Al staat een tuin vol met planten en bomen, het groeit allemaal vanzelf wel, en ik kan me niet voorstellen dat iemand geen vrije tijd heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is ook mijn tuin, die hoeven anderen helemaal niet mooi te vinden, zolang ik hem maar mooi vind.
De achtertuin is roodzwart betegeld, simpel geblokt dat blijft zo liggen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je wel nog iets leuks qua bestrating erin? Motiefje of zo? Of maakt dat ook verder niet uit?
Misschien dat iemand liever iets anders met haar vrije tijd doet dan met die planten knoeien? Is zo maar een voorzichtige conclusie uit dit topic, hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef eBay het volgende:
Al staat een tuin vol met planten en bomen, het groeit allemaal vanzelf wel, en ik kan me niet voorstellen dat iemand geen vrije tijd heeft.
Hij begrijpt het wél.quote:Op zondag 23 april 2006 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien dat iemand liever iets anders met haar vrije tijd doet dan met die planten knoeien? Is zo maar een voorzichtige conclusie uit dit topic, hoor.
Dat is groen, dat wil ik dus niet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:18 schreef Marsepein het volgende:
Als je onderhoudvrij/arm wilt, maar toch een ietwat groene tuin overweeg dan ipv gras zedemmatten. Is sterker dan gras woekert niet als onkruid, ziet er groen uit en je hoeft het niet te maaien. Wel kan je er met blote voeten overheen lopen.
Het wordt ook vaak gebruikt voor die natuurlijke begroeiing op platte/half platte daken.
Nu ik zoek op google naar een voorbeeld kom ik mijn eigen tip tegen in dit topic( Onderhoudsvrije tuin creëren )
Fout geschreven dus, kijk voor meer info bv op Deze site.
Voorbeeld plaatje:
[afbeelding]
Het gaat dan om dat spul in de schuine cirkel...
Ja dat had je op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Sanne het volgende:
Misschien toch maar eens een stratenmaker en een timmerman vragen.
quote:
quote:
Dat had je natuurlijk aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg vandaag de offerte binnen van de hovenier. Lig nog helemaal in een stuip. Het is duidelijk dat ze geen trek hebben in deze klus. Het bedrag komt op ¤ 4459,66.
Misschien toch maar eens een stratenmaker en een timmerman vragen.
aan bijde kanten? met doorgang onder je huis door!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:11 schreef Sanne het volgende:
Ow de voortuin is 20 m2. Zie ik net op de offerte.
Dan is de achtertuin ongeveer net een slag groter. Ik denk 30 m2
Ik ben aan het dubben waar ik het zwembad aanleg.
geen eens overdekt?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef popolon het volgende:
Dan moet je af en toe nog wel het zwembad bijhouden.
Alhoewel, als je de goede apparaten hebt is het vrijwel onderhoudsloos. Af en toe met een schepnetje de bladeren uitvissen en je filter af en toe leeghalen. En de goede chemicalien gebruiken.
Ik weet niet wat haar budget is maar als EUR4000 al teveel is dan zal het een opblaasbadje worden denk ik.quote:
Budget Partytent er overheenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar budget is maar als EUR4000 al teveel is dan zal het een opblaasbadje worden denk ik.
Echt een voortuin van een liefhebster van beton, steen en asfalt.quote:
Alleen als ie onderhoudsvrij is.quote:
quote:
Haha maar als je van wilde bloemen houdt heb je gewoonweg een schitterende tuinquote:
Oeh dat is echt iets voor Sannequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Deze kwam ik net tegen in een ander topic.
[afbeelding]
Iets voor jou?
Inderdaad, alleen nog even die drie planten in de biobak flikkeren.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Sanne het volgende:
Tyf toch eens op met dat gezeik over plantjes. Lees eerst eens voor je post.
Dit wordt het zo toch ongeveer. Maar dan een bol ipv een waaierachtig boompje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Voor je voortiuin: Anti-worteldoek, grof grind eroverheen, en in het midden 1 zo'n waaierachtig boompje, anders staat het zo raar kaal. Evt. zou de helft vlonder kunnen oid.
Je kan voor de omheining/afscheiding aan de voorkant rivierkeitjes op elkaar stapelen.
Achter zou ik gewoon bestraten. Mss iets met kleine steentjes, leuke cirkel erin of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |