levendig en bruisend is het jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Gooi er ff een stelling inquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Met vrienden is dat leuk om te doen... Op internet geen moer aan... Leuke is toch om te discussieren op een forum... En dat gaat t best met stellingen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Eenschquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Ik heb die tijd eigenlijk nooit gekend... Maar ik ben dan ook pas 25 hequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef DarkElf het volgende:
waar is de tijd gebleven dat mensen óók via internet de hele nacht over koetjes en kalfjes konden babbelen.
Ja je bent het er mee eens maar daardoor zal di topic wel volgende week verdwijnenquote:
Ik vind FOK! op dit moment leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:40 schreef DarkElf het volgende:
oh zo lang geleden is dat niet hoor
meer in de tijd van: "vroeger! vroeger toen Fok! nog leuk was, en onzin nog leuk was![]()
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...quote:
Ik zei dit al voordat dit hele topic was geopend. De singlereeks was leuk door de stellingen. Nu begint t ook saai te worden doordat er geen stellingen meer worden geplaatstquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...
garpje![]()
Persoonlijk vind ik een sc topic in leven houden door stellingen erin te gooien een beetje een overdreven reddingsactie. Als iets niet loopt, moet je daar ook je conclusies aan durven verbinden.
Ik houd t niet krampachtig vast want dit hele topic was vanaf t begin al geen moer aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef DarkElf het volgende:
idd, niet krampachtig aan iets vast willen houden. soms werkt iets gewoon niet, das helemaal niet erg
U bedoelt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef blackbird1986 het volgende:
Wat is het toch mooi om vol gespeeld zelfvertrouwen een verloren wedstrijd in te gaan en vervolgens te zien dat er mensen nog slechter zijn dan jij.
cryptisch hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef blackbird1986 het volgende:
Wat is het toch mooi om vol gespeeld zelfvertrouwen een verloren wedstrijd in te gaan en vervolgens te zien dat er mensen nog slechter zijn dan jij.
Ja was de bedoeling, ik begin een halfbakken reddingsactiequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ikzelf heb FoK per gisteren op een lagere prioriteit gezet. Dus ik ga niet eens proberen hier nog wat van te maken.
Ik voel hier een lage mentaliteit als gevolg van onderdrukte wanhoopsgevoelens?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
je kunt hier zetten wat je wilt, er komt toch bijna geen reactie.
Het begrip slowchatten is mensen vreem dhier, of R&P te eng ofzo. Eerst er om zeuren, daarna zijn de zeurders vertrokken om een tweede slowchatreeks in GC te starten.
Ikzelf heb FoK per gisteren op een lagere prioriteit gezet. Dus ik ga niet eens proberen hier nog wat van te maken.
Haha, hoe is het jou gelukt dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef DarkElf het volgende:
slakken in je aquarium
dat ken ik, daar kom je bijna niet meer vanaf.
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fokquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
...
Ganzenborden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fok
en nee ik geef geen hints...
Ik ga een poging ondernemen om iets leukers te doen. Gezien dit soort stormlooptopics moet dat niet al te moeilijk zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fok
en nee ik geef geen hints...
nee, maar ik hoefde ook geen sc topicquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof jij zo'n duit in het zakje doet DarkElf![]()
Tot hier dacht ik dat je het over de slochatters hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:35 schreef DarkElf het volgende:
eerst geprobeerd ze eruit te scheppen steeds, maar die dingen hebben ware orgies.
toen gif geprobeerd maar die krengen graven zich in en als je denkt dat ze weg zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het over de slochatters had.
Ben blij dat ik niet degene ben die het aquarium verzorgtquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het over de slochatters had.
Scorpie is haske mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Geen ganzeborden,
dat doe ik alleen met DE en CC.
Ik wil ook een mooie afkorting![]()
SP is misschien wat te links georienteerd ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
der bestaat al een user genaamd scorpie
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
der bestaat al een user genaamd scorpie
Het woord sex moet ook in 1 op de 9 posts vallenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:34 schreef DarkElf het volgende:
dacht ergens gelezen te hebben dat je minstens 4 en een halve topic per dag moet vullen voor het bestaanrecht heeft.
Telt neuken ook meequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het woord sex moet ook in 1 op de 9 posts vallen
Ah! Daar gaan we:quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:34 schreef DarkElf het volgende:
dacht ergens gelezen te hebben dat je minstens 4 en een halve topic per dag moet vullen voor het bestaanrecht heeft.
Helaas geloof ik niet dat je ergens tussendoor komtquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Moonah het volgende:
Ff tussendoor, ik begrijp dat het voortbestaan van deze reeks afhankelijk is van de snelheid waarmee de topics lopen? Wat een vreemd criterium.
Het is toch gewoon leuk dat de mogelijkheid tot SC er is.
Je weet wel de spanning op te bouwenquote:
Kan je tellenquote:
Tot de 20.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tot de 20.
Verder gaan we nog niet in groep 3.
Uiteraard snap ik de strekking van deze post dan ook nietquote:
Mwoah, het is meer afhankelijk van de animo. En die blijkt wel erg laag te zijn. Maar aan de andere kant staat zo'n slowchat topic niemand in de weg... zo bungelend onder aan de paginaquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Moonah het volgende:
Ff tussendoor, ik begrijp dat het voortbestaan van deze reeks afhankelijk is van de snelheid waarmee de topics lopen? Wat een vreemd criterium.
Het is toch gewoon leuk dat de mogelijkheid tot SC er is.
Vind ik in dit kader wel toepasselijkquote:
Zoiets hoopte ik al, wat vindt hij er zelf van?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik in dit kader wel toepasselijk.
Doet dat er iets toe?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef blackbird1986 het volgende:
Zoiets hoopte ik al, wat vindt hij er zelf van?
Gezellig sfeertje hierquote:
Daarom loopt het ook zo hard met de SC...quote:
Nee hoorquote:
Thuiswerken lijkt me juist geweldig, wat doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, ben net even buiten geweest toen ik mijn auto naar de APK keuring bracht (meeduimen is gewenst!) en het is veel te lekker weer om te werken!!!
En dat terwijl ik vandaag voor het eerst sinds vorige week woensdag weer op kantoor zit. En dan moet ik vanavond en morgenavond en overmorgen en overovermorgen ook nog thuis werken.
't Is niet eerlijk... maar brengt wel Euro's in het laatje.
Nog een sigaret, en dan ga ik weer aan de slag.
Ja... en dan bloedt SC wéér dood...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef Moonah het volgende:
Open er een topic over Cc.![]()
Dan kunnen we je daar overladen met![]()
en "Achgoshie's".
Dat is ook wel relaxed, maar met het goede weer aankomend weekend opteer ik toch liever voor het strandquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef blackbird1986 het volgende:
Thuiswerken lijkt me juist geweldig, wat doe je eigenlijk?
Is één mod tegelijk vervangen niet genoeg?quote:
kusjeknufkroel niet vergeten graagquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef Moonah het volgende:
Open er een topic over Cc.![]()
Dan kunnen we je daar overladen met![]()
en "Achgoshie's".
En met je laptop (als je die hebt) op het strand zitten is ook niet alles zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook wel relaxed, maar met het goede weer aankomend weekend opteer ik toch liever voor het strand.
Ben copywriter.
Nee, daar ben ik iets te zuinig op om 'm mee te nemen naar zulks volcks vermaeck... moet 'm namelijk nog afbetalenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef blackbird1986 het volgende:
En met je laptop (als je die hebt) op het strand zitten is ook niet alles zeker.
Ik ben een echte psycholoog, maar wel een organisatiepsycholoogquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef blackbird1986 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel echte psychologen hier rondlopen, weet iemand dat toevallig?
Ah ok, en dat houdt ongeveer in?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben een echte psycholoog, maar wel een organisatiepsycholoog
Een organisatiepsycholoog kan verschillende dingen doen:quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:08 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Ah ok, en dat houdt ongeveer in?![]()
Ah, interessant. Heb zelf ook iets dergelijks gehad geloof ik, projectvaardigheden, met dingen als de Belbin-teamrollen enzo, vond het wel grappigquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Een organisatiepsycholoog kan verschillende dingen doen:
- Personeelspsychologie: aannemen en ontslaan van mensen, loopbaanadvies end.
- Trainingen geven als teambuilding end.
- Organisatieadvies over cultuur, groepsprocessen en sociale factoren.
Dit is een zeer compacte samenvatting (ik heb zelf vooral interesse in organisatieadvies)
Belbin is een god in de trainingswereldquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Ah, interessant. Heb zelf ook iets dergelijks gehad geloof ik, projectvaardigheden, met dingen als de Belbin-teamrollen enzo, vond het wel grappig.
Haha, bij ons kwam iemand met de opmerking dat door te focussen op de Belbin-teamrollen iedereen wel een beetje in hokjes werd geplaatst. Uiteraard is dat meer als aangrijpingspunt bedoeld, maar ik vond wel dat hij een beetje gelijk had. Overigens is het inderdaad leuk om te zien hoe zeer mensen soms in "hun" rol passen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Belbin is een god in de trainingswereld![]()
Het kan heel veel inzicht geven, maar de rollen zijn niet vaststaand, al heeft iedereen wel een voorkeur. Soms gaan mensen juist meer rolgedrag vertonen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Haha, bij ons kwam iemand met de opmerking dat door te focussen op de Belbin-teamrollen iedereen wel een beetje in hokjes werd geplaatst. Uiteraard is dat meer als aangrijpingspunt bedoeld, maar ik vond wel dat hij een beetje gelijk had. Overigens is het inderdaad leuk om te zien hoe zeer mensen soms in "hun" rol passen.
Ja dat zei onze lerares geloof ik ook al. Grappig dat mensen zich soms gaan richten naar wat de wereld van ze denkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kan heel veel inzicht geven, maar de rollen zijn niet vaststaand, al heeft iedereen wel een voorkeur. Soms gaan mensen juist meer rolgedrag vertonen.
Ik heb voor mijn (technischequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef blackbird1986 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel echte psychologen hier rondlopen, weet iemand dat toevallig?
Jij doet ook werktuigbouwquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn (technische) opleiding wel wat psychologie vakken gehad, maar veel verder dan het huis- tuin- en keuken werk kom ik niet.
![]()
Er lopen hier wel een paar personen rond die officieel psycholoog zijn geloof ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:36 schreef Frezer het volgende:
Ah een mede wtb-er?Op het hbo deed ik werktuigbouw, nu is het mens-techniek interactie.
Dat weet ik niet, wat ik heb gehad aan psychologie had een andere insteek.
Nee, dat wordt volgens mij voorkomen, alleen verwijzingen naar hulpinstanties. Een psycholoog weet als geen ander dat je geen advies moet geven zonder de persoon persoonlijk te hebben gesproken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Belbin zoals hierboven al stond bijvoorbeeld. Ga ze toch maar eens zoeken, vragen of ze wel eens pro deo adviezen geven in R & P.
Pasta is goed! Maar vanavond wordt het soep denk ik....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef Copycat het volgende:
Zo heb je zeeën van tijd, zo heb je het retedruk. Word net gebeld of ik de tekst al af heb voor iets waarvoor ik helemaal niet gebriefd ben.
Ach ja, een opdrachtje tussen neus en lippen die me een paar honderd Euro oplevert doe ik wel even tussen de soep en de aardappelen. Morgen dan, vanavond eet ik pasta.
Pasta is lekker!!!quote:
Dat zal wel waar zijn inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, dat wordt volgens mij voorkomen, alleen verwijzingen naar hulpinstanties. Een psycholoog weet als geen ander dat je geen advies moet geven zonder de persoon persoonlijk te hebben gesproken.
Dat laatste is dan wel weer heel relax, Cc.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta is lekker!!!
En ik heb uit Italië heerlijke buffelmozzarella meegenomen, dus ga mijn ol' time favorite op de authentieke manier bereiden. En dan werken...![]()
Om over twee maanden veul geld op mijn rekening bijgeschreven te zien.
Net een belletje gekregen: "No, we only need one sentence. Yes, 300 Euro is okay"quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:24 schreef dawg het volgende:
Dat laatste is dan wel weer heel relax, Cc.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net een belletje gekregen: "No, we only need one sentence. Yes, 300 Euro is okay"
![]()
Paar zinnetjes per maand en je kan weer naar Italiequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net een belletje gekregen: "No, we only need one sentence. Yes, 300 Euro is okay"
![]()
Zo dan. Dus jij trakteert mocht ik je eens tegenkomen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ben bang dat er weinig animo is hiero.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:50 schreef blackbird1986 het volgende:
Inderdaad, motivatie enzo.
Gelukkig is met dit weer en omdat ik per sé m'n P wil halen de motivatie al wat hoger dan gemiddeld.
Maarre ik ben weg, reageer later nog wel.
Enne, keep the slowchat alive, als dat enigszins mogelijk is![]()
M'n buurtgenoot, wat doe je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ben bang dat er weinig animo is hiero.....
Misschien als ik eens![]()
Welke film?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
Vanavond naar de bios geweest, was gezellig
Twee vrouwen in de bios, niet interessant?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
Not like love en met mijn beste vriendin, dus totaal niet interessantHoewel het natuurlijk wel erg gezellig was
Dat mondt toch meestal uit in een roddelsessie tussen de pauzes doorquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Twee vrouwen in de bios, niet interessant?
Twee vrouwen is alleen interessant als ik ertussen zitquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
Het gaat over een jongen en een meisje die elkaar elke keer blijven opzoeken en uiteindelijk dus inderdaad samenkomen... Lekker makkelijk, lekker simpel, je hoeft er niet zo over na te denken
En ik vond m wel geinig
En over die twee vrouwen in een bios, vind jij dat interessant Ioko? Op Woensdag is het ladies night in de bios, dus erg veel vrouwen vanavond
Been there, done thatquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Twee vrouwen is alleen interessant als ik ertussen zit. Ga je vaker naar de film?
Wij gaan zeer vaak naar de bios, maar altijd naar domme films, dus je moet er van houdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Twee vrouwen is alleen interessant als ik ertussen zit. Ga je vaker naar de film?
nou en, dan kan ze ook met jou wel eens naar de biosquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:31 schreef blackbird1986 het volgende:
Tsja als je voor de lol gaat kan elke film leuk zijn volgens mij.
Een meisje dat ik leuk vind is erg bioscoopverslaafd, alleen gaat ze bijna altijd met haar vriendin.
trusten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef melismay het volgende:
Schatjes... Ik ga maar eens naar bed, is wel eens goed voor mij
Haha, blijkbaar viel dat gisteren toch tegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef blackbird1986 het volgende:
Ook een avondmens?
Overdag ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Haha, blijkbaar viel dat gisteren toch tegen
Ja!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
Moet ik nu in m'n eentje dat hele topic gaan volspammen?!
Er is iemand!!!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Er is iemand!!!En het is nog wel Vegas-babe!!! Mijn dag kan niet meer stuk!
Ow ja, vergeten, je bent een schat, wist je dat al!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
* Twisted_fok 's ego is weer gestreeld
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, vergeten, je bent een schat, wist je dat al!?
Haten nogal liefst...! Tijd voor een nieuw baantje...??quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:20 schreef Scorpie het volgende:
*gaap*
Had ik al verteld dat ik werk haat?
Ik ben ook met me afstudeerstage bezigquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Haten nogal liefst...! Tijd voor een nieuw baantje...??
Ik haat werken niet, ik haat het MOETEN... Gelukkig ben ik over 2 weken klaar met mn stage en ga ik en soort van voor mezelf beginnen. Eigen tijd indelen enzo
Wanneer volgende week schat?!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]You're making me blush woman!
Jij bent ook wel okay euh.. heel erg lief
Ben je volgende week trouwens druk![]()
Geen idee, doordeweeks een keer.quote:
Op donderdags kan ik niet, dan heb ik andere bezigheden, remember?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, doordeweeks een keer.
Oeh, de 23e is ook volgende week. Ga je dan nog mee Utrecht-meeten?
Mijn geheugen is bij tijd en wijle echt een zeef, sorryquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Op donderdags kan ik niet, dan heb ik andere bezigheden, remember?
Kijk wel even, heb nu mijn agenda niet bij de hand, maar we gaan zeker even daten
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aha! Spot ik toch een verschil waarde MPS' er![]()
Dat bedoel ik maar weer!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn geheugen is bij tijd en wijle echt een zeef, sorry
Meer er zijn genoeg andere dagen over
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Haha, blijkbaar viel dat gisteren toch tegen
Bedrijfje in wat..? Hoezo onzeker..? Je durft de stap niet te nemen...? Een goed onderbouwd ondernemingsplan kan erbij helpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben ook met me afstudeerstage bezigVandaar. Ik zit er ook over te denken een eigen bedrijf te starten, maar ben zo onzeker als wat
Wat ga je voor jezelf beginnen Rhoona?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Haten nogal liefst...! Tijd voor een nieuw baantje...??
Ik haat werken niet, ik haat het MOETEN... Gelukkig ben ik over 2 weken klaar met mn stage en ga ik en soort van voor mezelf beginnen. Eigen tijd indelen enzo
Omdat weinig mensen op vragen reageren tegenwoordig, kijk maar hoeveel er nog open staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:51 schreef melismay het volgende:
You're kidding me right!!!
Waarom is hier zo ontzettend weinig gepost?!
R&P'ers houden niet van slowchatten misschien?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:51 schreef melismay het volgende:
You're kidding me right!!!
Waarom is hier zo ontzettend weinig gepost?!
Voor mij begint de ochtend vandaag laat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:43 schreef melismay het volgende:
Man man man, wat een ochtend zeg... Nu al!!!
Ik moest om 7.15 al beginnen en toen hadden we al vette trammelant hier, dus dat begon lekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij begint de ochtend vandaag laat.
Klinkt lekker voor een zaterdag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest om 7.15 al beginnen en toen hadden we al vette trammelant hier, dus dat begon lekker
Hoi CC!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:45 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allen....
En toedels ook, boodschappen doen, werken en hopelijk ook nog een beetje zon meepikken.
We hadden hier vanmorgen een hele vervelende klant, die zelfs 1 van mijn collega's in t gezicht spoog. De politie en alles moest er bij komen, om kwart voor 9 had ik t idee dat ik er al een hele dag op had zittenquote:
Dat soort klanten wordt je blij van..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:51 schreef melismay het volgende:
[..]
We hadden hier vanmorgen een hele vervelende klant, die zelfs 1 van mijn collega's in t gezicht spoog. De politie en alles moest er bij komen, om kwart voor 9 had ik t idee dat ik er al een hele dag op had zitten
Het wordt hier trouwens ook lichter nuquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ha Alicey.
Stralend blauw, geen wolkje te zien.
Ik ga straks lekker in mijn tuin werken. Maandag laatste cursusavond en moet nog een communicatieplan, een radio en een tv commercial en tekst voor de website in elkaar sleutelen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:52 schreef melismay het volgende:
Wij hebben hier trouwens ook volop zon, maar dan een beetje jammer dat ik nog tot 3 uur moet werken
Als het straks 3 uur is duik ik met veel liefde de tuin in, waarschijnlijk lekker met mijn laptop, heerlijk, uiltieme gevoel van vakantie voor mijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker in mijn tuin werken. Maandag laatste cursusavond en moet nog een communicatieplan, een radio en een tv commercial en tekst voor de website in elkaar sleutelen...
Je kan het laten onderzoeken en als je er op tijd bij bent is het goed te begeleiden. Mijn broertje heeft het heel zwaar, maar door ontkennende artsen zijn we daar veel te laat bij geweest. Hij slikt nu medicijnen, maar die vergeet hij juist weer door zijn "ziekte".quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:46 schreef Boschjesman het volgende:
Hmm, mijn rij-instructeur had, op basis van zijn ervaringen met dat soort figuren, mij gezegd dat ik misschien last had van AD(H)D.
Waarna ik dus wat informatie op internet daarover heb opgezocht. En het grootste gedeelte van de symptomen kan ik wel bij mezelf terugvinden.
Maar wat ik met deze post probeer te vragen: Wat moet ik hier nu mee aan?
Zou ik dan naar een huisarts moeten gaan, of misschien wel een psycholoog?
En wat dan? Krijg ik dan een labeltje op me geplakt, of valt daar wat aan te doen?
![]()
Allereerst is het je rijinstructeur die zoiets zegt, niet de meest betrouwbare persoon neem ik aan (of hij/zij moet daarvoor een opleiding hebben gevolgd). Tegenwoordig zijn steeds meer mensen bekend met ADHD (de term dan he?) dus wordt het vaak gebruikt voor mensen die wat onrustig zijn, of niet stil kunnen zitten. Maar voordat je ECHT de diagnose ADHD krijgt moet er echt wel wat meer gebeuren. (geen concentratievermogen hebben om te leren of werken bijvoorbeel, dus echt last in het dagelijkse leven) Dus alleen een druk persoon zijn die niet kan stilzitten is nog geen ADHD.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:46 schreef Boschjesman het volgende:
Hmm, mijn rij-instructeur had, op basis van zijn ervaringen met dat soort figuren, mij gezegd dat ik misschien last had van AD(H)D.
Waarna ik dus wat informatie op internet daarover heb opgezocht. En het grootste gedeelte van de symptomen kan ik wel bij mezelf terugvinden.
En wat dan? Krijg ik dan een labeltje op me geplakt, of valt daar wat aan te doen?
![]()
ZOiets wilde ik dus al eigenlijk zeggen netquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Allereerst is het je rijinstructeur die zoiets zegt, niet de meest betrouwbare persoon neem ik aan (of hij/zij moet daarvoor een opleiding hebben gevolgd). Tegenwoordig zijn steeds meer mensen bekend met ADHD (de term dan he?) dus wordt het vaak gebruikt voor mensen die wat onrustig zijn, of niet stil kunnen zitten. Maar voordat je ECHT de diagnose ADHD krijgt moet er echt wel wat meer gebeuren. (geen concentratievermogen hebben om te leren of werken bijvoorbeel, dus echt last in het dagelijkse leven) Dus alleen een druk persoon zijn die niet kan stilzitten is nog geen ADHD.
De belangrijkste vraag is: Heb je zelf echt ergens last van? (of ga je af op de mening van je instructeur?) Als je echt ergens last van hebt, ga dan eens langs je huisarts of maak een afspraak bij een psycholoog (psychiater).
Mensen plakken graag labeltjes, en een 'ziekte' is inderdaad ook een label. Maar je hoeft niemand te vertellen dat je ADHD hebt, als je dat niet wilt, en je kunt er ook voor behandeld worden.
Ioko! Alles goed, hoe ging je tentamen laatst?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:26 schreef ioko het volgende:
knip
Ik had je post niet echt goed doorgelezen sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
ZOiets wilde ik dus al eigenlijk zeggen net
NET gehaald, het was een slecht tentamen (nee, ik dek mezelf niet inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ioko! Alles goed, hoe ging je tentamen laatst?
maar gehaald is gehaald.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:33 schreef ioko het volgende:
[..]
NET gehaald, het was een slecht tentamen (nee, ik dek mezelf niet in) Veel vragen die niet duidelijk waren....
Maakt niet uit, maar jij legt precies uit wat ik bedoelde, mijn broertje heeft het ook en die heeft van zijn psych echt een supermooie uitleg gehad. Daar was ie helemaal trots op dat ie eindelijk wist wa het nou was...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had je post niet echt goed doorgelezen sorry![]()
Ik begin meteen te ratelen als psycholoog![]()
Ja hoor, alleen maandag weer tentamen, dus ik zit weer te leren, en ik heb het echt gehad !!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar gehaald is gehaald.verder ook alles goed?
Ik ben aan het werkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen maandag weer tentamen, dus ik zit weer te leren, en ik heb het echt gehad !!!
En waarom liggen de dames niet in de zon nu ? (ja, ook jij Melismay)
maandag laatste tentamen of ben je er dan nog niet vanaf? nog even volhoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen maandag weer tentamen, dus ik zit weer te leren, en ik heb het echt gehad !!!
En waarom liggen de dames niet in de zon nu ? (ja, ook jij Melismay)
Je mag zoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:40 schreef melismay het volgende:
Ik vind het leuk geweest, ik wil naar huis!!!!
jeujquote:
Heb maandag mijn laatste reguliere tentamen, dan een week niets en dan 2 flinke hertentamensquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maandag laatste tentamen of ben je er dan nog niet vanaf? nog even volhouden
Ja, ik heb dus net in de zon gezeten he, in de tuin bij mn ouders. Maar er is een grote verbouwing gaande hier achter het huis. (wordt een atelier voor mn ma gebouwd), en dat konden m'n oren qua geluid dus echt niet aan.
* Twisted_fok d'r lieve buurtgenootje aai over z'n bol geeftquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Heb maandag mijn laatste reguliere tentamen, dan een week niets en dan 2 flinke hertentamens. Dus erg blij ben ik niet nu.... Maar het is vast snel voorbij.
Geeft kusje (quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok d'r lieve buurtgenootje aai over z'n bol geeft
Eigenlijk geen idee meer, moeten we nog maar eens checkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
23e gaat nog door? wie wilden/konden er mee?
ah hell, anders gaan we gewoon met z'n 3-enquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee meer, moeten we nog maar eens checken
Rozé op mijn dakterrasquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ah hell, anders gaan we gewoon met z'n 3-en
Heb je in Utrecht ook een tuin ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
heb jij een dakterras!![]()
ik ga nu even nadenken of dat beter is dan mijn tuin![]()
jupquote:
ik ben jaloers, zelfs binnen word ik gek van het lawaai. maar het is nog wel 10 x beter dan buiten.quote:
Heb je er zelf last van?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:46 schreef Boschjesman het volgende:
![]()
Nouja, in het dagelijks leven heb ik er waarschijnlijk wel een beetje last van:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Allereerst is het je rijinstructeur die zoiets zegt, niet de meest betrouwbare persoon neem ik aan (of hij/zij moet daarvoor een opleiding hebben gevolgd). Tegenwoordig zijn steeds meer mensen bekend met ADHD (de term dan he?) dus wordt het vaak gebruikt voor mensen die wat onrustig zijn, of niet stil kunnen zitten. Maar voordat je ECHT de diagnose ADHD krijgt moet er echt wel wat meer gebeuren. (geen concentratievermogen hebben om te leren of werken bijvoorbeel, dus echt last in het dagelijkse leven) Dus alleen een druk persoon zijn die niet kan stilzitten is nog geen ADHD.
De belangrijkste vraag is: Heb je zelf echt ergens last van? (of ga je af op de mening van je instructeur?) Als je echt ergens last van hebt, ga dan eens langs je huisarts of maak een afspraak bij een psycholoog (psychiater).
Ik weet zelf niet of het AD(H)D is. Het kan ook gewoon pure luiheid zijn, zoals ik het voorheen noemde. Maar stel het is ADHD ofzo, dan kan er misschien wat aan gedaan worden.quote:Mensen plakken graag labeltjes, en een 'ziekte' is inderdaad ook een label. Maar je hoeft niemand te vertellen dat je ADHD hebt, als je dat niet wilt, en je kunt er ook voor behandeld worden.
Misschien wel, er zijn wat dingen wat gewoon lastig gaan, zoals leren etc.quote:
Zijn er dingen die je makkelijk leert en dingen die je moeilijk leert? Heb je wel zin en/of motivatie om te leren?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:20 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Misschien wel, er zijn wat dingen wat gewoon lastig gaan, zoals leren etc.
Maar ik weet niet of dat per se betekend dat ik dat heb. Dat zou ook aan andere dingen kunnen liggen.
Motivatie heb ik wel genoeg, mijn vorige opleiding was ook echt iets wat ik later wil gaan doen. Dat ga ik in september weer doen, maar dan MBOquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je makkelijk leert en dingen die je moeilijk leert? Heb je wel zin en/of motivatie om te leren?
k, maar iets als verbanden leggen of analytisch werken is een minder probleem?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:29 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Motivatie heb ik wel genoeg, mijn vorige opleiding was ook echt iets wat ik later wil gaan doen. Dat ga ik in september weer doen, maar dan MBO
En er is ook niet echt iets geweest wat ik makkelijk leer of moeilijk leer. Nouja, behalve dingen uit mijn hoofd leren, dat ging nooit bepaald makkelijk, omdat ik er dan té lang aan moest zitten. En ik ben niet goed met mijn hoofd bij één ding houden.
Heb je in het algeheel moeite met leren, of is het alleen op bepaalde gebieden, zoals bijv. het pure stampen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:26 schreef Boschjesman het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Meer over het algemeen, denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je in het algeheel moeite met leren, of is het alleen op bepaalde gebieden, zoals bijv. het pure stampen?
Blijkbaar heb je dus wel een concentratievermogen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:34 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Meer over het algemeen, denk ik.
Hoewel ik zelf wel aardig goed was in bèta-vakken zoals natuurkunde en scheikunde, waar ik zonder eigenlijk te veel voor te doen voor geslaagd ben.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dus wel een concentratievermogen.Ik denk dat eventuele problemen met onthouden/leren dan niet te wijten zijn aan AD(H)D.. Misschien is het ontwikkelen van een goede tactiek?
Het kan haast niet anders dan dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik ga volgend jaar al naar het MBO, ik hoop dat het daar sowieso beter gaat dan op het HBO.
Het was gewoon een vraag waar ik een beetje mee zat..
Verpleegkunde. Hetzelfde als wat ik op HBO heb gedaan, alleen dan hopelijk iets makkelijker.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dan dat het beter gaat.Welke richting ga je doen?
Owkee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:33 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Verpleegkunde. Hetzelfde als wat ik op HBO heb gedaan, alleen dan hopelijk iets makkelijker.
Zorg voor ouderen, soms met stoornissen zoals dementie, beroertes. Maar ouderen die over het algemeen niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.quote:
Tsja, meer ouderen maar minder geld.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
En dat er altijd wat te doen is geloof ik wel.. Werkdruk is flink in de zorg.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:28 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Zorg voor ouderen, soms met stoornissen zoals dementie, beroertes. Maar ouderen die over het algemeen niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.
65+ met euthanasie ipv pensioen! Hier alvast een oplossing.quote:Tsja, meer ouderen maar minder geld.
Ik denk dat het nog wel drukker gaat worden.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Nee, nog niet. Ik zit nog te wachten op wat formele handelingen (Trage instanties enzo). Verder is er een change of plans, dus zal ik opnieuw moeten kijken of ik het financieel rond kan krijgen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:30 schreef dawg het volgende:
Ben je al begonnen met Psychologie, Alicey?
Er was geen Slowchat in R&P, dus is er afgesproken een maand te kijken of het aanslaat of niet. Die maand loopt bijna ten eindequote:Op zondag 19 juni 2005 14:39 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Dat maakt dingen er niet duidelijker op.
* blackbird1986 echoet vrolijk meequote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
Hallloooooohoooooo (echo, echo, echo)
nee, zeker niet als ik heb geverfdquote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
Sterkte wolkje, dat zijn geen leuke taken
Je moet ook iemand anders vinden om t op te ruimen!!quote:
Je moet het singles-topic eens zienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Het is wel een erg stille slow chat. Jullie zouden eens een voorbeeld aan WFL moeten nemen, op piekdagen worden er 3 topics op een dag door gedraaid.
Als mod op drie subfora... waar denk jij dat het aan ligt dat deze sc maar niet wil vlotten?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Het is wel een erg stille slow chat. Jullie zouden eens een voorbeeld aan WFL moeten nemen, op piekdagen worden er 3 topics op een dag door gedraaid.
Ik denk omdat er geen echte gangmakers zijn. Als je een paar users zou weghalen op WFL zakt het ook in.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als mod op drie subfora... waar denk jij dat het aan ligt dat deze sc maar niet wil vlotten?
Dat weet ik niet, dat kunnen ze alleen zelf beantwoorden.quote:Ik ben persoonlijk ook niet zo van de slowchat. Zou dat doorgetrokken kunnen worden naar het merendeel van de R&P users?
Ik ben er heel eerlijk in, ik heb niet de behoefte, of de tijd om een topic op gang te houden, er zijn momenten op de dag dat ik flink mee-post, maar meestal lees ik vooral mee, dat schiet dan niet opquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk omdat er geen echte gangmakers zijn. Als je een paar users zou weghalen op WFL zakt het ook in.
[..]
Dat weet ik niet, dat kunnen ze alleen zelf beantwoorden.
Of mensen wijken uit naar andere slowchats.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Ik denk zelf dat HVVJN in de SC behoefte voorziet.
Mja, deels wel. Alhoewel HVJJN toch meer gaat over hoe je je voelt, een sc topic is wat breder dan dat. Maar dat is wellicht ook tegelijkertijd de makke.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Ik denk zelf dat HVVJN in de SC behoefte voorziet.
Onderwerpen zijn hier ook snel persoonlijker dan in WFL, denk ik....quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Voor wat betreft de drukte hangt het van veel factoren af. Wie er posten, en of er een interessant onderwerp is. In WFL wordt er wel eens een willekeurige stelling neergezet waar over gediscussieerd kan worden, hoewel mij dan in R&P dan minder lijkt passen.
Denk ik ook. En dan zijn specifieke topics toch aantrekkelijker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef ioko het volgende:
Onderwerpen zijn hier ook snel persoonlijk dan in WFL, denk ik....
Dat valt op zich wel mee. In WFL gaat het best vaak over seks-gerelateerde onderwerpen wat toch vaak een persoonlijk karakter krijgt. Wel is het denk ik zo dat R&P-onderwerpen vaak niet algemeen zijn : NIet iedereen heeft er ervaring mee en/of kan er over meepraten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Onderwerpen zijn hier ook snel persoonlijker dan in WFL, denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |