28018604
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Een soort omgekeerd stadionverbod
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 15:07:25 #188
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28018689
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso zijn alle spelers in Engeland overgewaardeerd en -betaald. Feyeenoord mag blij zijn als ze een kwart van een bankzittersalaris kunnen ophoesten. Gewoon cash dus.
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)
pi_28018919
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)
Lijkt me niks. Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:20:12 #190
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28019115
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:

Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:39:02 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28019806
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mond
Liet me even gaan, excuses.
A.M.A.B
pi_28019945
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.
Dong Fangzhuo speelt er.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:48:01 #193
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28020129
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Liet me even gaan, excuses.
Voor je het weet heb je weer een ban te pakken
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:51:52 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28020273
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Voor je het weet heb je weer een ban te pakken
Dat willen we natuurlijk niet hebben.
A.M.A.B
pi_28020292
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:

[..]

van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.
ah, dat zal het zijn
pi_28021665
Benoît Cheyrou staat nu bovenaan op de Feyenoord-lijst, maar zal ook wel niet willen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28022170
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Benoît Cheyrou staat nu bovenaan op de Feyenoord-lijst, maar zal ook wel niet willen.
Is dat wat?
pi_28022403
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Is dat wat?
Als Feyenoord hem wil niet.
pi_28022418
Begaafde middenvelder van Auxerre en voorheen Lille. Denk niet dat die zal komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 juni 2005 @ 17:33:58 #200
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28023427
Basisspeler bij Auxerre, toch? Ik zou niet weten waarom zo iemand naar Rotterdam wou willen komen. Auxerre betaalt volgens mij ook hogere salarissen.
pi_28023478
Denk dat Auxerre idd wat meer betaald.
Alleen sportief gezien heb je het bij Feyenoord denk ik iets beter.
pi_28023574
Dat denk ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')