Die jongen wil ook meedoen om de prijzen, snap dat danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Kalou naar psv??! Verkopen voor 10 milljoen, en dan mag ie onder de dus bus terechtkomen
Hoop niet dat dit waar is
Geintje zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
Lunatic News meldt:
Auto-ongeluk Dirk Kuyt
Dirk Kuyt heeft zojuist een ernstig auto-ongeluk gehad, dit meldt Radio Rijnmond.
Zijn vrouw schijnt zwaargewond te zijn en hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.
Later meer
Die stond er nl. nog nier bij toen ik het bericht plaatste. Op rijnmond.nl is iig nog niks te vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef snabbi het volgende:
hmm het staat idd op lunatic, maar de zin "In hoeverre dit bericht ook daadwerkelijk klopt is ons niet bekend." heeft bobu niet overgenomen. Hoop dat het niet waar is iig
Dat lijkt me wel een hele snelle conclusie als het net gebeurd is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef Bobu het volgende:
hijzelf is een half jaar uitgeschakeld.
Zieke gasten daar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:40 schreef Butra het volgende:
Bericht op Lunatic is weg nu..
Lijers,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Butra het volgende:
Op het Lunatic forum wordt gemeld dat het een misverstand is. Godskolere, bijna een hartverzakking rijker.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
We houden het in de gaten, maar waar zijn de Feyenoorders in dit topic?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef DeTolk het volgende:
We houden het in de gaten, maar waar zijn de Feyenoorders in dit topic?
Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
Tijdje geleden al, lijkt me.
Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nu pas. Uitgeleend aan Sparta en die bieden m geen contract aan
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef jpzegthallo het volgende:
van Haaren is helemaal afgeschreven?
Helaas wel. Jammer dat het zo is gelopen. Zelfde geldt voor Collen. Had ze graag in onze verdediging gezien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ok, maar het was al een tijdje duidelijk dat het met hem niks meer zou worden, toch?
Voor 10 miljoen slechts zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef Doc het volgende:
Gelukkig waarschijnlijk niets met Kuyt - hij moet namelijk wel ongeblesseerd naar LFC komen.
11 dan?quote:
Dealquote:
V. Persie ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
Iedere zondag op borgtocht vrij!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
V. Persie ?
Lazovic?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie kan Kuyt vervangen, als deze toch naar Liverpool zou vertrekken?
hhhahaahahhahahahaahahhahaahahhaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef DeTolk het volgende:
Maar als robin bij F'noord terugkomt, speelt ie voor lege stadions.
Iedereen is bang dat robin een hitsige bui krijgt
Een soort omgekeerd stadionverbodquote:
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso zijn alle spelers in Engeland overgewaardeerd en -betaald. Feyeenoord mag blij zijn als ze een kwart van een bankzittersalaris kunnen ophoesten. Gewoon cash dus.
Lijkt me niks. Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Op zich zou het best een aardige deal zijn om LFC jeugd spelers (betaalbaar) in te passen in F'noord (ook los van of Kuyt al dan niet door gaat)
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Bovendien, bij Man Utd staan ze ook niet te springen om aan Antwerp uitgeleend te worden.
Liet me even gaan, excuses.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nou CM, wat ben je weer grof in de mond
Dong Fangzhuo speelt er.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die samenwerking ook niet meer. Buiten O'Shea is daar niks uitgekomen. Sowieso zijn de meeste samenwerkingsverbanden kansloos.
Voor je het weet heb je weer een ban te pakkenquote:
Dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer een ban te pakken![]()
ah, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
van Haaren kon tijdens de nacompetitie niet 2 wedstrijden in de week spelen omdat hij dan teveel last van zijn knie had. Het lijkt me dan ook erg risicovol om hem als linksback terug naar de kuip te halen.
Is dat wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Benoît Cheyrou staat nu bovenaan op de Feyenoord-lijst, maar zal ook wel niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |