Ik kan dat zelf vast ook wel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww ik heb ook een leuk filmpje in de mail !
Zal ik hem op de ftp zetten hicham zodat jij of je broer hem hier in het topic kunnen gooien ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Uhhmmmm anders niet op vakantie en een CR500 erbij ofzo![]()
![]()
![]()
Damn wat heb jij allemaal uitgespookt voor je werk johquote:
thanksquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:01 schreef bwt het volgende:
Kanoone, dat was ff een berg bijlezen, ben ik ff een avondje bezig knallen ze bijna een heel topic er doorheen.
[..]
RB - suc6 met je examen
Uhhmmmzzz, zit zeer hard te twijfelen als je het wilt wetenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt heel verstandig, doen Mark, doen.
![]()
die ouwe van mij rijd alleen nog maar nationaal, enkele keer Duitsland/Belgie maar heeft het toch niet slecht. TPG betaald sowieso wel oke.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn wat heb jij allemaal uitgespookt voor je werk joh
Wat het schuift, als ik dat vertel ga je jankend weg rennen![]()
Wij betalen CAO TLN. In de transport heb je 2 grote CAO, KMV en TLN. Meeste transport bedrijven van formaat hanteren een van de 2 CAO's wij dus TLN. TLN werkt met verschillende schalen, ga je nationaal rijden dan kom je in de D schaal, ga je gevaarlijke stoffen rijden of internationaal dan kom je in de E schaal.
Schalen zijn verdeeld in D0 t/m D5. Hoogte van de inschaling is afhankelijk van je ervaring en dat gaat jou hard treffen. Je zou dus uitkomen op 0 effectieve ervaringsjaren op de weg met je E achter C en dan kom je in D0, maar ik zou je zo in D1 zetten![]()
Waar moet je aan denken dan, ongeveer 1400 bruto per maand op basis van 40 uur![]()
MAar elke chaffeur moet het van zijn overuren hebben en zijn vergoedingen, beetje D5 chauffeur die uurtje of 50 draaid per week houd er per periode zo een eurotje of 2000 netto aan over. Ga je internationaal of gevaarlijk dan loop je ook wel binnen.
Maar in het begin is het echt een aderlating die betalingen![]()
quote:
Hij staat nog niet op Marktplaats, dus zo hard bezig ben ik niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
Uhhmmzzzz, damn, tering, uhhh, godver, damn, fuck, wacht is een maand ofzo met verkopen![]()
Mijn gele kanariequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf vast ook wel.
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/nieuweremblokjes.wmv
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn wat heb jij allemaal uitgespookt voor je werk joh
Wat het schuift, als ik dat vertel ga je jankend weg rennen![]()
Wij betalen CAO TLN. In de transport heb je 2 grote CAO, KMV en TLN. Meeste transport bedrijven van formaat hanteren een van de 2 CAO's wij dus TLN. TLN werkt met verschillende schalen, ga je nationaal rijden dan kom je in de D schaal, ga je gevaarlijke stoffen rijden of internationaal dan kom je in de E schaal.
Schalen zijn verdeeld in D0 t/m D5. Hoogte van de inschaling is afhankelijk van je ervaring en dat gaat jou hard treffen. Je zou dus uitkomen op 0 effectieve ervaringsjaren op de weg met je E achter C en dan kom je in D0, maar ik zou je zo in D1 zetten![]()
Waar moet je aan denken dan, ongeveer 1400 bruto per maand op basis van 40 uur![]()
MAar elke chaffeur moet het van zijn overuren hebben en zijn vergoedingen, beetje D5 chauffeur die uurtje of 50 draaid per week houd er per periode zo een eurotje of 2000 netto aan over. Ga je internationaal of gevaarlijk dan loop je ook wel binnen.
Maar in het begin is het echt een aderlating die betalingen![]()
Wat een verstandig en kundig mens ervoor geeft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en wat moet die CR op gaan brengen?
Planning van de TPG Rotterdam komt per maandag ook naar Dordt toe, o.a. naar mij dus. Maar zoals gezegd hoe meer ervarign hoe beter het betaaldquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
die ouwe van mij rijd alleen nog maar nationaal, enkele keer Duitsland/Belgie maar heeft het toch niet slecht. TPG betaald sowieso wel oke.
en wat moet die CR op gaan brengen?
Uhmm owja wacht zit nu thuis jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem jij je werk even mee naar huis.
![]()
![]()
[..]
Hij staat nog niet op Marktplaats, dus zo hard bezig ben ik niet.![]()
En motor-forum is best wel een kansloze zaak om je motor kwijt te raken.![]()
Ik heb vanavond wel de oude (en met deze uitlaat goede) sproeier gevonden.
![]()
Dus die kan weer terug, nu staat de CR iets te arm .. en dat vond ik wel eng rijden.![]()
Uhhmmm, uhhmmmm, uhhmmm en uhhh, hmmmm, uhhmmmmquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een verstandig en kundig mens ervoor geeft.![]()
Ik heb er 1.650 voor betaald, zit nu aan 1.750 te denken als minium.![]()
dat heeft niemand gezienquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef hicham het volgende:Mercy had gewoon gelijk laatst
Wat er echt met Youssefs kawa is gebeurd: kappen eraf en stunten
"Is van een oud vrouwtje geweest"
Klik! << Animated gif van 426 kb
Voor de trage internetmensen onder ons even onder een linkje gezet
Ook uit Judgement Day 2![]()
Straks ga je in je dromen nog door consulteren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef Makster het volgende:
Uhmm owja wacht zit nu thuis ja![]()
Maar andere sproeier, wat heeft Zot dan zitten doen![]()
Ach, als beloning accepteer ik dan wel een circuitdagje + dvd. Dan blijf ik verder bescheidenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Youssef
ze hebben bij VFR club mijn/jouw avatar verkozen tot de meest gave
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Straks ga je in je dromen nog door consulteren.![]()
![]()
Niet gelezen wat hij gedaan heeft.![]()
![]()
Ze hadden deze sproeiers dus niet op voorraad.![]()
Hij heeft de 2 maten grotere sproeier (182) eruit gehaald, dicht gesoldeert, gat erin geboort, uitgeveild met een gasnaaldje tot maat 175 = standaard. Toen een rit gemaakt, en ding reed fantastisch.![]()
Daarna een run, en toen zagen we dat hij nog iets te arm stond, maatje 178 moet er dus in.
En die had ik net enkele weken voor de nieuwe uitlaat vervangen door die nog grotere.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens onderzoek schijnt het zo te zijn als alle letters aanwezig zijn de mens het gewoon kan lezen
is de eer al niet genoeg beloning ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:17 schreef Youssef het volgende:![]()
Gezellig hier joh, veel verschillende posters vandaag
[..]
Ach, als beloning accepteer ik dan wel een circuitdagje + dvd. Dan blijf ik verder bescheiden![]()
Maar gebakken_vissie... hoe komt die motor zo verrot eigenlijk
Best bizar dat ik gelijk lees wat er moet staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy Eerste en laatste letter moeten gelijk zijn
Hihi, je maakt gebruik van mijn domeinquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/motorrijder1.wmv
Het engels onderzoek !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[..]Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy Eerste en laatste letter moeten gelijk zijn
En dan heb je die verdomde Polen nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Makster het volgende:
Maar in het begin is het echt een aderlating die betalingen![]()
Kende hem al maar blijft echt GEKquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/motorrijder1.wmv
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hihi, je maakt gebruik van mijn domeinWel een oudje
Als je nu hard optrekt .. en op 60% van je toeren zit .. en dan nog een ruk aan je gas geeft dan weet je niet meer wat er gebeurt.. dat is nu het verschil met voorheen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
![]()
Maar je merkt nu dus wel verschil met eerst
En wat voor sproeier zit er standaard in de KLXMisschien ook een maatja groter in pleuren ofzo..
Zodra die uit elkaar ploft is het teveelquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]betrapt
![]()
Als ik teveel doe, moet je het zeggen hoor.
Alleess om mijn verdomd nutteloze tijd te vullen!!!! Uplooieenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er nog eentje... van een autorally.
Toch maar doen dan ?
Om maar te zwijgen over al die marokkanen tegenwoordigquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
En dan heb je die verdomde Polen nog
HAhahahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je nu hard optrekt .. en op 60% van je toeren zit .. en dan nog een ruk aan je gas geeft dan weet je niet meer wat er gebeurt.. dat is nu het verschil met voorheen.![]()
Die gekke Zot trok in de oude situatie overigens al gewoon hopjes op het gas.
Ik was er op einde werkdag nog, en moest hem maar even achtervolgen, hij op zijn noppen..
Inderdaad onnavolgbaar, we reden 150 km/u door de bebouwde kom (woonerf) , hij haalde alle auto's op 1 rijbaan gewoon in, zelfs met tegenliggers, en hij maakte wheelies op zijn KTM alsof hij ieder moment om kon klappen. :
![]()
We zijn zelfs nog off road geweesteen afslag van de snelweg was in onderhoud, maar hij ging er gewoon overheen om op de snelweg in te kunnen voegen.
Hij maakte nog een mooie slide in het zand terwijl hij tegen de richting van het verkeer inreed .. en ik maar volgen .. waat zand .. ik heb een nieuwe ketting en wegbandjes.![]()
![]()
Nee... meteen uploaden naar Youssef dan !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Kende hem al maar blijft echt GEK![]()
Wel is dat jappen filpmpie van die mini gezien, die maakt gewoon een stoppie met zijn mini![]()
![]()
ik heb ook nog wat leuke filmpjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zodra die uit elkaar ploft is het teveel, maar nu kun je gewoon onbeperkt uploaden hoor. Ding wordt nergens anders voor gebruikt dan FokMC
Die's zieligquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:30 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/dasgelukhebbe.wmv
Oke.... ik zal niet meer spammen.
Schiet ondeugend even aan op MSN, er is maar 1 FTP accountje naast die van mij die iedereen kan gebruiken. Of anders hicham even.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook nog wat leuke filmpjes![]()
accountje ?![]()
Kende hem nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/motorrijder1.wmv
Tering, das echt closequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:30 schreef ondeugend het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/dasgelukhebbe.wmv
Oke.... ik zal niet meer spammen.
Ik lig nog steeds dubbel !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering, das echt close
Maarja lekker dom als je daar gaat lopen![]()
Ja, en het is ondanks zijn werk nog echt een liefhebber dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
HAhahahahaha![]()
![]()
En wij maar moeilijk doen met onze SM'etjesMaarja als het verrot is maakt die Zot het in 1 minuut terwijl 4 weken aan het sleutelen zijn
Ik zat in de douche ....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww ik heb ook een leuk filmpje in de mail !
Zal ik hem op de ftp zetten hicham zodat jij of je broer hem hier in het topic kunnen gooien ?
... maar het is je zelf al gelukt zie ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf vast ook wel.
http://www.groothoofdje.nl/fokmc/nieuweremblokjes.wmv
Nee niet meer gemaild. gezien, gesproken helaas. Heb nog wel wat vragen aan de beste man want hij heeft goede ideeen ten toon gespreid. Ik ga de olieafvoer ook anders doen, zit nu in het luchtfilterhuisquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, en het is ondanks zijn werk nog echt een liefhebber dus.![]()
Hij heeft geloof ik 15 jaar bij een BMW motorfietsdealer gewerkt.![]()
Dus sowiezo al ervaring zat met motorfietsen.
Jij nog contact gehad met Cyborg?
Hij zou ook nog scans maken van hoe de kleppen te stellen bij de KLX.![]()
Ik was op visite bij mijn moeder, was lekker in die stromende regen en noppen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |