Klinkt goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef PPWB84 het volgende:
Schijnt op dvd te komen, maar duurt nog wel even.
Vetquote:Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz er komt een DVD. Ik ben toen begin mei geweest...10de ofzo en toen waren ze opnames daarvoor aan het maken.
Die is namelijk uit 2004..quote:Liedjes Van Lenny
limited edition
20 september 2004
CD:
01. Duivel Is Dood
02. Totdat Ik Jou
03. Wat Ik Zie Moet Ik Hebben
04. (Noem Me) Oud Verdriet
05. Mijn Client (Volgelvrij)
06. Minnaars En Verliezers
07. Ik Hou Van Bijna
08. Je Huis Is Af
09. Voor Jou
10. Kleine Man
11. Van De Regels En Het Spel
12. De Liefde Voortaan
13. Geen Liedje
DVD:
De Liedjes Van Lenny Sessies
't Is Live (In De Achtertuin)
Making Of ¼t Is Live (In De Achtertuin)
Repetities En Try Out Kleine Komedie April 2004
Repetities En Try Out Alphen Aan Den Rijn Mei 2004
Nog 1 Beweging, Nog 1 Blik
Commercials
Home Video
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:47 schreef massy het volgende:
Ja die komt er![]()
Paul schreef dit in het gastenboek:
PAUL [ 5-10-05 19:38:27 ]
Blabla...........
Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL
Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.
quote:Op]5-10-005 1938[/url] schreef Paul de Munnik het volgende:
Lieve John en Marjan. Heel veel plezier morgen en veel geluk in jullie gehuwde leven. en met de komst van de kleine natuurlijk! Jullie zeggen wel eens dat ik er iets mee te maken heb gehad dat jullie bij elkaar gekomen zijn, nou zorg er voor mij dan ook maar voor dat het een geweldige dag en een liefdevol huwelijk wordt. Ik zal aan jullie denken morgen. en voor de anderen, aan jullie zal ik ook denken morgen maar dan iets minder dan aan john en marjan. En dan nog iets. Even alvast voor de duidelijkheid, er omt dus een regulier 'Best Of' albun uit. Daarop staan 18 'Best Of' liedjes en 3 of 4 nieuwe. Er komt ongeveer tegelijkertijd bij de ECI een album uit, met eerdergenoemde 18 liedjes en nog een aantal (aantal ben ik even kwijt)die geselecteerd zijn door de ECI-leden zelf. (Dus zonder de nieuwe liedjes) En dan heeft Bol.Com een extra actie, waar ze de eerstgenoemde reguliere 'Best Of'(dus plus extra nieuwe tracks) nog extra voorzien van een DVD-tje met een aantal videoclips. Kies zelf je beste optie en als je geen lid van de ECI bent heb je een probleem minder. Sowieso heb je dan een probleem minder want lid zijn van de ECI is 1 ding, ervan afkomen is een 2de.. Even tot zover. O nee, toch niet, Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL
Helpt het je hopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Honky het volgende:
*Hoopt op een release voor kers*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |