Tsjah gezien haar beroep kan je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat ze eerst je zak wil leeg zuigen om daarna je geld te plukken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Damn, je hoeft niet eens met 'r naar bed te gaan. Met elkaar gezien worden is al genoeg...
Maar van Persie is daar niet op ingegaan, wijs als hij isquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah gezien haar beroep kan je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat ze eerst je zak wil leeg zuigen [...]
Hetzelfde geld voor de 'dame' natuurlijk. Van Persie wilde wippen, mevrouw wilde wippen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar van Persie is daar niet op ingegaan, wijs als hij is
Midden in de nacht een hotelkamer opzoeken met een dame van bedenkelijk allooi doe je namelijk om de toestand in de wereld te bespreken enin het bijzonder het Midden Oosten, okay te zwart wit gesteld, we moeten rekening houden met die mogelijkheid dat dat zijn intentie was.
waarom nou de toestand in de wereld bespreken? Hij was gewoon op zoek naar technische tips. Hoe een centrale rol beter in te vullen, zijn 'andere' been net zo sterk maken als zijn linkerbeen, etc etc.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar van Persie is daar niet op ingegaan, wijs als hij is
Midden in de nacht een hotelkamer opzoeken met een dame van bedenkelijk allooi doe je namelijk om de toestand in de wereld te bespreken enin het bijzonder het Midden Oosten, okay te zwart wit gesteld, we moeten rekening houden met die mogelijkheid dat dat zijn intentie was.
Kan je ook bijna niet, of er moeten sporen van geweld zijn, die onmogelijk selfinflicted kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor de 'dame' natuurlijk. Van Persie wilde wippen, mevrouw wilde wippen.
De vraag is alleen of zij zich op een gegeven moment bedacht heeft. Maar ja, bewijs dat maar eens...
waarom zegt die eikel dat dan niet gewoon meteenquote:
Die klootzak heeft gewoon in 1e instantie zitten liegen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
waarom zegt die eikel dat dan niet gewoon meteen
Gezien het slachtoffer zou ik ook maar even een testje laten doen dan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:
lullo en dan niet eens een rubbertje om zijn paal gejast
In ieder geval waren hun verklaringen te veel verschillend dan die van Van Persie..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:10 schreef BVO het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de verklaringen van die twee "vrienden".
Naar verluid waren die ook niet al te positief.
Was net op radio 1.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:13 schreef Chadi het volgende:
Ik kan het trouwens nergens vinden dat zijn voorarrest is verlengd
maar kwamen wel overeen met elkaar blijkbaar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:12 schreef Libris het volgende:
[..]
In ieder geval waren hun verklaringen te veel verschillend dan die van Van Persie..
Zie je, gewoon een attentiehoer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens een verslaggever op radio 1 is het DNA onderzoek nog niet voltooid.
Ook zou de politie aan Bram hebben doorgegeven dat Sandra al tijden achter v. Persie aan zat. Van Persie zou haar niet hebben gekend. Op basis daarvan ging Bram er vanuit dat Robin vandaag weer naar huis kon. De rechter-commissaris was daar niet van overtuigd.
Dat zou mooi zijn, als er 5 a 6 verschillende DNA-sporen uit Sandra komen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:22 schreef Chadi het volgende:
1 voordeel er zal wel een hoop DNA gevonden worden wat niet van Van Persie is of van haar
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:22 schreef Chadi het volgende:
1 voordeel er zal wel een hoop DNA gevonden worden wat niet van Van Persie is of van haar
En ik word altijd aan de deur geweigerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]48 testbuisjes : 24 negers, 15 blanke mannen waarvan 3 familie, 5 vrouwen en 4 kamelen
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]48 testbuisjes : 24 negers, 15 blanke mannen waarvan 3 familie, 5 vrouwen en 4 kamelen
wees blij, Chadi, in dit geval...anders had jij op het bureau gezeten nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
En ik word altijd aan de deur geweigerd
Ze matchen in die DNA-brei natuurlijk alleen het DNA van Robin..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef milagro het volgende:48 testbuisjes : 24 negers, 15 blanke mannen waarvan 3 familie, 5 vrouwen en 4 kamelen
quote:Moszkowicz toonde zich niet verrast door de beslissing, maar had het liever anders gezien. Volgens hem is Van Persie ontdaan. ,,Mijn cliënt heeft de vrouw met voldoende respect behandeld''.
Ze is zeker mee want ze kookt en doet de was voor Quincy Owusu.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef BVO het volgende:
Ze is mee.
Ja, Robin van PerVie wordt hier zijn leven lang mee geconfronteerd, ik vind het wel vreemd dat het gros hem al veroordeeld heeft terwijl we weten dat BN-ers makkelijke slachtoffers zijn om aan te klagen.quote:
huh? hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze is zeker mee want ze kookt en doet de was voor Quincy Owusu.
Wat een schat is het toch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze is zeker mee want ze kookt en doet de was voor Quincy Owusu.
en als Nathalie Vroegindewei het zegt!quote:14 DAYS IN JAIL FOR RAPE CASE ARSENAL STAR
Rape case Arsenal star held longer as police do DNA test
From Alexandra Williams In Rotterdam
ARSENAL footballer Robin van Persie faces a further 14 days in jail while police continue to investigate an allegation of rape against him.
A former striptease dancer called Sandra is claiming the Dutch star forced her to have sex against her will in a Rotterdam hotel room at the weekend.
Police were yesterday carrying out DNA tests.
Today, in a private hearing, a judge will rule whether to keep him in custody for two more weeks after a plea from the prosecutor's office.
Advertisement
Meanwhile, it emerged that the married player was seen flirting with two women at Baja Beach Club, a raunchy Rotterdam nightclub where waitresses wear bikinis, shortly before the alleged assault.
Nathalie Vroegindeweii, 20, said: "I saw him at the bar with two girls. He was being touchy-feely, but not in an inappropriate way, just flirty."
Van Persie, 21, has hired one of Holland's top lawyers, Abraham Moszkowicz, who said: "He denies he had any sexual contact with this girl. Nothing happened."
His wife Bouchra, a 22-year-old economics student, stayed inside their luxury penthouse in the port city. A friend said: "She really doesn't want to say anything at the moment."
ik zie hier toch echt meer mensen die háár veroordelen, hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, Robin van PerVie wordt hier zijn leven lang mee geconfronteerd, ik vind het wel vreemd dat het gros hem al veroordeeld heeft terwijl we weten dat BN-ers makkelijke slachtoffers zijn om aan te klagen.
Voor mij is ie noch schuldig, noch onschuldig, dat zijn voorarrest verlengd wordt betekent voor mij dat 'het slachtoffer' redelijk goed bewijs heeft waar de politie mee verder kan.
Dat vertelde Quincy in een interview met Het Parool van afgelopen maandag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef BobRooney het volgende:
huh? hoe kom je daar nou weer bij?
Ow what a wonderfull worldquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
wees blij, Chadi, in dit geval...anders had jij op het bureau gezeten nu
oh wacht jij bent geen stervoetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |