abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27957125
weet iemand of van de concert opera (jaja concert opera ) een dvd komt want ik vond em rete strak..

ik was bij de laatste voorstelling in carré en t was echt vet
dus weet iemand of dit op dvd komt ?
......Signature-loos......
pi_27970257
Schijnt op dvd te komen, maar duurt nog wel even.
pi_28001469
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef PPWB84 het volgende:
Schijnt op dvd te komen, maar duurt nog wel even.
Klinkt goed
pi_28068186
Yepz er komt een DVD. Ik ben toen begin mei geweest...10de ofzo en toen waren ze opnames daarvoor aan het maken.
pi_28069306
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz er komt een DVD. Ik ben toen begin mei geweest...10de ofzo en toen waren ze opnames daarvoor aan het maken.
Vet

ik was bij de laatste en verwachte camera's maar die waren er niet
pi_30555006
*Kickt*

Is er al wat meer bekend ?!
  woensdag 21 september 2005 @ 13:08:26 #7
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30788597
De cd Ren Lenny Ren is zegmaar opnieuw uit met de nummers van die opera (die ik ook erg gaaf vond) en er is een dvd toegevoegd, weet niet of dit hetgene is wat je zoekt, moet je ff kijken op acdaendemunnik punt nl.
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_30801765
Bedoel je deze ?
quote:
Liedjes Van Lenny
limited edition
20 september 2004
CD:
01. Duivel Is Dood
02. Totdat Ik Jou
03. Wat Ik Zie Moet Ik Hebben
04. (Noem Me) Oud Verdriet
05. Mijn Client (Volgelvrij)
06. Minnaars En Verliezers
07. Ik Hou Van Bijna
08. Je Huis Is Af
09. Voor Jou
10. Kleine Man
11. Van De Regels En Het Spel
12. De Liefde Voortaan
13. Geen Liedje

DVD:

De Liedjes Van Lenny Sessies
't Is Live (In De Achtertuin)
Making Of ¼t Is Live (In De Achtertuin)
Repetities En Try Out Kleine Komedie April 2004
Repetities En Try Out Alphen Aan Den Rijn Mei 2004
Nog 1 Beweging, Nog 1 Blik
Commercials
Home Video
Die is namelijk uit 2004..
  donderdag 22 september 2005 @ 08:47:19 #9
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30814668
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef Even het volgende:

Die is namelijk uit 2004..
lekker slim van mij, dan ben ik vanaf dit moment ook extra benieuwd naar die dvd (is hier al iets specifiek over bekend dan?
pi_30874184
Niks...
  woensdag 28 september 2005 @ 13:27:53 #11
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_30997507
7-14-21 oktober van 20:50 tot 21:35 de registratie van de Trilogie cd van Acda en de Munnik, oftewel de drie grote theatershows voor de rockopera! Erg aan te raden want de cd was top!
Nederland 3, kijken dus!
pi_31002234
Die heb ik op dvd

Is echt heel grappig
pi_31604042
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:47 schreef massy het volgende:
Ja die komt er
Paul schreef dit in het gastenboek:

PAUL [ 5-10-05 19:38:27 ]

Blabla...........
Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL

Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.
Dat is goed nieuws
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:17:05 #14
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_31604263
Hoop wel dat ze de hele show op dvd zetten. Bij trilogie hebben ze naar mijn mening te veel geknipt en geplakt. En ik wacht nog steeds op de dvd-uitgave van het concert van De Poema's. Acda en de Munnik die Laat het los zingen en Ik ben een Poema meneer wil ik graag nog een keer of 100 kunnen naluisteren!
pi_31604473
Ja zal wel moeten anders snap je niks van het verhaal hè
pi_32356367
Al iets nieuws ?!

Kick
pi_32357359
quote:
Op]5-10-005 1938[/url] schreef Paul de Munnik het volgende:

Lieve John en Marjan. Heel veel plezier morgen en veel geluk in jullie gehuwde leven. en met de komst van de kleine natuurlijk! Jullie zeggen wel eens dat ik er iets mee te maken heb gehad dat jullie bij elkaar gekomen zijn, nou zorg er voor mij dan ook maar voor dat het een geweldige dag en een liefdevol huwelijk wordt. Ik zal aan jullie denken morgen. en voor de anderen, aan jullie zal ik ook denken morgen maar dan iets minder dan aan john en marjan. En dan nog iets. Even alvast voor de duidelijkheid, er omt dus een regulier 'Best Of' albun uit. Daarop staan 18 'Best Of' liedjes en 3 of 4 nieuwe. Er komt ongeveer tegelijkertijd bij de ECI een album uit, met eerdergenoemde 18 liedjes en nog een aantal (aantal ben ik even kwijt)die geselecteerd zijn door de ECI-leden zelf. (Dus zonder de nieuwe liedjes) En dan heeft Bol.Com een extra actie, waar ze de eerstgenoemde reguliere 'Best Of'(dus plus extra nieuwe tracks) nog extra voorzien van een DVD-tje met een aantal videoclips. Kies zelf je beste optie en als je geen lid van de ECI bent heb je een probleem minder. Sowieso heb je dan een probleem minder want lid zijn van de ECI is 1 ding, ervan afkomen is een 2de.. Even tot zover. O nee, toch niet, Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_32559118
Ja en waneer komt ie nou uit

ADEM is inmiddels al uit namelijk..
pi_32794982
Hij moet alleen nog afgemonteerd worden zeiden ze bij Giel Beelen dus ik denk dat het niet zo lang meer zal duren.

*Hoopt op een release voor kers*
pi_32816330
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Honky het volgende:
*Hoopt op een release voor kers*
Helpt het je hopen
pi_32831979
Hmm Giel Beelen zei vanochtend dat hij waarschijnlijk niet voor kerst op DVD uit al zijn. Das balen.
pi_32832167
Balen met Beelen
pi_33085566
Nog steeds geen nieuws
pi_34019359
Zou me niet verbazen als hij gelijktijdig met de aangekondigde Poema-dvd uit zal komenL(
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:50:23 #25
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_34033789
dammit ik wacht ook al eeuwen op die dvd!!! Ik ging er vanuit dattie wel vlak na de laatste voorstelling of iig rond kerst/jaarwisseling zou verschijnen! Maarja, mooi niet dus
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:28:52 #26
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_34043739
Jongens, doe toch niet zo moeilijk...
Een wanprestatie wordt er echt niet mooier op als je 'm terugkijkt..!

A&dM zijn zichzelf al lang niet meer. Als ze het ooit al geweest zijn. Ze hebben twee héle mooie platen gemaakt, waarvan er slechts één de tand des tijds heeft kunnen doorstaan.

Tja, dat is een pijnlijke constatering van een liefhebber vanaf de 1e theatershow. Zat toen met 21 anderen in een veel te grote zaal. Verwschil met nu is dat alle toeschouwers bewust kozen om een voorstelling van de heren te zien. Nu gaat iedereen en masse 'omdat het de nieuwe A&dM is' en dat heeft niets meer met kwaliteit te maken!

Ga op zoek naar nieuwe helden. Eén ervan ken je wellicht uit de begintijd van A&dM: Arthur Umbgrove. Die is er wel in geslaagd steeds mooiere platen te maken. Maar ja, die heeft dan ook geen hete adem van De Commercie in zijn nek. En maakt dan ook enkel een plaat als het goed genoeg is.

(Don't flame, het is slechts een eerlijke mening!)
pi_34046576
Ik ben benieuwd welke plaat jij vindt dat de tijds des tijds heeft doorgestaan. Ik vind zelf de 1e 2 albums erg goed, het derde wat minder, maar Maaiveld vind ik echter weer keigoed. Dat zijn er dus al driie.
pi_34645085
SCHOP! De DVD komt volgens Sony rond Maart uit, maar dit staat nog niet vast.
pi_34651294
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:21 schreef Honky het volgende:
SCHOP! De DVD komt volgens Sony rond Maart uit, maar dit staat nog niet vast.
Cool
pi_35326566
27 maart komt ie uit !!!!!
pi_35331761
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Marikehazenberg het volgende:
27 maart komt ie uit !!!!!
Goed nieuws
  maandag 6 maart 2006 @ 16:24:00 #32
8758 P8R
Dat is goed...
pi_35777700
Bol heeft 'm in de lijst staan inmiddels, voor 12,99...
pi_36194022
En het is 4 April geworden

DVD Ren Lenny Ren ligt 3 april in de winkels

Op 3 april verschijnt de langverwachte DVD “Ren Lenny Ren”, een registratie van de muziektheaterproduktierockopera waarmee Acda en de Munnik in seizoen 04/05 door het land tourden.

Als extra een lugubere opname… niet geschikt voor jeugdige kijkertjes!

pi_36506111
SCHOP! Hij is inmiddels bij de Van Leest te koop en ik heb hem inmiddels binnen. Kreeg er een gratis AEDM-bidon bij.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:44:05 #35
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_36506218
oeh shiney!! Is dat een actie van Van Leest of zou je er overal zo'n bidon bij krijgen? ik ben normaal namelijk alleen een Kroese-supporter maar ach, ik ga die dvd morgen sowieso halen, of ik er nou een bidon bij krijg of niet maar liever wel dus
pi_36507240
Ik denk dat je het overal bij krijgt, maar goed het is maar een bidon. (wit met RLR logo er op)

De DVD bevat de musical, de liedjes apart en als extra "Paul's blood" Brrrr
pi_36507674
Kick Ass!!!

Van t weekend maar eens halen..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:44:50 #38
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_36529617
ik heb em al!!! Ross Curry
pi_36562790
DVD inmiddels een beetje verkend en het is zeker een erg mooi werkje geworden.

De liedjes zijn subliem in beeld gebracht. Het grootste gedeelte van de liedjes is het scherm verdeeld in meerdere vensters waarbij je bijvoorbeeld links Thomas ziet, rechtsboven een venster met Ross Curry en rechtsonder de zangeressen. Deze vensters wisselen van oogpunt en grootte enzo en zien er erg goed uit.

De liedjes klinken ook erg goed en erg vol. Het is in het begin een beetje vreemd om gedeeltes of hele liedjes "gecoverd" te zien worden met soms Paul of Thomas op de achtergrond of deels in de voorgrond maar de zangers, Ross, die grijze kerel en en de zangeressen doen het erg goed en geven hun eigen tintje aan de liedjes. Er zit ook meer elektrische gitaar in sommige liedjes. (JB Meijers )

Paul's Blood is een 4 minuten durend stukje over een ongelukje in de douche wat Paul de Munnik in de ambulance deed belanden, gezet onder Eye of the Tiger. (Rocky, weet je wel)

Voor 12,99 zeker geen slechte koop dus.
pi_36803673
Hij is fijn

Vind het alleen jammer dat ze niet ff vertellen wat er met paul gebeurd was enzo dat je alleen dat rocky liedje hoorde maja...
pi_36893309
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:58 schreef Even het volgende:
Hij is fijn

Vind het alleen jammer dat ze niet ff vertellen wat er met paul gebeurd was enzo dat je alleen dat rocky liedje hoorde maja...
ja inderdaad, had sowieso wel wat meer uitleg bij gemogen, volgens mij schrik je je te pletter als je t verhaal erbij niet kent ' hee leuk; extra's "
pi_36894494
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef swentibold het volgende:

[..]

ja inderdaad, had sowieso wel wat meer uitleg bij gemogen, volgens mij schrik je je te pletter als je t verhaal erbij niet kent ' hee leuk; extra's "
Ja het werd me snel duidelijk dat er iets niet goed zat toen ie zo in gang lag Maar wat is er precies beschadigd geraakt ofzo en wat zei Thomas toen ie Paul in een rolstoel op het podium duwde.. Ze hadden niet Eye Of The Tiger moeten gebruiken maar een voice over van Paul en Thomas die wat vertellen bij de beelden
pi_36903598
dit schreef Thomas (acda natuurlijk) in maart 2005 :

Ja, ja, ja, drama natuurlijk! O o o wat is er allemaal gebeurd? Nou, dames en heren, ik kan u in ieder geval vertellen dat we een avond vrij hebben. En dat ik de reden daarvoor allemaal toevallig op video op. Ik was net even aan het filmen in het luxueuse appartement. Frank liet wat windjes, Paul zei dat ie even ging douchen, nog een mooi naakt portret gemaakt. en ik zet de camera weg, frank en ik steken een peukie op. En ineens een enorme knal! Frank en ik kijken elkaar aan. En dan ineens, Paul: Eh.....jongens? Dus wij rennen naar de douche cel. Wat nog een end rennen is zo duur als wij hier zitten,en Frank rukt de deur open- ik zeg wacht even! ik ren terug voor mijn camera, ik roep ja actie- frank rukt de deur open......paul dood. En niet eens mooi in het kader. Nee, de camera heb ik later weer gepakt. Frank rukte de deur open, nadat ik hem echt op het hart had gedrukt dat die deur gewoon open zou schuiven: laat mij die deur nou intrappen, tom! Nou, even gewoon vertellen nu.....paul stond te midden van een enorme plas bloed, in enorm veel glas, enorm uit zijn voet te gutsen. en enorm stoer te doen. Want dat is ie wel. Ik bel 112 , werkt echt!! en Frank is al begonnen met het afbinden van het been. Deed alles goed, die gozor! Maar ik heb het wel alleemaal gefilmd ja. jekan toch moeilijk met zijn tweeen een been gaan afbinden. o ja, en hier boven woont een ostheopaat dus die heb ik van de behandeltafel weggerukt en die kwam kijken. maar Frank deed het al goed.Dus toen ging ie Paul maar vertellen wat nou precies ostheopatie was. Omdat Paul dat vroeg. Altijd beleefd, die jongen. En geen idee meer wat die man nou verteld heeft. Wij in de ziekenauto. Frank mocht voorin van de meneren. Ik moest bij Paul blijven. Ik moest filmen. Daar ben je vrienden voor! En in het ziekenhuis mocht ik ook in de operatiekamer en die meneer dokter alles uitleggen en zo. Was echt heel leuk. Hij zei zelfs dat Paul best een pilsje mocht drinken vanavond maar toen ie zag dat de camera nog aan stond moest ie uit. Later mocht ie weer aan want hij was wel erg trots op hoe hij met drie scharen de slagader afknelde. Dat doet heel pijn. Heb ik beelden van. Nou, nou ophouden thomas. Ik was ook dapper. Heb ik beelden van. Hou op! En toen we thuis kwamen was de schoonmaakploeg net bezig dus ik kon nog net even wat foto's maken van het plaats delict. En als de verzekeringmeneer dit leest , dat ik overla foto's van heb, en film materiaal........dan zullen ze wel betalen! Groeten van Paul en sorry dat de show van vanavond niet door kan gaan. Paul moet met zijn been onhoog. en ik loop mijn benen uit mijn lijf om alle eisen van het kind in te willigen. Is er koffie?> Pizza, ik wil pizza? mag ik nog een biertje?............. ;-) dag vrienden!
pi_36904470
Oej een slagaderlijke bloeding dat is natuurlijk niet fijn (ik had het zelf al door het vele bloed maar je weet maar nooit)... Gelukkig is het allemaal goed gekomen
pi_37116684
Jammer van dat handoekie hahaha nee vind 't wel lacht zo'n filmpje . Als Thomas toch in de buurt was met z'n camera waarom dat dan niet ff op de dvd zetten he! anders hebben alleen hun zelf er maar"plezier" van en de show is uiteraard ook erg goed! "Dan noem je het gewoon Lonny de wokopera!"

pi_37174800
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:53 schreef Marikehazenberg het volgende:
Jammer van dat handoekie hahaha nee vind 't wel lacht zo'n filmpje . Als Thomas toch in de buurt was met z'n camera waarom dat dan niet ff op de dvd zetten he! anders hebben alleen hun zelf er maar"plezier" van en de show is uiteraard ook erg goed! "Dan noem je het gewoon Lonny de wokopera!"

[afbeelding]
ik zou dat plaatje ff als link neerzetten ofzo .. voor de mensen die net gegeten hebben
pi_37347945
http://youtube.com/watch?v=zcvNIoB0A_A
Niemand sterft aan liefde, maar wel aan de gevolgen van een boze Thomas
pi_37834158
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:45 schreef swentibold het volgende:

[..]

ik zou dat plaatje ff als link neerzetten ofzo .. voor de mensen die net gegeten hebben
Nou ik had die andere er ook wel neer kunnen zetten maar dies nog "gruwelijker" hahaha
pi_45529707
Gaan ze nog een nieuwe plaat maken binnenkort?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')