quote:
en welk spel mag MOHEA zijn dan?quote:Zelf net een paar dagen MOHEA binnen en die speelt ook lekker weg, zo nog maar eens een leveltje doorknallen.![]()
Maar maar maar maar.. het was mijn digicam en ik heb de avatar gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Youssef
ze hebben bij VFR club mijn/jouw avatar verkozen tot de meest gave
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
Damn OPM, hoe omschrijf je de lucht van een rottende vis?![]()
En hij poste er vorig jaar al mee.Had hem direct door bij de allereerste post. Aparte humor wel.
![]()
Eej Peppo,quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
En hij poste er vorig jaar al mee.Had hem direct door bij de allereerste post. Aparte humor wel.
![]()
Mark, ik heb een gouden ketting voor de KLX.![]()
ik had jouw naam er eerst ook bij staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Leuke nieuwe opties zitten er nu in vergeleken met het vorige deel
[..]
en welk spel mag MOHEA zijn dan?
heb het antwoord al op google gevonden, zucht.
[..]
Maar maar maar maar.. het was mijn digicam en ik heb de avatar gemaakt![]()
hij gaat er een auto van makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej Peppo,
lang niet soort van gesproken
Ik moet ook nog veel shit bestellen![]()
Gouden ketting moet ik ook, en ook nog wat plastic, ander achtertandwiel, nummerplaat voor, led licht achter enz enz enz. Ben echt nog LANG niet klaar met die KLX![]()
War heb je het besteld, ik moet nu namelijk ook echt onderdelen gaan scoren
jij snapt ook niet veel hehquote:
quote:
op je brommer ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Waar moet ik heen op vakantieIemand een puike bestemming ? ik hoor het graag
nuff saidquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
Nee, meer met de auto of vliegtuig of uhhh.... Nee of auto of vliegtuig, met de brommer kom ik waarschijnlijk niet verder dan mijn voordeur
Volgens mij leef jij met het idee dat mijn kawa's altijd kapot waren ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nuff said![]()
![]()
en zelfs dat is dan al knap ver
Wat goed van jequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Mark, ik heb een gouden ketting voor de KLX.![]()
beetje zoals mijn soes dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij met het idee dat mijn kawa's altijd kapot waren ofzoNiks kapot aan, zelfs nu niet, nu ligt ie alleen uit elkaar
![]()
wat dat betreft zal ik niet ver komen nee![]()
wist jij niet dat motoren gemaakt zijn om mee te rijden ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij met het idee dat mijn kawa's altijd kapot waren ofzoNiks kapot aan, zelfs nu niet, nu ligt ie alleen uit elkaar
![]()
wat dat betreft zal ik niet ver komen nee![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wist jij niet dat motoren gemaakt zijn om mee te rijden ?![]()
quote:
Vorig jaar in 4 maanden ofzo 14.000 km op de teller gezet, kan mij scheel noemen maar das best veelquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wist jij niet dat motoren gemaakt zijn om mee te rijden ?![]()
ok you wonquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Vorig jaar in 4 maanden ofzo 14.000 km op de teller gezet, kan mij scheel noemen maar das best veelTis dat mijn negerplan tussen door kwam en ik daardoor meer zand dan asfalt heb gezien anders was dat aantal wel x 3 geweest.
Dat ik de KLX heb gekocht heeft puur te maken met het feit dat ik sleutelen ook zeer interessant vind en zo het beste van beide kan combineren en het binnen budget kan houden....![]()
Behalve dan dat ik nu niet rijdt en het stervens veel geld kostMaarja snaak bedoel
WTFquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Negerplan
Maar goed, hier dus het begin van Judgement Day 2 (1.44 MB)
Best arrogant eigenlijk
erg veel ruimte hebben ze niet op een boortoren voor een vrachtwagen heH?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef RB het volgende:
![]()
Weekend
![]()
![]()
Morgen nog 4 uurtjes les en vrijdag examen![]()
Zul je raar van opkijken hoegroot zo`n ding nog isquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
erg veel ruimte hebben ze niet op een boortoren voor een vrachtwagen heH?
Je gaat voor C achter E E achter C nu ofzo toch?
Kom maar langs, haal ook ff je ADR dan plaats ik je gelijk ff op een tankwagenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef RB het volgende:
![]()
Weekend
![]()
![]()
Morgen nog 4 uurtjes les en vrijdag examen![]()
Succesquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:20 schreef RB het volgende:
[..]
En idd vrijdag E achter C proberen te halen als het mag van coby![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Zag een paar dagen geleden pas dat het een goudkleurige uitvoering is.![]()
Toevallig zei hij 2 weken geleden al dat het leuk was al die motoren, maar dat ik meer moest sparen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef hicham het volgende:
Yeah right, vertel dat maar tegen Nick als je hem weer moet teleurstellen omdat je geen geld hebt voor een nieuwe knuffel
Wij geloven je niet zo makkelijk hoor
![]()
![]()
Aha, goud is altijd okquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Hee Mark, ik heb niet zoveel besteld hoor, alleen het voor en achtertandwiel enkele weken geleden al, en vorige week kwam de ketting binnen omdat ik het toch wel zonde vond de combinatie van een oude ketting met nieuwe maar snel slijtende tandwielen. Zag een paar dagen geleden pas dat het een goudkleurige uitvoering is.![]()
Wist je trouwens dat Snoop vanavond in Ahoy staat.![]()
Langs komen kan altijdquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Kom maar langs, haal ook ff je ADR dan plaats ik je gelijk ff op een tankwagen
Zoek nog wat goeie mannetjes enzo
Tankwagen is de top man, alleen de echte meeste ervaren sociaal correcte niet agressieve chauffeurs komen door de selectiequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef RB het volgende:
[..]
Langs komen kan altijd![]()
ADR halen zal ook nog wel gaan![]()
Maar op een tankwagen rijden de hele dag![]()
Als ik werkloos word hou ik me aanbevolen maar nu nog nietheb het wel naar m`n zin bij m`n baas zit er al 22 jaar
![]()
Ook tof doen en dan over je eigen poten struikelen hehquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef hicham het volgende:Mercy had gewoon gelijk laatst
Wat er echt met Youssefs kawa is gebeurd: kappen eraf en stunten
"Is van een oud vrouwtje geweest"
Klik! << Animated gif van 426 kb
Voor de trage internetmensen onder ons even onder een linkje gezet
Ook uit Judgement Day 2![]()
Je zei kwaan...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Tankwagen is de top man, alleen de echte meeste ervaren sociaal correcte niet agressieve chauffeurs komen door de selectie![]()
And while your on it, autolaadkraan certifcaat voor de hiab of palfinger kan nooit kwaan![]()
dubbelquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
autolaadkraan certifcaat voor de hiab of palfinger kan nooit kwaan![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
autolaadkraan certifcaat voor de hiab of palfinger kan nooit kwaan![]()
Owwww ik heb ook een leuk filmpje in de mail !quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef hicham het volgende:Mercy had gewoon gelijk laatst
Wat er echt met Youssefs kawa is gebeurd: kappen eraf en stunten
"Is van een oud vrouwtje geweest"
Klik! << Animated gif van 426 kb
Voor de trage internetmensen onder ons even onder een linkje gezet
Ook uit Judgement Day 2![]()
Komt omdat ik op curacao heb vertoefd, snaak bedoel dushiquote:
Mooi, hijsbewijs erbij en je VCA heb je uiteraard alquote:
hijsbewijsquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi, hijsbewijs erbij en je VCA heb je uiteraard al![]()
Ik zal zeggen, komt u maar![]()
RB - suc6 met je examenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:20 schreef RB het volgende:
En idd vrijdag E achter C proberen te halen als het mag van coby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |