Echt nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikga een foto van je posten hoor![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Okeeeeee helemaal offtopic maar ultiem !!![]()
![]()
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/mahnahmahna1.wmv
Nu houd ik echt op......
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Nu houd ik echt op......
Jaaahhhhhh, had een verzameling van de muppets maar helaas verloren gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Nu houd ik echt op......
Ik ook van jouquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikga een foto van je posten hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Boeien, als je op straat loopt zien 100den je kopquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef bwt het volgende:
O oooo, ben ik blij dat er van mij niet zoo veel foto's roeleeren
Heb anders nog wel een foto van je, genomen tijdens de fout rij meetquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:04 schreef bwt het volgende:
O oooo, ben ik blij dat er van mij niet zoo veel foto's roeleeren
hmmmmm, waarom herinner ik me die foto niet??????quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:09 schreef RB het volgende:
[..]
Heb anders nog wel een foto van je, genomen tijdens de fout rij meet![]()
Ikke wel alleen heb ik op het moment een probleem met m`n pcquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
[..]
hmmmmm, waarom herinner ik me die foto niet??????
Man, je staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
[..]
hmmmmm, waarom herinner ik me die foto niet??????
quote:
ligt er ook maar aan hoe we het bekijkenquote:
Ik rollebol helemaal niet !quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:![]()
Komt Martie nog met een filmpje of is ie ook al knock out?
Of zit ie nu te rollebolle met ondeugend
Ik zeg net dat alles kanquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:33 schreef ondeugend het volgende:
WTF nu weer met mijn avatar !![]()
Zeg Yous ?
Ik kan hem natuurlijk uploaden
quote:
Als je trouwens de rechten heb een map te maken kun je beter een /ondeugend maken. Voor het geval er nog meer gaan klooien daarzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net of ik beleefd ben.
Nee gestemdquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef Crashcat het volgende:
Even een poll toevogen hoor.
Stelling:
Poll: Niet-groetende rijders zijn mooi weer-rijders. Aso's.Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb ik rechten dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je trouwens de rechten heb een map te maken kun je beter een /ondeugend maken. Voor het geval er nog meer gaan klooien daarzo
Als vrouw in het algemeen niet, of de server jou die standaard heeft gegeven...quote:
Tijdens de Drenthemeet van vorig jaar zwaaiden er een paar naar een brommer !quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef Crashcat het volgende:
Even een poll toevogen hoor.
Stelling:
Poll: Niet-groetende rijders zijn mooi weer-rijders. Aso's.Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heeft de FokMC mooiweerrijder onder ons dat soms gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tijdens de Drenthemeet van vorig jaar zwaaiden er een paar naar een brommer !
Willen zij zich even melden ?
Ik schrok alquote:
Ik weet het echt niet meer.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heeft de FokMC mooiweerrijder onder ons dat soms gedaan?![]()
Ghehe, eerste poll he. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:44 schreef hicham het volgende:
Ik mis een optie 'misschien'
Je weet nooit waarom iemand niet groetSoms is iemand gewoon te druk bezig met het verkeer voor hem dat ie niet kan zwaaien, en soms let ie gewoon niet op. Merk ik de laatste tijd vaak ook bij mezelf als ik richting school ga, dat ik opeens in mijn ooghoeken een handje in de lucht zie gaan
Maar iemand die duidelijk ziet dat jij zwaait en er is geen reden om niet terug te zwaaien: aso![]()
Ik geloof degene die een C1 rijden toch?!quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij zijn BMW rijders geen zwaaiers... al ken ik één uitzondering.
Wat voor motor rij je ook al weer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ghehe, eerste poll he. Kan gebeuren.
Maar ik kijk recht naar hun en zij naar mij. En ik maar zwaaien.
Krijg ik zo een reactie terug![]()
. Ja, je zwaait. En dan
.
Dat zouden er 5 zijn geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Weer mijn 4 op een rij verpest trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |