Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat
Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
1x succes Europees en meteen wil PSV alle toppers, let maar op naar dit seizoen is die grote mond van jullie wel gesnoerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat
Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
Ook hier kan ik niet inkomen. Je bent net zo goed een zoals jij dat noemt 'ECHTE' club als je met een goed beleid goede spelers van buitenaf haalt die bij de club passen. Veel spelers hiervan worden echte clubjongens. PSV is ook druk bezig om de jeugdopleiding naar een hoger niveau te tillen, ze zijn wel van mening dat ze het op dat vlak wel hebben laten liggen. Surrogaat topclub vind ik een term die niet bij PSV past.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club.
Bla bla blaquote:Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedierquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
quote:Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan?wie maakt zichzelf belachelijk
Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?quote:en Ajax wou Robben al van Groningen hebben destijds onder Beenhakker!
Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.
[..]
Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Psv is gewoon een van de 3 topclubs in Nederland, klaar. Ik heb verder gevoelsmatig met psv als tegenstander minder dan met f'noord, maar qua sportiviteit is psv gewoon DE concurrent voor Ajax.
Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand andersquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedier. Er wordt nu nog over de CL winst van ajax gepraat, mede door het feit dat die grotendeels behaald is met eigen kweek.....
Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagtquote:Wat is het nut van deze opmerking? De nadruk ligt op eigen jeugd, ter aanvulling zoek je dan spelers van buiten (en niet andersom om nee). Dus af en toe een talent halen op een positie die niet vanuit de jeugd kan worden opgevuld is niet zo gek lijkt mij....
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraard![]()
Amenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.
Waarom is het zo moeilijk om mbt voetbal SOMS eens realistisch te zijn? Ik ben er niet BLIJ mee dat Ajax zo beroerd inkoopt, maar het is niet anders. Live with it...
Nu nog wachten op realistische Pisvee'ersquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Amen![]()
Gelukkig zijn er ook nog realistische ajacieden
Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand anders
En het feit dat jullie ons als pauperclub zien heeft dan ook te maken met het feit dat jullie als je de resultaten van de afgelopen jaren langs elkaar legt de mindere zijn
[..]
Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepenquote:Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagt) terwijl jullie zelf deze talenten ook willen halen maar ze voor PSV kiezen.
Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naastquote:En af en toe een talent halen
Moet ik de (mislukte) aankopen van de afgelopen 5 jaar eens afzetten tegen de aankopen van PSV?
Dan zul je zien dat ajax vrijwel net zoveel spelers heeft aangekocht alleen met een stuk minder rendement aangezien jullie scoutings en aankoopbeleid nogal eens faalt
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOyquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nu nog wachten op realistische Pisvee'ers
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.
Ik jou ook niet, een PSV'er in een Ajax-topicquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOy
vergeet de historie van ajax nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
Wat wil je met de verkeerde mensen (Pyth) in dit forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Het lijkt af en toe wel een echoput hier....
En donder jij aub ff op hier, met die gemaakte k*tclub van je.,quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOy
Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |