quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Cx 500 met leuke knallen uit de demper![]()
Mensen die bewust niet groeten zijn arrogant jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:58 schreef Crashcat het volgende:
Ok... nu met een goede vraagstelling dan.
Poll: Niet groeters zijn arrogantJa Nee Misschien
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je kunt idd beter zeeslag gaan spelen![]()
Dat is het toppunt van stommiteit !quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:02 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook 1 keer gezwaaid naar zo een brommer die op een R1 leekIk voelde me zoooooow lullig en vies. Echt alsof je je hand net in een hoop stront had gedouwt
Ik vind het niet echt een chopper look-a-like hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets
Mjah, dan heb je altijd kans dat er anderen niet gaan zwaaienDaar moet je mee leren leven omdat je een chopperlookalike bent
Ik zwaai ALTIJD, leukste is als je ziet dat anderen je ook te laat opmerken en ze dan verschrikt snel zwaaien omdat ze niet arrogant willen overkomen
Maar soms mis ik er ook een paar hoor![]()
Wat weet jij nou van motorenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is het toppunt van stommiteit !
Echt waar !!!
Duhhhhh !!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van motoren![]()
Het is gewoon echt een R1 look a like, dus daar kan ik toch niets aan doenVooral vanaf de voorkant
Het gaat niet om wat jij ervan vind... het gaat om hetgeen wat de gemiddelde niet zwaaier ervan vindquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een chopper look-a-like hoor.
Eerder de motor uit Mission Impossible 2, alleen wat ouder![]()
Neu, een gs500 is leuk![]()
Andersom net zo hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:05 schreef Youssef het volgende:
[..] sommigen hebben nou eenmaal een hekel aan chopperts![]()
Mjah, het deed gewoon pijn, en hij reed in het midden volges mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:06 schreef bwt het volgende:
Valt het jou dan niet op dat dergelijke motoren altijd aan de zijkant van de weg rijden????
Doen toch alle brommerts??? tot dat ze met de eerste motor rijles leren dat ze links van het midden moeten rijden (hoewel dat niet altijd de beste positie is maar ach, om het te leren)
Tiss geen Chopperquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat jij ervan vind... het gaat om hetgeen wat de gemiddelde niet zwaaier ervan vind![]()
En een GS500 zal eerder een zwaaitje krijgen dan dat ding van jou denk ik, sommigen hebben nou eenmaal een hekel aan chopperts
![]()
Helaas zal de gemiddelde sporter in die fractie van een seconde dat ie je moet beoordelen niet kunnen beamen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tiss geen Chopper![]()
![]()
Tiss een Nekked bike![]()
quote:
Daarom gewoon zwaaien dusch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar vaak ook van beide kanten aparter als je dan opeens wel zwaait![]()
Maar maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:12 schreef Crashcat het volgende:
Het was lang twijfelen. Want wie laat nou zo'n
schatttige auto alleen ?!!![]()
![]()
Maar ik denk dat ik de goede keuze maak.
[afbeelding]
quote:
Ahem.. Een Haga hoofddoekje voor Uquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar maar....
Das een wit -hoofddoekje- met -rode -stippen- auto !!![]()
Tja, dat heb ik in Rdam ook gemerkt. Maar hoe gaat het dan met meisjes.quote:Moeilijke keuze Crashcat, maar ik woon in de stad en zou het wel weten... auto/motor
Tegenover je laten zitten op de tank en benen langs je lichaamquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ahem.. Een Haga hoofddoekje voor U![]()
[..]
Tja, dat heb ik in Rdam ook gemerkt. Maar hoe gaat het dan met meisjes.
Want dan kan je niet meer zomaar flikflooijen.
Wat is nou weer een Haga hoofddoekquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ahem.. Een Haga hoofddoekje voor U![]()
[..]
Tja, dat heb ik in Rdam ook gemerkt. Maar hoe gaat het dan met meisjes.
Want dan kan je niet meer zomaar flikflooijen.
Dit is mijn hoofddoekjequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat is nou weer een Haga hoofddoek
Over die meisjes gesproken..... helm ophouden ... moet werken !
Jawel hoor.... meestal houdt het op als ze juist de helm afdoen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dit is mijn hoofddoekje
[afbeelding]
Maar met helm kan ik mijn charmes niet uit oefenen![]()
Speak for youself...dudequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel hoor.... meestal houdt het op als ze juist de helem afdoen.
duderin dan graag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:34 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Speak for youself...dude![]()
En dan is het beste zeker nog in full leather gekleed te gaan![]()
My badquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
duderin dan graag.
Ja leer werkt zeker !!
Lees je allang mee eigenlijk ?
Pfffffff mannen !quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
My bad.
Ik lurk wel eens wat rond jah, maar wist niet dat je van the other side was.
I'm so solly![]()
Das arrogant jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ghehe, eerste poll he. Kan gebeuren.
Maar ik kijk recht naar hun en zij naar mij. En ik maar zwaaien.
Krijg ik zo een reactie terug![]()
. Ja, je zwaait. En dan
.
Kan niet meer stemmen, heeft mijn broertje al gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:58 schreef Crashcat het volgende:
Ok... nu met een goede vraagstelling dan.
Poll: Niet groeters zijn arrogantJa Nee Misschien
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Motor onderhoud plegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:50 schreef Youssef het volgende:
De komende dagen wordt het mooi weer en zeker zondag zal goed zijn 80& tegen 20% regenWat wordt het jongens?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:48 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens de Drenthemeet van vorig jaar zwaaiden er een paar naar een brommer !
Willen zij zich even melden ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:02 schreef Youssef het volgende:
Ik heb ook 1 keer gezwaaid naar zo een brommer die op een R1 leekIk voelde me zoooooow lullig en vies. Echt alsof je je hand net in een hoop stront had gedouwt
quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uit een geintje, maar ik was niet de eerste.. gingen er mij 1 of 2 voor.
![]()
[..]
herkenbaar, en vooral dat ik daar vroeger ook van door de grond zou gaan.
![]()
![]()
![]()
oud maar nogaltijd funquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:14 schreef Youssef het volgende:
Die site van big-boys (check ik altijd om de zoveel dagen![]()
) ook altijd met onzin als omschrijving bij die filmpjes he.
http://www.big-boys.com/articles/badrobber11.html
quote:
als je zo'n ding aan ziet komen lijkt het er gewoon heel sterk opquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:02 schreef Youssef het volgende:
idd. en die Harley rijders zijn ook niet de meest sympathieke, hoewel beter dan die BMW rijdersquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn BMW rijders geen zwaaiers... al ken ik één uitzondering.
Harley rijders beter dan BMW.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
idd. en die Harley rijders zijn ook niet de meest sympathieke, hoewel beter dan die BMW rijders
BMW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |