Matrixx heeft dit jaar 2 podia, het programma:quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gorinchem, dus redelijk dichtbij
ajax? tis toch hun heldquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef DeTolk het volgende:
Litmanen is op zoek naar een nieuwe club
Iemand?
relaxte sfeer en Nijmegen is goed te bereiken met de trein, kon je met de auto is t goed zoeken naar een parkeerplaats, maargoed voor meer info kun je hier terecht: [Nijmegen] De zomerfeestenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wow nette line-up. Is kijken of ik iemand zo gek krijg om er heen te gaan
* MrDoegewoon open handen heeft
kut hout fabriek
Omniworld dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wordt et zo'n Heintje Davids figuur, moet ie niet doen
Ik was toch 2 1/2 dag weg...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Belt ze jou ook op als ze aanbeld straks
Almere ligt aardig onder zeeniveau, dus dat zal dan wel geen optie zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nou... niet eens zo'n slecht idee
Maar hij wil op het hoogste niveau blijven spelen
A MUST SEE!!!quote:Lock, stock and two smoking barrels
Misdaad, Engeland, 1998
Om 22:05 op RTL5
Die muziek is tof he. 'The soggy bottom boys' ofzoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Van de week nog gekeken Schiggie
Gisteren overigens O Brother Where Are Thou weer gekeken, die is ook geniaal
Je moet eventjes alt+shift tegelijk indrukkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:52 schreef Bjoro het volgende:
±W zwaai ook nog ff hier !!
Ja hallo neem even mijn werk uit handen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je moet eventjes alt+shift tegelijk indrukken![]()
No shit Sherlockquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef Bjoro het volgende:
weet niet of de foto hier al is langs gekomen....
[afbeelding]
maar die jongen heet toch A F E L L A Y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |