Sorry, zal het volgende keer hier meldenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:51 schreef Vogue het volgende:
Hey DT wat gaaf, wist niet dat je naar Live Aid zou gaan
Positive thinking inderdaad... nog 5 dagen en het is weekend..quote:Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Ik heb me weer op en top vermaakt! Nog maar 5 dagen werken en dan is het weer weekend (positive thinking;))
ondertitels:quote:<<Kvarfoje cxiujare mi trapasis la regionon DZHUBGA-TUAPSE (60 km). Jen la rezulto - apenaux mi sxatas denove iri al marbordo. Aliujn partojn de la
vojo mi preferas vidi tra fenestro de elektra trajno... Montpasejo SHAUMJAN - 7 km de polvo kaj sxtonoj. Aliuokaze mi taksus la itineron
TUAPSE - HADIZHENSK kiel la plej pitoreska asfalta vojo.
... La itinero estas farebla dum duono de oktobro sen DOMBAJ, cxar por atingi gxin endas fari hokon de 70 km.
... Inter PJATIGORSK kaj DOMBAJ neniu montpasejo ekzistas, estas la vojo KARACHAEVSK - KISLOVODSK - pitoreska kaj nefacila, tamen malgraux cxio asfalta...
quote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL # 42 - Tientallen procenten inflatiequote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL #42 - Over Costa's en Communisten
HTL #42 - Vakantie, hoera! Khad liever cholera!
Nieuwe HTL titel?quote:
220 inclusief was het toch? Vind ik nog wel een redelijk normale prijs voor Malaga.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Hik het volgende:
Ik wil zó wég als ik hier uit het raam kijk!![]()
Ben gisteren wel uitgenodigd nog een weekendje naar Malaga te komen in Augustus, maar kan (natuurlijk in die maand) geen ticket vinden voor een beetje normale prijs...![]()
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Hik het volgende:
Eerder vloog ik meestal voor 180 maximaal. Lijkt een klein verschil, maar het is maar 2-3 dagen natuurlijk, dus dan vind ik het toch een hoop geld. Ga nog even nadenken...
Zeker met dit weer klinkt dat als "meteen doen".quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.
Ik weet niet wara jij uitgaat, maarreh...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een weekendje stappen in Nederland kost ook wel 200 euro. Dat ben je zo kwijt dezer dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |