Nee achter liggen al tegels.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:21 schreef Charisma het volgende:
..einde vriendschap..ach zo zie je maar he ? het is toch ook een lap geld zo een tuin veranderen maar de eerste offerte was echt overdreven hoog..dat zou ik rekenen voor mijn tuin en die is 13 x 7 m lang ..
ga je achter ook grint leggen?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Het ziet er netjes en ERG onderhoudsvrij uit
Wel een beetje kaal en net alsof er eigenlijk dieren in horen die er even niet zijn ofzo![]()
Ik zou dan op dat bordje gewoonquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou er voor de humor een bordje op het hek hangen:
Bol niet voederen, hij bijt...![]()
En nee is niet om af te zeiken, zou het nog doen ook...
Ik had zelf op internet al ergens gevonden dat een ton niet genoeg is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:43 schreef Greys het volgende:
Wie heeft je geadviseerd hoeveel kilo grind je nodig had eigenlijk Sanne?
Hoe dik is de laag ongeveer nu? Heb al zitten speuren op internet, maar er zijn zoveel aanbieders... Waar heb jij het vandaan?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Sanne het volgende:
een nom nom mond en twee oogjes, dat zou hem pas afmaken.
Meesterlijk! Ik wil hem!quote:
Wacht maar tot ie groot is!quote:
Gaat ook op voor het aan te schaffen bankje. Graag niet op zitten, alleen maar naar kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef Sanne het volgende:
Ja dat vroeg de buurman ook. Gewoon niet erin, niemand heeft er iets te zoeken. En ik stap er inderdaad overheen. Ik weet uit ervaring dat het hang- en sluitwerk achter duurder is dan alle schermen bij elkaar dus ik vond het wel ff welletjes geweest. En misschien is de boodschap dan ook duidelijk: niet betreden! Alleen naar kijken.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:32 schreef Sanne het volgende:
vergeet ik nog het bordje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef Charisma het volgende:
[..]
en vooral nie t voeren !!!! ik lig in een deuk zeg !!!
Ik wil hem in een lijstje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef Charisma het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik kom er niet meer bij![]()
![]()
nu heb ik wel moeite om je gelijk te herken met je nieuwe avatar . en poep ? van Ac DC die wil ik niet eens zien ..wahhaaaquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wil hem in een lijstje.
Mijn beste fake pics draai ik in no time in elkaar.
Net als de oliebol van AC en DC, dat komt op als poepen en zijn de besten ooit!
Deze oliebol bedoel ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Charisma het volgende:
[..]
nu heb ik wel moeite om je gelijk te herken met je nieuwe avatar . en poep ? van Ac DC die wil ik niet eens zien ..wahhaaa
trouwens oliebol , dat was ooit Gootje wet je nog?
Wacht jij maar tot je mijn prinsessenzolder ziet!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:02 schreef PeRi het volgende:
Ik vind je voortuin erg mooi geworden, lekker simpel en toch best stijlvol. Ben benieuwd naar de achtertuin.!
Neej, da's niet slim! Die moet je juist in het naseizoen in de uitverkoop scorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:22 schreef Sanne het volgende:
Er moet nog een luxe lounge set in, maar die koop ik volgend jaar wel. Met dit weer is het alleen maar zonde om hem nu al in de tuin te zetten.
Ja maar wat heb ik aan 35 procent korting als ik er pas in kan zitten als het mooie er al vanaf is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neej, da's niet slim! Die moet je juist in het naseizoen in de uitverkoop scoren
Die is vast geen 31,95quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Adelante het volgende:
beetje standaard, zoiets niets:
[ afbeelding ]
normaal was ie 59,-, maar alle tuinassortiment gaat nu voor de helft wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die is vast geen 31,95
Hoewel, Ikea?
Dat is toch kunststof?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat heb ik aan 35 procent korting als ik er pas in kan zitten als het mooie er al vanaf is?
Kunststof verkleurt ook! En het wordt er niet beter op hoor als het de hele winter in die tuin staat te niksen. Bovendien vliegt het met iedere storm door mijn tuin heen want ik vergeet het altijd vast te binden en in de schuur heb ik geen plek meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is toch kunststof?
Dat blijft heus goed, toch?
En het bankje van adelante vind ik persoonlijk ook leuker...![]()
Zeker bij je stijl huis.
Groot pakket? Ik heb een heel klein autootje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
normaal was ie 59,-, maar alle tuinassortiment gaat nu voor de helft weg
Koop een roze en zet hem 's winters op je prinsessenzolderquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:00 schreef Sanne het volgende:
Ja maar wat heb ik aan 35 procent korting als ik er pas in kan zitten als het mooie er al vanaf is?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koop een roze en zet hem 's winters op je prinsessenzolder
Artikelnummer:20117259quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Groot pakket? Ik heb een heel klein autootje.
135 cm., dat wordt even meten. Misschien als ik de bijrijders stoel helemaal plat kan krijgen dat dat lukt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Artikelnummer:20117259
Bankmaten:
Breedte: 130 cm
Diepte: 61 cm
Hoogte: 82 cm
Zitbreedte: 124 cm
Zitdiepte: 37 cm
Zithogte: 43 cm
Pakketmaten:
Breedte:72 cm
Hoogte:7 cm
Lengte: 135cm
Gewicht:15,3 kg
IKEA heeft vandaag de zomercollectie van de site gehaald, op www.ikea.de staat ie nog wel (linkje)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
135 cm., dat wordt even meten. Misschien als ik de bijrijders stoel helemaal plat kan krijgen dat dat lukt.
Heb je ook een linkje? Ik kan op de website dat artikelnummer helemaal niet vinden in de search.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |