Nee hoor, genoeg supporters die ook balen van de zoveelste tropische verrassing waar je op voorhand al van kan zeggen dat het nóóóóit wat wordt..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ze gezegd hebben. Als ze hem inderdaad verteld hebben dat Simons kwam, dan heeft Goor gewoon helemaal gelijk dat ie kwaad is.
Het probleem is dat de Feyenoord-supporters gewend aan het raken zijn aan de matige spelers die steeds gekocht worden.
Er bestaat ook nog zoiets als loyaliteit. Ze hebben wel eens over zogenaamde sucessupporters, kennelijk bestaan er ook successpelers, zoals Goor. Beetje loyaliteit naar je werkgever kan geen kwaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ze gezegd hebben. Als ze hem inderdaad verteld hebben dat Simons kwam, dan heeft Goor gewoon helemaal gelijk dat ie kwaad is.
Het probleem is dat de Feyenoord-supporters gewend aan het raken zijn aan de matige spelers die steeds gekocht worden.
3jaar toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef TC03 het volgende:
Goor. Wat een ontzettende eikel zeg. Je tekent je contract voor twee jaar, en als je dan na één jaar weg wilt heb je gewoon pech. Moet je maar geen contract voor twee jaar tekenen
.
Iedereen vraagt om versterkingen en wilde een gok nemen. Die gok is genomen en gemist. Nu weer voetjes op de grond en niet naar de ondergang gaan. Als je een aantal fokkers hier de leiding zou geven dan kan je gelijk grote leegverkoop gaan houden of van die raadsvergaderingen gaan houden hier op de coolsingel over geldleningen zoals we dat bij alle eerste divisie clubs kennen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef Staanplaats het volgende:
Het is alleen wanbeleid dat men Gullit zo de vrije hand heeft gegeven. Totaal geen visie, of lange termijn denken. Dit jaar hadden de puinhopen van Baan opgeveegd moeten worden, maar we hebben er alleen maar nieuwe bijgekregen.
Ohja, ik las fout. Goor heeft nog twee jaar te gaan. Nog erger.quote:
Ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Iedereen vraagt om versterkingen en wilde een gok nemen. Die gok is genomen en gemist. Nu weer voetjes op de grond en niet naar de ondergang gaan. Als je een aantal fokkers hier de leiding zou geven dan kan je gelijk grote leegverkoop gaan houden of van die raadsvergaderingen gaan houden hier op de coolsingel over geldleningen zoals we dat bij alle eerste divisie clubs kennen.
Tussenseizoen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor.
Dat geld wat er nu niet is, hebben we al gestoken in allerlei vreemde figuren en rare projecten. Dat is gewoon opgemaakt aan jarenlang wanbeleid, wat hopelijk onder toeziend oog van Jansen wordt rechtgezet.
Daarom verwacht ik aankomend seizoen ook niet veel. Laten we nu maar eens iets constructiefs neerzetten, ipv 'hopen' op iets goeds.
Die 'gok' is 2x genomen en mislukt. ajax legt in de winterstop zo ff 5mln neer voor die griek, totaal mislukt, niemand heeft het er meer over, bij ons moeten we nog jaren het gezeik aanhoren dat ze best risico durven nemen, kijk maar naar Lazovic...quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Iedereen vraagt om versterkingen en wilde een gok nemen. Die gok is genomen en gemist. Nu weer voetjes op de grond en niet naar de ondergang gaan. Als je een aantal fokkers hier de leiding zou geven dan kan je gelijk grote leegverkoop gaan houden of van die raadsvergaderingen gaan houden hier op de coolsingel over geldleningen zoals we dat bij alle eerste divisie clubs kennen.
Feyenoord stond altijd bekend als een pleog met werkers, arbeiders, zwoegers. Nu hebben ze alleen Kuyt nog.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef snabbi het volgende:
Ik zou sowieso graag weer spelers zien waar ik trots op kan zijn. Dat Feyenoord niets pakt ok, maar dat ik bijvoorbeeld nu ono zie (uhm zag) ballen en de duels niet aan wilde gaan (bang voor meer blessures?) gaf mij wanhoop.
Liever dat ze gewoon weer eens gaan knokken dan dat aanmodderen. Dan ben ik weer een stuk trotser dan nu.
quote:Wotte: we gaan helemaal niet praten over Goor met Anderlecht
Tegenover de Gazet van Antwerpen ontkende Feyenoord's technisch directeur Mark Wotte dat er binnenkort een gesprek op het programma staat met Anderlecht over Goor, zoals overal gemeld wordt. Volgens Wotte staat alleen de transfer van Derijck op de agenda voor het gesprel met Anderlecht. "Het kan hoogstens op het einde van het gesprek even ter sprake komen. De handelswijze van Anderlecht is niet geheel conform met de FIFA-richtlijnen, gezien het tweejarig contract dat Goor heeft. Als Anderlecht Goor wilde hadden ze zich vorig seizoen maar moeten aanmelden. Toen was hij een vrije speler en zo duur was hij niet."
idd, ik zou tevreden zijn met 2e plek of beker.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah de zoveelste, maar kan niet anders vrees ik..
Vind ik opzich ook geen ramp, als er dan maar wel later de vruchten van worden geplukt.
klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Feyenoord stond altijd bekend als een pleog met werkers, arbeiders, zwoegers. Nu hebben ze alleen Kuyt nog.
Feyenoord moet aankopen doen met spierkracht
Ja, ben ik wel met je eens jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
klopt ja, jullie hebben de technische spelers, wij de werkers in een team.
Dat verwacht ik helemaal niet. Maar in dit team moet je toch 1 of 2 'duurdere' spelers a 4 miljoen hebben, maar dan gewoon spelers waarvan je voor 90 % zeker weet dat ze een versterking zijn. Er hoeven ook niet meer dan 2 aankopen gedaan te worden voor volgend seizoen, vind ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef Cart_man het volgende:
En daarom verwacht jij (Loekie) dat er met geld gesmeten wordt om spelers te halen. Beetje onzinnig als je weet dat Feijenoord niet de financiële middelen heeft om met geld te gaan smijten.
Dat waren allemaal 'goedkope' spelers. Gullit had voor dat geld beter 3 betere spelers kunnen halen.quote:Dat hebben ze in principe al gedaan toen Gullit trainer werd en hij een tiental aankopen deed. Zal best een aardig bedrag zijn geweest, wat ze daar over de balk hebben gesmeten. Daarmee kunnen ze niet door blijven gaan en daarom is voorzichtigheid geboden.
Mee eens. Maar haal dan een goede buitenlandse middenvelder, enquote:Ik weet dat er druk gezocht wordt naar een linksback en een centrale middenvelder, is niet makkelijk om er een geschikte tussen te vinden. Landzaat is (gelukkig) niet haalbaar, verder zie ik binnen Nederland weinig geschikte middenvelders, die ook nog eens voor een redelijke prijs (tussen de 1 en 3 miljoen) gekocht kunnen worden. Met linksbacks idem. Daarom worden ze ook in het buitenland gekocht.
En als je nou 10 Bosschaarts aankoopt? Prima gozers, een Feyenoord-hart, hard werken, maar allemaal middelmaat? Ben je dan blij? Als we daarmee nog verder afzakken? Maar je hebt wel gelijk dat ik 11 spelers wil zien die nooit opgeven en weten wat de Feyenoord-cultuur inhoudt. Maar dat komt op de 2e plek, eerst maar eens een team opbouwen dat uit kan groeien tot een topteam.quote:Dat Feijenoord niet om de prijzen zal meedoen volgend jaar interesseert me niet eens zoveel.
Eerste waar ze mee moeten beginnen is een herkenbaar elftal neer te zetten, waarmee supporters zich kunnen identificeren. Van daaruit is het noodzaak om verder te bouwen aan een elftal. Of dat ooit zal gebeuren is nog maar de vraag. Ook of Wim Jansen de verlosser is moet nog maar blijken. Denk zelf van niet, aangezien hij 'bijna' niks te zeggen heeft bij Feijenoord. Hij geeft advies, meer niet. Een advies sla je net zo makkelijk weer in de wind.
Klopt.quote:Een team met mogelijkheden kan overigens prima gerealiseerd worden met deze spelers en een coach die weet hoe hun kwaliteiten optimaal te benutten. In '93 en '99 kon het ook en toen waren de spelers die er rondliepen ook niet van uitzonderlijke kwaliteit...
Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoordquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef Staanplaats het volgende:
Kritiek uiten in de pers doe je met één doel...aansturen op een conflict.
Goor handelt in eigen belang, laat hem dan lekker opflikkeren.
Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Goor wil versterkingen, dat is in het belang voor heel Feyenoord
of ik ben te naief
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef fransie102 het volgende:
Kalou naar PSV volgens Studio SportEn die zitten er niet vaak naast
Inderdaad, best treurig eigenlijk om op zo'n manier een vertrek te forceren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goor speelt het in ieder geval niet netjes, valt me wel tegen van hem.
Het is ook in het belang van Feyenoord dat ze geen curator hebben na volgend seizoen, maar dat snappen veel mensen niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar dat snappen veel mensen niet.
Contract loopt volgens mij af.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
van Haaren is helemaal afgeschreven?
Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goor speelt het in ieder geval niet netjes, valt me wel tegen van hem.
Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken geleden in een topic van jullie geroepen dat ie, met zijn media-campagne, bezig was een geforceerde breuk te bereikstelligen en het ziet er steeds meer naar uit dat zijn 'tactiek' werken gaat.
Als ik het bestuur van jullie club zou zijn, zou ik hem per direct op non-actief zetten en zo snel mogelijk naar een andere club laten afvoeren.
Spelers die het bestuur via de pers proberen te beinvloeden kunnen wat mij betreft bij elke club vertrekken.
En dus zijn muil moeten houden. Nu heeft hij wat mij betreft de boot afgedaan. Oprotten met Goor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij had het gewoon meer intern moeten spelen.
Tja.. hoeveel geld brengt hij op? Welke andere versterkingen kunnen we er voor aantrekken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:28 schreef Cart_man het volgende:
Mocht het waar zijn van Kalou, dan valt me ook dat vies tegen van hem. Zou hem gewoon een nare ziekte willen toewensen. Even tot 10 tellen.![]()
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand.)
dat snap ik wel, maar probeer je toch nog een goeie kant te laten zienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:03 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er niet om dat hij veel geld oplevert, hij gaat naar die kkstad, de concurrent (lees=vijand.)
Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen
Hoop niet dat dit waar is
Je bent weer gul vandaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ruilen voor Smit, Van der Schaaf en, kom, laat ik eens gek doen, Addo?
Die jongen wil ook meedoen om de prijzen, snap dat danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen
Hoop niet dat dit waar is
Geintje zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
Lunatic News meldt:
Auto-ongeluk Dirk Kuyt
Dirk Kuyt heeft zojuist een ernstig auto-ongeluk gehad, dit meldt Radio Rijnmond.
Zijn vrouw schijnt zwaargewond te zijn en hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.
Later meer
Die stond er nl. nog nier bij toen ik het bericht plaatste. Op rijnmond.nl is iig nog niks te vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef snabbi het volgende:
hmm het staat idd op lunatic, maar de zin "In hoeverre dit bericht ook daadwerkelijk klopt is ons niet bekend." heeft bobu niet overgenomen. Hoop dat het niet waar is iig
Dat lijkt me wel een hele snelle conclusie als het net gebeurd is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.
Zieke gasten daar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:40 schreef Butra het volgende:
Bericht op Lunatic is weg nu..
Lijers,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Butra het volgende:
Op het Lunatic forum wordt gemeld dat het een misverstand is. Godskolere, bijna een hartverzakking rijker.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
We houden het in de gaten, maar waar zijn de Feyenoorders in dit topic?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
We houden het in de gaten, maar waar zijn de Feyenoorders in dit topic?
Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
Tijdje geleden al, lijkt me.
Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aan
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
van Haaren is helemaal afgeschreven?
Helaas wel. Jammer dat het zo is gelopen. Zelfde geldt voor Collen. Had ze graag in onze verdediging gezien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?
Voor 10 miljoen slechts zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef Doc het volgende:
Gelukkig waarschijnlijk niets met Kuyt - hij moet namelijk wel ongeblesseerd naar LFC komen.
11 dan?quote:
Dealquote:
V. Persie ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
Iedere zondag op borgtocht vrij!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
V. Persie ?
Lazovic?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
hhhahaahahhahahahaahahhahaahahhaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef DeTolk het volgende:
Maar als robin bij F'noord terugkomt, speelt ie voor lege stadions.
Iedereen is bang dat robin een hitsige bui krijgt
Een soort omgekeerd stadionverbodquote:
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso zijn alle spelers in Engeland overgewaardeerd en -betaald. Feyeenoord mag blij zijn als ze een kwart van een bankzittersalaris kunnen ophoesten. Gewoon cash dus.
Lijkt me niks. Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.
Liet me even gaan, excuses.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mond
Dong Fangzhuo speelt er.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.
Voor je het weet heb je weer een ban te pakkenquote:
Dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer een ban te pakken![]()
ah, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.
Is dat wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Benoît Cheyrou staat nu bovenaan op de Feyenoord-lijst, maar zal ook wel niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |