Dat viel mij bij de voorlichtingsdag ook al op ja. Dacht dat het kwam doordat iedereen die er zat nog gewoon scholier was. Maar het blijft dus zo, mooi om te horenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt sowieso op dat je bij politicologie weinig echte "nerds" ziet, maar daar staat tegenover dat er ook nauwelijks corpsballen zijn die politicologiestuderen. heb me altijd afgevraagd waar dat door komt.
'k ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:25 schreef Thundertje het volgende:
Ben alleen maar enthousiaster geworden door dit topic
Mij juist niet, stikte van de 'kraagjes-kakkers' in de zaalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:25 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dat viel mij bij de voorlichtingsdag ook al op ja. Dacht dat het kwam doordat iedereen die er zat nog gewoon scholier was. Maar het blijft dus zo, mooi om te horen
Ben alleen maar enthousiaster geworden door dit topic
Nu nog een kamer vinden. Iemand met een kamer over toevallig?
Je komt uit Zwolle en je hebt dus reistijdvoorrang, zie http://www.sls.nl/quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:25 schreef Thundertje het volgende:
Nu nog een kamer vinden. Iemand met een kamer over toevallig?
In Leiden zie je die overal, maar dat betekent niet dat het corpsballen zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Mij juist niet, stikte van de 'kraagjes-kakkers' in de zaal
Maar zoals ik al in een eerdere poli-topic zei, zal wel toeval zijn.
Corpsballetjes of niet, imo blijft het verwerpelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
[..]
In Leiden zie je die overal, maar dat betekent niet dat het corpsballen zijn.![]()
Ik sta er al een tijdje ingeschreven ja. Neem gewoon het zekere voor't onzekere door overal rond te spammen dat ik een kamer zoekquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je komt uit Zwolle en je hebt dus reistijdvoorrang, zie http://www.sls.nl/
Dan moet je gewoon op tig kamers reageren en dan komt het vanzelf goed. Waarschijnlijk kom je dan in eerste instantie wel in grote complexen als de Pelikaanhof of de Klikspaanweg terecht, maar voor een tijdje is dat niet erg. Ik ken zelfs mensen die daar al zes jaar wonen, maar dat zou ik zelf niet willen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:09 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Ik sta er al een tijdje ingeschreven ja. Neem gewoon het zekere voor't onzekere door overal rond te spammen dat ik een kamer zoek
Ach, ik denk dat ze wel met pijlen aangeven waar je heen moet. En zoniet is het een goede kennismaking.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:47 schreef thettes het volgende:
Hier meldt zich iemand die maandag moet beginnen op de uva!
Boeken besteld bij Machiavelli, en nu moet ik ze ophalen in T107... wordt nog een zoektocht ben ik bang
hier meldt zich dan iemand die maandag moet beginnen in Leidenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:47 schreef thettes het volgende:
Hier meldt zich iemand die maandag moet beginnen op de uva!
Boeken besteld bij Machiavelli, en nu moet ik ze ophalen in T107... wordt nog een zoektocht ben ik bang
Roeterseiland zat ik vorig jaar, dat was vrij simpel.. het was groot, maar vrij duidelijk. Dat hele terrein rond de oudemanhuispoort is voor mij een doolhof, maar het zal een mooie kennismaking zijn jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze wel met pijlen aangeven waar je heen moet. En zoniet is het een goede kennismaking.
Waarom heb je het niet via de SPIL gedaan? Scheelt toch weer iets van 30 bierquote:Op zondag 4 september 2005 01:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
hier meldt zich dan iemand die maandag moet beginnen in Leidenmaar mun boeken heb ik al thius liggen... (via i-net besteld)
moet nog lid worden van de SPIL...quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet via de SPIL gedaan? Scheelt toch weer iets van 30 bier
Gewoon Binnengasthuis in, trap op, dan 2 meter naar rechts en dan staan er wel pijlen dat je een heel sneaky trapje op moet. En dan staat daar vast wel een rij.quote:Op zondag 4 september 2005 03:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Roeterseiland zat ik vorig jaar, dat was vrij simpel.. het was groot, maar vrij duidelijk. Dat hele terrein rond de oudemanhuispoort is voor mij een doolhof, maar het zal een mooie kennismaking zijn ja
(vorig jaar tot februari Sociale Geografie)
Als je even zoekt op internet dan heb je die tien procent zo terugverdiend. Althans misschien niet bij de standaardstudieboeken, maar wel bij andere boeken die je later in je studie nodig zult hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet via de SPIL gedaan? Scheelt toch weer iets van 30 bier
Hmm, de onderwijsbalie, tijdens de eerste week van colleges. Ik vermoed dat er een rij van hier tot tokio staat. Dus je komt je middag wel door.quote:Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef thettes het volgende:
Het gaat weer lekker.... ik ben blijkbaar niet ingedeeld in een werkgroep, dus moet vanmiddag ook maar langs de onderwijsbalie denk ik (de telefoon opnemen doen ze daar blijkbaar niet aan)
Laat me raden: hoorcollege Nationale Politiek van Joop van Holsteyn?quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef MoChe het volgende:
ja hoor ... ik was vandaag in leiden
morgen trouwens al om 9uur... dus om 6uur opstaan
Ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef MoChe het volgende:
ja hoor ... ik was vandaag in leiden
morgen trouwens al om 9uur... dus om 6uur opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |