dit schreef Thomas (acda natuurlijk) in maart 2005 :
Ja, ja, ja, drama natuurlijk! O o o wat is er allemaal gebeurd? Nou, dames en heren, ik kan u in ieder geval vertellen dat we een avond vrij hebben. En dat ik de reden daarvoor allemaal toevallig op video op. Ik was net even aan het filmen in het luxueuse appartement. Frank liet wat windjes, Paul zei dat ie even ging douchen, nog een mooi naakt portret gemaakt. en ik zet de camera weg, frank en ik steken een peukie op. En ineens een enorme knal! Frank en ik kijken elkaar aan. En dan ineens, Paul: Eh.....jongens? Dus wij rennen naar de douche cel. Wat nog een end rennen is zo duur als wij hier zitten,en Frank rukt de deur open- ik zeg wacht even! ik ren terug voor mijn camera, ik roep ja actie- frank rukt de deur open......paul dood. En niet eens mooi in het kader. Nee, de camera heb ik later weer gepakt. Frank rukte de deur open, nadat ik hem echt op het hart had gedrukt dat die deur gewoon open zou schuiven: laat mij die deur nou intrappen, tom! Nou, even gewoon vertellen nu.....paul stond te midden van een enorme plas bloed, in enorm veel glas, enorm uit zijn voet te gutsen. en enorm stoer te doen. Want dat is ie wel. Ik bel 112 , werkt echt!! en Frank is al begonnen met het afbinden van het been. Deed alles goed, die gozor! Maar ik heb het wel alleemaal gefilmd ja. jekan toch moeilijk met zijn tweeen een been gaan afbinden. o ja, en hier boven woont een ostheopaat dus die heb ik van de behandeltafel weggerukt en die kwam kijken. maar Frank deed het al goed.Dus toen ging ie Paul maar vertellen wat nou precies ostheopatie was. Omdat Paul dat vroeg. Altijd beleefd, die jongen. En geen idee meer wat die man nou verteld heeft. Wij in de ziekenauto. Frank mocht voorin van de meneren. Ik moest bij Paul blijven. Ik moest filmen. Daar ben je vrienden voor! En in het ziekenhuis mocht ik ook in de operatiekamer en die meneer dokter alles uitleggen en zo. Was echt heel leuk. Hij zei zelfs dat Paul best een pilsje mocht drinken vanavond maar toen ie zag dat de camera nog aan stond moest ie uit. Later mocht ie weer aan want hij was wel erg trots op hoe hij met drie scharen de slagader afknelde. Dat doet heel pijn. Heb ik beelden van. Nou, nou ophouden thomas. Ik was ook dapper. Heb ik beelden van. Hou op! En toen we thuis kwamen was de schoonmaakploeg net bezig dus ik kon nog net even wat foto's maken van het plaats delict. En als de verzekeringmeneer dit leest , dat ik overla foto's van heb, en film materiaal........dan zullen ze wel betalen! Groeten van Paul en sorry dat de show van vanavond niet door kan gaan. Paul moet met zijn been onhoog. en ik loop mijn benen uit mijn lijf om alle eisen van het kind in te willigen. Is er koffie?> Pizza, ik wil pizza? mag ik nog een biertje?............. ;-) dag vrienden!