Ach, kan me wel voorstellen dat hij de andere kant ook wil laten horen. Maar toch. Niet echt netjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:05 schreef PhaE het volgende:
Heb jij problemen met het loslaten van een ex, Scriptkiddie?
Nee?
![]()
Ik snap de verleiding hoor, je wil toch eigenlijk je weerwoord geven, maar dit is gewoon beter zo. Voor je het weet zit je in een ordinaire welles-nietes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ok, dat snap ik en dat respecteer ik ook.
Je kan er alleen donder op zeggen dat 1 van ons reageerd als we zelf de link toegestuurd krijgen om te zien hoe er over ons "geroddeld" word.
Als jullie willen mag mij post verwijderd worden dat is geen enkel probleem.
braaf ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:05 schreef PhaE het volgende:
Ons topic, wat doe je![]()
Heb jij problemen met het loslaten van een ex, Scriptkiddie?
Nee?
![]()
[edit]
Ah, je hebt het al via prive gedaan.
Braaf
waarom wil je zo graag dat ze je vinden? Wil je aandacht ofzo?quote:
Hoezo geflipt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
braaf ?![]()
moet je maar geen link van dit topic naar je ex sturen, dan ben je werkelijk wel geflipt![]()
en problemen met het loslaten van een ex ? ja, dat koppel waarvan scriptkiddie deel uitmaakt misschien wel ja, omdat de ex van het meisje blijkbaar nodig vond de link van dit topic door te sturen en haar dan maar te confronteren met al zijn problemen en eindeloos gezeik.
soms veroorzaakt het loslaten van een ex veel verdriet, soms veel irritatie ... en dat is in het koppel van scriptkiddie blijkbaar het geval
maar er is wel een verschil tussen aandacht vragen en iemand op de hoogte brengen van t bestaan van dit topic. Wat ik begrijp is dat roelermf al vele malen vaker dit topic heeft doorgestuurd en hij heeft er ook ontzettend veel plezier om als zijn ex hier komt posten en vervolgens wordt afgezeken, dat is ook niet helemaal hoe het hier werkt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:27 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hoezo geflipt?
Mijn ex heeft het ook moeilijk met mij loslaten.
En heb haar het topic dan misschien niet doorgestuurd, maar ze weet van het bestaan af en dat ik er veel aan heb.
Dus waarom zij dan niet?
Mag toch?
Maar ga hier geen prive-discussie lopen voeren met haar, dan bel ik wel als ik daar zonodig behoefte aan heb.
Maar we zijn hier niet om problemen van anderen te analyseren wat betreft de huidige situatie/relatie, maar puur om elkaar te ondersteunen met deze toch best pittige periode die je door moet.
Nu komen er opeens een hoop users tussendoor die ons gaan beschuldigen van geflipt zijn![]()
En eindeloos gezeik? Ga snel weg zeg, bah. Dit is gewoon hoe we ons op dit moment voelen, klaar.
Wordt erg moe van mensen die het altijd beter weten, en dus maar even gaan zeggen hoe we het wel/niet moeten doen.
ik zou er maar niet te trots op zijnquote:
Jouw vorm van opbouwende kritiek?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
je komt nogal over als een sukkel die niet tegen zijn verlies kan![]()
get a life, man
Och, ik kan me ook voorstellen dat je nog wel een redelijk goede relatie hebt met je ex en dat je dit topic dan doorstuurt zo van 'kijk, hier kan ik mijn verhaal goed kwijt'. Dus het hoeft niet heel vreemd te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef petitlapin het volgende:
braaf ?![]()
moet je maar geen link van dit topic naar je ex sturen, dan ben je werkelijk wel geflipt![]()
en problemen met het loslaten van een ex ? ja, dat koppel waarvan scriptkiddie deel uitmaakt misschien wel ja, omdat de ex van het meisje blijkbaar nodig vond de link van dit topic door te sturen en haar dan maar te confronteren met al zijn problemen en eindeloos gezeik.
soms veroorzaakt het loslaten van een ex veel verdriet, soms veel irritatie ... en dat is in het koppel van scriptkiddie blijkbaar het geval
Even voor de goede orde... ik heb ze de link van dit topic overduidelijk niet gegeven!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Eh, je had ze zelf de link gegeven. Wat denk je dan..
ok, ik ga weer grof zijn ... de teksten van Roeler zijn echt wel een pak langer dan gemiddeld ... en ik vind het gezeikquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Och, ik kan me ook voorstellen dat je nog wel een redelijk goede relatie hebt met je ex en dat je dit topic dan doorstuurt zo van 'kijk, hier kan ik mijn verhaal goed kwijt'. Dus het hoeft niet heel vreemd te zijn.
En die opmerking over 'problemen en eindeloos gezeik' snap ik ook niet helemaal.
Verdiep je eens in dit topic, dan kom je erachter dat de meeste vaste posters (ook degene uit eerdere topics) vaak niet met een weekje of wat erover heen zijn.
Daar is dit topic nou juist voor bedoeld, met 'lotgenoten' kunnen praten over het feit dat het na 3-4-5 maanden nog steeds verdomde zeer doet...
Om dat nou af te doen als 'eindeloos gezeik'...
Ho ho, ik hang er geen oordeel aan vast. Ik meende alleen zoiets gelezen te hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:35 schreef RoelerMF het volgende:
Dat was een ander topic, bijna een maand geleden geweest.
Denken jullie dat ik er trots op ben dat ik hier alles wegschrijf? Nou niet echt hoor, het lucht alleen wel op.
Okay, my bad, dat had zeker wel wat subtieler gekund ja..quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
scriptkiddie werd hier werkelijk weggejaagd met 'dit is ons topic' en ' braaf zijn'.
Ja maar als je in het openbaar wordt "aangevallen" dan kan ik me voorstellen dat je liever via dezelfde weg reageert.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef PhaE het volgende:
Maar blijf bij mijn standpunt dat als je niet in de situaite zit waar 'wij' in zitten, dat het dan ook geen echt toegevoegde waarde heeft om hier te posten..
Gek he.. het topic is ook voor mensen die het moeilijk hebben, en je hoeft het niet te lezen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, ik ga weer grof zijn ... de teksten van Roeler zijn echt wel een pak langer dan gemiddeld ... en ik vind het gezeik
natuurlijk ben je niet in een weekje klaar met een lange relatie, en daar heb ik alle begrip voor, ik vind dat dan ook een heel nuttig en zinvol topic... doch vind ik het jammer dat de eerste persoon hier een beetje het alleenrecht heeft op het topic ... uiteindelijk ben je met twee en laat je elkaar los, maar aangezien geen vetes hier mogen bevochten worden ( wat ik wel begrijp) komt het me over als 'first come, first serve', scriptkiddie werd hier werkelijk weggejaagd met 'dit is ons topic' en ' braaf zijn'.
en ja, dan kan ik me wel eens beginnen ergeren ja, mijn excuses
Och jonkje. Sterkte, hier vind je mensen met hetzelfde soort problemen. Laat het je steunen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef ikJur het volgende:
Mijn vriendin heeft het gister na 14 maanden heel veel liefde uitgemaakt. ik ben al de hele dag aan t janken en aan t roken. alles is in een keer zo doelloos ik heb zo'n leeg gevoel van binnen. ik wil haar vet graag terug er is misschien een kleine kans maar ik weet het niet. Ik mis haar nu al zo erg ze was mijn eerste echte liefde ik hou zo veel van haar.
Ik wil niemand aanvallen via deze weg, ik zit er ook echt niet op te wachten dat ze *dit* meelezen. Ik had destijds enkel een link gestuurd van een ander topic binnen R&P, zij hebben blijkbaar ook de rest gevonden, waar ik dus niet op zat te wachten voor alle duidelijkheid. Anyway, ik hoop dat de rust binnen dit topic weer terugkeert, het ging net allemaal zo gemoedelijk. Sorry voor de ellende die dit topic is aangedaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja maar als je in het openbaar wordt "aangevallen" dan kan ik me voorstellen dat je liever via dezelfde weg reageert.
Zo zie ik het niet hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
natuurlijk ben je niet in een weekje klaar met een lange relatie, en daar heb ik alle begrip voor, ik vind dat dan ook een heel nuttig en zinvol topic... doch vind ik het jammer dat de eerste persoon hier een beetje het alleenrecht heeft op het topic ... uiteindelijk ben je met twee en laat je elkaar los, maar aangezien geen vetes hier mogen bevochten worden ( wat ik wel begrijp) komt het me over als 'first come, first serve', scriptkiddie werd hier werkelijk weggejaagd met 'dit is ons topic' en ' braaf zijn'.
Ehm. Als ik eerlijk ben; geen idee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:58 schreef ikJur het volgende:
gaat het verdriet ooit nog over? aan haar had ik echt alles, eerst was ik verlegen maar met haar kon ik overal over praten en lachen altijd. Ik ben bang dat ik nooit meer zo iemand zal vinden
Het verschil is dat ze niet in het openbaar werden aangevallen. Ik heb RoelerMF nog nergens zien posten 'De nieuwe vriend van mijn ex, scriptkiddie, blablabla'. Dus ze hadden gewoon hun mond kunnen houden, dan had niemand geweten wie ze waren...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef Viperdesign het volgende:
Ja maar als je in het openbaar wordt "aangevallen" dan kan ik me voorstellen dat je liever via dezelfde weg reageert.
Je zal het nu niet willen horen en al helemaal niet willen geloven, maar ja... het gaat echt over... ooit. Het duurt alleen een behoorlijke tijd en je moet er gewoon even doorheen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:58 schreef ikJur het volgende:
gaat het verdriet ooit nog over? aan haar had ik echt alles, eerst was ik verlegen maar met haar kon ik overal over praten en lachen altijd. Ik ben bang dat ik nooit meer zo iemand zal vinden
Ja, dat is waar. Verkeerde woorkeuze van mijn kant. Ik bedoel, als je je verhaal gaat doen op een forum waar je ex en haar vriend ook rondlopen dan kun je er op wachten dat er vroeg of laat iemand gaan reageren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Het verschil is dat ze niet in het openbaar werden aangevallen. Ik heb RoelerMF nog nergens zien posten 'De nieuwe vriend van mijn ex, scriptkiddie, blablabla'. Dus ze hadden gewoon hun mond kunnen houden, dan had niemand geweten wie ze waren...
ik denk zelf ook wel dat het gevoel zal slijten maar voorlopig heb ik het er nog erg moeilijk mee verwacht ik zo. maar ik zal alles doen om haar terug te krijgen. Ben zo bang dat ik me sociaal ga afzonderen ofzo, zij was mijn beste maatjequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ehm. Als ik eerlijk ben; geen idee.
Maar om diverse mensen te quoten: Ja hoor, dat gevoel slijt vanzelf en je komt echt wel weer een ander meisje tegen dat net zo lief en knap is!
Ja, je verdriet zal vanzelf wegtrekken. Neem er de tijd voor, schrijf veel van je af (openbaar of prive, die keus is aan jouw), probeer in ieder geval geen antwoorden te vinden die je toch nooit zal krijgen. Uiteindelijk is er voor iedereen een true love weggelegd, besef gewoon dat zij niet jouw true love was, maar enkel en alleen erop heeft geleken waarschijnlijk. Het verdriet is nu groot, maar ooit komt er ook voor jouw weer een tijd waarin je met rechte rug op een meid afstapt en vraagt of ze een vuurtje kan gebruiken en dan post je ook weer de chearleader smileyquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:58 schreef ikJur het volgende:
Dát is een keuze die je zelf maakt. Ga lekker met vrienden op stap, ga wat doen. Als je niets doet wordt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:10 schreef ikJur het volgende:
Ben zo bang dat ik me sociaal ga afzonderen ofzo, zij was mijn beste maatje
Ja, wat een bagger hè?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:10 schreef RoelerMF het volgende:
(Ik geloof mezelf amper als ik dit tik)
Maak je niet druk. Is leuk om te lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef RoelerMF het volgende:
PS; Iemand reageerde dat ik nogal lange reacties geef. Dat doe ik niet bewust, ik ben in reply's gewoon nogal langdradig van stof, dat is niet alleen in dit topic of op dit forum, maar op alle fora waar ik zit
't is u vergeven, ik zal ook nooit de miss sympathieprijs winnen hier op fok!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef PhaE het volgende:
Okay, my bad, dat had zeker wel wat subtieler gekund ja..
Maar blijf bij mijn standpunt dat als je niet in de situaite zit waar 'wij' in zitten, dat het dan ook geen echt toegevoegde waarde heeft om hier te posten..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Is leuk om te lezen..
Probeer er niet bij stil te staan wat ze allemaal de hele dag doen, je maakt alleen jezelf er helemaal gek mee. Ik vind het trouwens wel erg grof dat ze gewoon belt om te vragen of ze nog even de batterijen kan komen opladen. Weet niet hoe ik had gereageerd in jouw situatie. Zorg er in ieder geval voor dat het huisje waarvan je de sleutel hebt gekregen nu ook echt jouw huisje gaat worden, niet meer proberen bij stil te staan dat het jullie huisje zou worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef eymey het volgende:
En vanmiddag belde ze me zelf ook nog op... of ze vanavond ff langs kon komen om batterijen te brengen om op te ladenVervolgens vertelde ze doodleuk dat ze om 20:00 weer met 'hem' had afgesproken.....
Dat laatste inderdaad ook... m'n maatje.... maar ik mis haar als persoon ook gewoon nog veel te veel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:31 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik sowieso al veel minder met haar als persoon bezig als met het missen van een maatje. Dat gemis van een knuffelmaatje is veel groter als mijn ex in het algemeen eigenlijk
Hmm lastig, maak daar over afspraken met haar? Als je haar niet meer wilt zien bijvoorbeeld kan je afspreken dat je ze bij haar ouders in de bus gooit of spreek 1 of 2 dagen in de week af waarop ze de post kan ophalen. De bankafschriften die voor "ons" binnenkwamen verwerk ik ook nog gewoon in mijn administratie, net zolang tot die rekening is opgezegd, daarna berg ik dat mapje op een veilige plek op voor de komende 10 jaar, daarna vernietig ik alle documenten daarvanquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:46 schreef Viperdesign het volgende:
Trouwens. Vraagje. Wat moet ik met rekeningen voor haar die hier in de brievenbus vallen? Betalen? Bewaren?()
weetje, je zult merken hoe snel t opeens gaat...dat vrienden maken. Wees een beetje open tegen mensen en vertel je verhaal en je zult zien dat mensen je best snel begrijpen en rekening met je gaan houden etc...Tenmionste dat merkte ik heel erg, ik dacht altijd dat ik geen vrienden had. Maar ik wist niet dat ik zoveel vrienden hadquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef ikJur het volgende:
hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt om echte vrienden te maken. al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet actief opzoek ben gegaan naar vrienden. ook het verliefd worden op mijn vriendin kwam spontaan ik was niet op zoek ofzo
Het werpt bij mij nog geen vruchten af.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:52 schreef akkien het volgende:
weetje, je zult merken hoe snel t opeens gaat...dat vrienden maken. Wees een beetje open tegen mensen en vertel je verhaal en je zult zien dat mensen je best snel begrijpen en rekening met je gaan houden etc.
Het zijn haar rekeningen. Niet betalen dus. Ik zou ze gewoon naar haar doorsturen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:46 schreef Viperdesign het volgende:
Trouwens. Vraagje. Wat moet ik met rekeningen voor haar die hier in de brievenbus vallen? Betalen? Bewaren?(). Ben namelijk geneigd ze gewoon te betalen... maar waarom eigenlijk.
.
Aan de andere kant wil ik haar ook niet opzadelen met dit soort zaken, ze heeft al genoeg aan haar hoofd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:52 schreef Viperdesign het volgende:
En ik moet verder ook leven van alleen maar studiefinanciering dus veel hou ik niet over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |