levendig en bruisend is het jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Gooi er ff een stelling inquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja het is zo'n goedlopende reeks. Echt waanzinnig levendig en interessant
Met vrienden is dat leuk om te doen... Op internet geen moer aan... Leuke is toch om te discussieren op een forum... En dat gaat t best met stellingen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Eenschquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef DarkElf het volgende:
als je met kornuiten in de kroeg zit heb je dan ook "stellingen" nodig voor je een gesprek hebt?
fuck internet, mensen kunnen niet eens meer gewoon luchtigjes babbelen ofzo
Ik heb die tijd eigenlijk nooit gekend... Maar ik ben dan ook pas 25 hequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:38 schreef DarkElf het volgende:
waar is de tijd gebleven dat mensen óók via internet de hele nacht over koetjes en kalfjes konden babbelen.
Ja je bent het er mee eens maar daardoor zal di topic wel volgende week verdwijnenquote:
Ik vind FOK! op dit moment leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:40 schreef DarkElf het volgende:
oh zo lang geleden is dat niet hoor
meer in de tijd van: "vroeger! vroeger toen Fok! nog leuk was, en onzin nog leuk was![]()
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...quote:
Ik zei dit al voordat dit hele topic was geopend. De singlereeks was leuk door de stellingen. Nu begint t ook saai te worden doordat er geen stellingen meer worden geplaatstquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel met een stelling komen waarover de meningen verdeeld zijn. Anders is de discussie wederom snel leeggebloed...
garpje![]()
Persoonlijk vind ik een sc topic in leven houden door stellingen erin te gooien een beetje een overdreven reddingsactie. Als iets niet loopt, moet je daar ook je conclusies aan durven verbinden.
Ik houd t niet krampachtig vast want dit hele topic was vanaf t begin al geen moer aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef DarkElf het volgende:
idd, niet krampachtig aan iets vast willen houden. soms werkt iets gewoon niet, das helemaal niet erg
U bedoelt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef blackbird1986 het volgende:
Wat is het toch mooi om vol gespeeld zelfvertrouwen een verloren wedstrijd in te gaan en vervolgens te zien dat er mensen nog slechter zijn dan jij.
cryptisch hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef blackbird1986 het volgende:
Wat is het toch mooi om vol gespeeld zelfvertrouwen een verloren wedstrijd in te gaan en vervolgens te zien dat er mensen nog slechter zijn dan jij.
Ja was de bedoeling, ik begin een halfbakken reddingsactiequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ikzelf heb FoK per gisteren op een lagere prioriteit gezet. Dus ik ga niet eens proberen hier nog wat van te maken.
Ik voel hier een lage mentaliteit als gevolg van onderdrukte wanhoopsgevoelens?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
je kunt hier zetten wat je wilt, er komt toch bijna geen reactie.
Het begrip slowchatten is mensen vreem dhier, of R&P te eng ofzo. Eerst er om zeuren, daarna zijn de zeurders vertrokken om een tweede slowchatreeks in GC te starten.
Ikzelf heb FoK per gisteren op een lagere prioriteit gezet. Dus ik ga niet eens proberen hier nog wat van te maken.
Haha, hoe is het jou gelukt dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef DarkElf het volgende:
slakken in je aquarium
dat ken ik, daar kom je bijna niet meer vanaf.
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fokquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
...
Ganzenborden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fok
en nee ik geef geen hints...
Ik ga een poging ondernemen om iets leukers te doen. Gezien dit soort stormlooptopics moet dat niet al te moeilijk zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gisteren was ik met leukere dingen bezig dan met Fok
en nee ik geef geen hints...
nee, maar ik hoefde ook geen sc topicquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof jij zo'n duit in het zakje doet DarkElf![]()
Tot hier dacht ik dat je het over de slochatters hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:35 schreef DarkElf het volgende:
eerst geprobeerd ze eruit te scheppen steeds, maar die dingen hebben ware orgies.
toen gif geprobeerd maar die krengen graven zich in en als je denkt dat ze weg zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat je het over de slochatters had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |