als ook niet bewezen kan worden dat er wel sprake was van vrijwillige sex, dan zal de Marokkaanse sensueel ws gewoon eieren voor haar geld kiezen, en hem het uitstapje vergeven, als ze hem kwijt raakt is ze alle luxe ook kwijt... tenzij de lul in gemeenschap van goederen getrouwd is en dat zal wel weerquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef SeLang het volgende:
Hoe groot is de kans dat Persie na vrijlating wordt onthoofd wegens eerwraak ?
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:57 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Ik heb uit eigen bronnen inmiddels e.e.a gehoord dat de zaak verder laat aflopen:
- De dader is een Javaans meisje genaamd S.V. en die vaak daar is te vinden.
- De situatie is nu zo dat het meisje geadviseerd wordt de zaak in te trekken
- De DNA controle blijkt inmiddels negatief te zijn en dus betekend dat,dat ze het verliest
Ik denk inderdaad het een type sensueel is die luxe verkiest boven eer/trots/zelfrespect/own body experience, anders was zou ze nooit met hem zijn getrouwd in de first place. Wat heeft Robin van Persie op ideologisch vlak te bieden ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef milagro het volgende:
maar zelfs als er niets gebeurd is, dan heeft ze toch gezichtsverlies geleden dus is hij sowieso de sjaak
Vrouwen, ongeacht afkomst, hebben altijd al een zwak gehad voor mannen met geld, aanzien en macht, dat zal echt niet veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad het een type sensueel is die luxe verkiest boven eer/trots/zelfrespect, anders was zou ze nooit met hem zijn getrouwd in de first place. Wat heeft Robin van Persie op ideologisch vlak te bieden ?²
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dat wijf gestraft wordt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:57 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Ik heb uit eigen bronnen inmiddels e.e.a gehoord dat de zaak verder laat aflopen:
- De dader is een Javaans meisje genaamd S.V. en die vaak daar is te vinden.
- De situatie is nu zo dat het meisje geadviseerd wordt de zaak in te trekken
- De DNA controle blijkt inmiddels negatief te zijn en dus betekend dat,dat ze het verliest
klopt, we veroordelen wel snel en ook al heeft hij het niet gedaan, het blijft 'kleven'.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, Robin van PerVie wordt hier zijn leven lang mee geconfronteerd, ik vind het wel vreemd dat het gros hem al veroordeeld heeft terwijl we weten dat BN-ers makkelijke slachtoffers zijn om aan te klagen.
Voor mij is ie noch schuldig, noch onschuldig, dat zijn voorarrest verlengd wordt betekent voor mij dat 'het slachtoffer' redelijk goed bewijs heeft waar de politie mee verder kan.
Groot gelijk moet hij maar niet vreemd gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef milagro het volgende:
[..]
als ook niet bewezen kan worden dat er wel sprake was van vrijwillige sex, dan zal de Marokkaanse sensueel ws gewoon eieren voor haar geld kiezen, en hem het uitstapje vergeven, als ze hem kwijt raakt is ze alle luxe ook kwijt... tenzij de lul in gemeenschap van goederen getrouwd is en dat zal wel weer
maar zelfs als er niets gebeurd is, dan heeft ze toch gezichtsverlies geleden dus is hij sowieso de sjaak
ik hebt hem ook even gesteuntquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ach gossie..
http://steunrobinvanpersie.guestbook.nl/
Dat is toch die gast die zwetend als een otter op een prostituee lag?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef evert het volgende:
iedereeen denkt bij brandsteder toch aan die vrouw die beweerde een kind van hem te hebben?
Waar gaat het heen? eerst spreken ze MJ vrij, vervolgens gaat men verkrachtersverdachten STEUNEN?quote:
Nee, aan poepsex.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef evert het volgende:
iedereeen denkt bij brandsteder toch aan die vrouw die beweerde een kind van hem te hebben?
Zat ie ook niet regelmatig met een bakkie op achter het stuur?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die zwetend als een otter op een prostituee lag?
En nog iets met Patty en schijten op een glazen tafel.
Je bent pas schuldig als je veroordeeld wordt. Tot die tijd is ie dus onschuldig. Niet dat ik hem steun overigens, hij zal (vroeger) heus wel iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan ... .quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Waar gaat het heen? eerst spreken ze MJ vrij, vervolgens gaat men verkrachtersverdachten STEUNEN?
Dood moeten ze!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef funnie_me het volgende:
Waar gaat het heen? eerst spreken ze MJ vrij, vervolgens gaat men verkrachtersverdachten STEUNEN?
En verdachten moet je als niet feiten kennende persoon gaan STEUNEN, omdat hij nog niet veroordeeld is??? Echt, mensen zijn raar...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:40 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Je bent pas schuldig als je veroordeeld wordt. Tot die tijd is ie dus onschuldig. Niet dat ik hem steun overigens, hij zal (vroeger) heus wel iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan ... .
Zijn vrouw, ja, die kan wel steun gebruiken, wat een enorme mongool is dat waar zij mee is getrouwd...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dood moeten ze!![]()
Ik hebt gewoon hem en zijn vrouw sterkde gewensdt.
Soms heb je zo'n dag dat je effe op elke website -net als een hondje- wilt pissen.
En nog iets met wit poeder...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:38 schreef sol1tair het volgende:
Zat ie ook niet regelmatig met een bakkie op achter het stuur?
Gelukkig is jouw mening wél geheel objectief.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:42 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Zijn vrouw, ja, die kan wel steun gebruiken, wat een enorme mongool is dat waar zij mee is getrouwd...
Nou, niet dan? Het arme kind is volledig voor lul gezet door manlief. Of hij die verkrachting nou wel of niet gepleegd heeft, is totaal niet relevant, dus hoezo ben ik niet objectief?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening wél geheel objectief..
Je sprak net over niet feiten kennende personen, wat jij zelf net zo goed bent. Je weet totáál niet voor hoever hij hier zelf schuldig aan is of dat hij er gewoon ingeluisd is door een of andere attentiehoer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:45 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Nou, niet dan? Het arme kind is volledig voor lul gezet door manlief. Of hij die verkrachting nou wel of niet gepleegd heeft, is totaal niet relevant, dus hoezo ben ik niet objectief?![]()
Money, money, money.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:45 schreef funnie_me het volgende:
Nou, niet dan? Het arme kind is volledig voor lul gezet door manlief. Of hij die verkrachting nou wel of niet gepleegd heeft, is totaal niet relevant, dus hoezo ben ik niet objectief?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |