Hahaha.. Heel generaliserend en oppervlakkig maar ik geloof opeens geen kont meer van 't verhaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo..
Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn..
Oh da's best een lekker wijfquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo..
Op de FP zegt iemand dat dit d'r zou zijn..
Bron: Mijn moeder.quote:DNA afgenomen bij Robin van Persie.
HILVERSUM Justitie heeft DNA afgenomen bij voetballer
Robin van Persie. Zijn advocaat, Moszkowicz, zei in NOVA
dat de uitslag nog niet bekend is maar dat die snel wordt
verwacht. Van Persie werd maandag gearresteerd. In het
weekeinde was er aangifte tegen hem gedaan. Een vrouw
beschuldigt hem van verkrachting. Van Persie spreekt de
beschuldigingen tegen. Donderdag zegt de
rechter-commissaris of Robin van Persie 14 dagen langer
in hechtenis moet blijven in verband met verder onderzoek.
Moszkowicz verwacht dat de 21-jarige Rotterdammer, die
speelt voor Arsenal, wordt vrijgelaten.
Ah, gelukkig, dan mag je haar verkrachten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:56 schreef BVO het volgende:
Van mensen die regelmatig in die Baja komen hoorde ik dat Sandra (dat mokkel dus) half Rotterdam al over zich heen heeft gehad.
Damn!quote:
Moet je eerst wel even met je chipje in je arm langs de kassa..quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, dan mag je haar verkrachten.
Tegen haar zin ook allemaal ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:56 schreef BVO het volgende:
Van mensen die regelmatig in die Baja komen hoorde ik dat Sandra (dat mokkel dus) half Rotterdam al over zich heen heeft gehad.
quote:
Tegenstrijdige verklaringen over vermeende verkrachting
Van Persie dieper in problemen
door John van den Heuvel
ROTTERDAM, donderdag
Grote verschillen in getuigenverklaringen hebben Arsenal-spits Robin van Persie extra in de problemen gebracht. Volgens het openbaar ministerie (OM) in Rotterdam wijkt de lezing van Van Persie over de vermeende verkrachting van ex-stripteasedanseres Sandra op essentiële punten af van die van zijn vrienden.
Het OM besloot daarom gisteren de international vandaag voor te geleiden aan de rechter- commissaris. Die moet beslissen of de voorlopige hechtenis van de 21-jarige Rotterdammer met veertien dagen wordt verlengd. Advocaat A. Moszkowicz zal vandaag vragen zijn cliënt onmiddellijk in vrijheid te stellen.
Uit onderzoek van deze krant blijkt dat de beweerde verkrachting zich zou hebben afgespeeld in het Tulip Inn-hotel in Rotterdam. Van Persie nam zijn ’one-night-stand’ volgens de politie zaterdagnacht na een avondje stappen mee naar dit hotel. Ook twee vrienden gingen mee naar de hotelkamer.
Badkamer
Volgens de aangifte van het slachtoffer zou Van Persie haar in de badkamer hebben verkracht. De voetballer ontkent tot nu toe dat er sprake is geweest van geslachtsverkeer met de vrouw. Sandra deed afgelopen zondag officieel aangifte van verkrachting. Naast Van Persie arresteerde de Rotterdamse zedenpolitie ook de twee vrienden, die echter na verhoor weer werden heengezonden.
Volgens bronnen dicht bij het onderzoek weken de verklaringen van de twee vrienden in de ogen van het OM te veel af van die van Van Persie. Ook is nog geen uitslag bekend van de dnasporen die op het lichaam van Sandra zijn aangetroffen. Justitie zegt daarom meer tijd nodig te hebben voor het onderzoek en zal de rechter-commissaris vandaag vragen het voorarrest te verlengen.
Inmiddels is ook meer bekend geworden over de achtergronden van Sandra. Ze zou als stripteasedanseres hebben gewerkt in bars in Duitsland en daar ook prostituee zijn geweest. De vrouw zou eerder al contact hebben gehad met spelers van Feyenoord. De Marokkaanse echtgenote van Van Persie wilde gisteren niet reageren.
Hyper Hyper
Ongeloof over de vermeende verkrachting door Van Persie voert nog steeds de boventoon. Ook eigenaar Ronald Molendijk van de nachtclub Hyper Hyper, waar Robin de ex-stripteasedanseres ontmoet zou hebben, geeft hem het voordeel van de twijfel. „Ik heb onder het personeel onderzoek gedaan, maar niemand heeft wat bijzonders gezien”, aldus Molendijk, die nog een tijdje met Van Persie heeft gesproken.
„Hij kwam hier wel vaker en ik heb hem dan ook even gedag gezegd. Ik heb hem gefeliciteerd met zijn invalbeurt voor het Nederlands elftal. Van Persie was er ook erg blij mee. Toen ik hem wat te drinken aanbood nam hij een 7-upje”.
quote:Maar goed, als hij niets gedaan heeft, komt dat echt wel uit en heeft hij niets te vrezen, behalve dan als ie naar huis gaat, dan begint de ellende pas echt
Uhh jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ha ha. Sukkel.
Zou ie echt zo dom zijn te liegen over dat ie seksueel contact met haar heeft gehad ivm z'n vrouw?
Shaggyquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Uhh ja
Er zijn mannen die op heterdaad betrapt worden en dan nog ontkennen
En evenzoveel dames die daar nog intrappen ook
En als van Persie z'n DNA op sexueel getinte plaatsen op het lichaam van de vrouw wordt aangetroffen heeft Brammetje een huge problem...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:19 schreef MrWes het volgende:
Sja.
v. Persie heeft ook de schijn tegen.
Hij is geen lieverdje, dat weet iedereen.
Overigens zie ik dat iedereen een oordeel klaar heeft, maar eigenlijk kan er niemand oordelen.
Ook vind ik die Moskovitzzzzz wel geinig. Hij brand die vrouw al af, voordat hij ook maar wat aan info heeft.
Geinig zo'n advocaat!
Ze is gewoon hier geboren enzo hoor. Voor haar is het nog het vervelendst wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
toch zielig voor z'n import bruidje, maar ach, huwelijk om de liefde is ook zo zeldzaam tegenwoordig.
Dat lijkt me duidelijk inderdaad...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is gewoon hier geboren enzo hoor. Voor haar is het nog het vervelendst wat mij betreft.
dan is het toch geen "Marrokaanse echtgenote" meer, maar gewoon een huis-tuin-en keuken echtgenote.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is gewoon hier geboren enzo hoor. Voor haar is het nog het vervelendst wat mij betreft.
Misschien heeft ze wel een een gevulde condoom uit de prullebak van van Persie gevist...je weet maar nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef milagro het volgende:
Nu maar hopen dat die sporen niet van hem zijn en geen sperma en/of op plekken van "bedenkelijk allooi" .
Indien wel, zou dat zou nog niet bewijzen dat er sprake is van verkrachting, maar wel van sex en dan heeft van Persie dus gelogen en is het deze keer hij die voor zijn geloofwaardigheid moet vrezen.
Dat die dame volgens geruchten een snollebol zou zijn en met hem meegegaan is betekent niet dat er dus geen sprake zou zijn van ongewenste sexuele handelingen of dat ze "er om gevraagd heeft".
Nee, dat klopt...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef milagro het volgende:
Nu maar hopen dat die sporen niet van hem zijn en geen sperma en/of op plekken van "bedenkelijk allooi" .
Indien wel, zou dat zou nog niet bewijzen dat er sprake is van verkrachting, maar wel van sex en dan heeft van Persie dus gelogen en is het deze keer hij die voor zijn geloofwaardigheid moet vrezen.
Dat die dame volgens geruchten een snollebol zou zijn en met hem meegegaan is betekent niet dat er dus geen sprake zou zijn van ongewenste sexuele handelingen of dat ze "er om gevraagd heeft".
True, ik kan me alleen niet voorstellen dat de grootste snol van Rotterdam (zoals ze genoemd wordt) tegengestribbelt wanneer een gewilde voetballer met haar het bed in wil duiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef milagro het volgende:
Ey, Boris Becker beweert dat hij zo aan zijn kind is gekomen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef BobRooney het volgende:
Misschien heeft ze wel een een gevulde condoom uit de prullebak van van Persie gevist...je weet maar nooit.
![]()
Dat ook, ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, dat klopt...
Maar van Persie moet natuurlijk óók beseffen dat roem en aandacht een keerzijde heeft en dat hij immer op zijn tellen moet passen.
Robin is toch geen moslim naam?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:04 schreef milagro het volgende:
Of nee wacht, van Persie is een moslim, toch?
De dame droeg natuurlijk geen hoofddoekje en dan kan een man de verleiding niet weerstaan, ergo hem treft geen blaam!
Hij is na zijn huwelijk met haar Moslim geworden.quote:
knip knip, dan heeft hij minstens 2 weken niet kunnen voetballen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is na zijn huwelijk met haar Moslim geworden.
Je kan met een man een beetje boven de gordel vrijen en toch niet all the way willen, BVO.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
True, ik kan me alleen niet voorstellen dat de grootste snol van Rotterdam (zoals ze genoemd wordt) tegengestribbelt wanneer een gewilde voetballer met haar het bed in wil duiken.
In het AD stond trouwens dat ze al meerdere voetballers het bed in heeft gekregen.
Ik denk dat de twee inderdaad met elkaar naar bed zijn geweest, het met een ruzie eindigde (hij zal niet gewild hebben dat het bekend zou worden), zij raakt over de zeik en klaagt hem aan.
Hij drinkt in ieder geval 7up.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
Hij is na zijn huwelijk met haar Moslim geworden.
ms niet, maar haar vader ws welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is zij dan zo'n traditionele Moslima?
Als Robin vrijkomt heeft hij misschien wel persoonsbeveiliging nodig..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:14 schreef psychosucker het volgende:
Schande voor de familie van Bouchra...
Ik denk eerder Sandra...Robin is per definitie onschuldig...Nederlandse vrouwen zijn tenslotte allemaal hoeren volgens onze geitenvriendenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als Robin vrijkomt heeft hij misschien wel persoonsbeveiliging nodig..
Elke keer dat je met een wijf naar bed gaat beland je in een dergelijke situatie...quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef buzzer het volgende:
wat ik in VBL ook al postte: je bent gewoon een sukkel als je je zelf in een positie manoeuvreert dat je uberhaupt van dergelijke zaken beschuldigd kan worden.
Damn, je hoeft niet eens met 'r naar bed te gaan. Met elkaar gezien worden is al genoeg...quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Elke keer dat je met een wijf naar bed gaat beland je in een dergelijke situatie...
misschien moet hij het revolutionaire idee aanhangen dat als je getrouwd bent je alleen met je vrouw het bed deelt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Elke keer dat je met een wijf naar bed gaat beland je in een dergelijke situatie...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien moet hij het revolutionaire idee aanhangen dat als je getrouwd bent je alleen met je vrouw het bed deelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |