Ga eens leren lezen ergens. Ik heb nergens gezegd dat het een verkrachter IS! Wel dat het een verdachte is, en daarnaast zijn de feiten zo gegeven dat we wel kunnen concluderen dat het voor zijn marokkaans vrouwtje geen picnick is, wel? Ik heb het helemaal niet over schuldig of niet schuldig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Je sprak net over niet feiten kennende personen, wat jij zelf net zo goed bent. Je weet totáál niet voor hoever hij hier zelf schuldig aan is of dat hij er gewoon ingeluisd is door een of andere attentiehoer.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:48 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ga eens leren lezen ergens. Ik heb nergens gezegd dat het een verkrachter IS! Wel dat het een verdachte is, en daarnaast zijn de feiten zo gegeven dat we wel kunnen concluderen dat het voor zijn marokkaans vrouwtje geen picnick is, wel? Ik heb het helemaal niet over schuldig of niet schuldig.![]()
Zoals ik al zei, dat weet je helemaal niet. Misschien is hij zelf het grootste slachtoffer wel.quote:Het arme kind is volledig voor lul gezet door manlief.
Ja, hij werd ontvoerd naar een plek van lichte zedenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, dat weet je helemaal niet. Misschien is hij zelf het grootste slachtoffer wel.
Om met jouw woorden te spreken, je bent een niet feiten kennend persoon, dus om zo'n jongen daar dan direct op te veroordelen is net zo fout.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:50 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ja, hij werd ontvoerd naar een plek van lichte zedende arme gozer
Denk je dat hij eerst even naar Fatima heeft gebeld met de boodschap dat hij wat later thuis zou komen omdat hij nog effe met de hoer van Rotterdam naar een hotel ging?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Zoals ik al zei, dat weet je helemaal niet. Misschien is hij zelf het grootste slachtoffer wel.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat hij eerst even naar Fatima heeft gebeld met de boodschap dat hij wat later thuis zou komen omdat hij nog effe met de hoer van Rotterdam naar een hotel ging?
Nee, ze gingen samen tea-timen met een biscuitje erbijquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat zal niet, maar of hij ook maar enige sexuele handeling daar heeft gedaan is niet bekend.
Hij was daar niet alleen met d'r he. Uit de verklaring van Moskowicz blijkt namelijk dat hij zelf namelijk helemaal niks gedaan had met d'r. Of dat waar is weet ik niet, maar het zou dus kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Nee, ze gingen samen tea-timen met een biscuitje erbij![]()
"Hee, schat, ik ben in een hotel met een hoer. Ja, nee, ik doe niks hoor, tis voor mijn vrienden. Ja, schat, ik zal mijn ogen dichthouden... kusje! Ik ook van jou!"quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was daar niet alleen met d'r he. Uit de verklaring van Moskowicz blijkt namelijk dat hij zelf namelijk helemaal niks gedaan had met d'r. Of dat waar is weet ik niet, maar het zou dus kunnen..
Klopt, maar ik denk dat ze een voorarrest niet met 2 weken verlengen als er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef BVO het volgende:. Dat zal niet, maar of hij ook maar enige sexuele handeling daar heeft gedaan is niet bekend.
Mag ik morgen jouw glazen bol lenen?quote:
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Ik weet alleen dat een goede vriend van me de fitnesstrainer van Spong is en die heeft door laten schemeren dat Kluivert schuldig was.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik morgen jouw glazen bol lenen?
Ik krijg namelijk zaterdag een test en ik zou het wel handig vinden om de antwoorden even uit mijn hoofd te leren.
Niet netjes van Spong.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef POLL het volgende:
Ik weet alleen dat een goede vriend van me de fitnesstrainer van Spong is en die heeft door laten schemeren dat Kluivert schuldig was.
Nu ik het hoor van iemand die het van iemand anders gehoord heeft die het weer van iemand gehoord heeft twijfel ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef POLL het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Ik weet alleen dat een goede vriend van me de fitnesstrainer van Spong is en die heeft door laten schemeren dat Kluivert schuldig was.
zo dus jij kent iemand, een goede vriend van je en die heeft nou toevallig een fitnesstrainer (had ook een orthopeed kunnen zijn) en die heeft persoonlijk van Spong gehoord dat Kluivert schuldig was, althans doorlaten schemerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef POLL het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Ik weet alleen dat een goede vriend van me de fitnesstrainer van Spong is en die heeft door laten schemeren dat Kluivert schuldig was.
Dat van dat telefoontje, dáár geloof ík nu weer geen reet vanquote:De 21-jarige Sandra K., die zegt dat ze door Arsenal-spits Robin van Persie is verkracht, houdt vast aan haar beschuldiging.
Mede op basis van haar gedetailleerde verklaring en ander bewijsmateriaal besloot de rechter-commissaris gisteren dat Van Persie nog twee weken in voorarrest blijft. Dna-sporen worden nog onderzocht.
De speler, die wel toegaf met de in Nigeria geboren vrouw in een kamer in het Tulip Inn in Rotterdam te zijn geweest, ontkende tot gisteren seksueel misbruik. „Een van de vrienden van Van Persie heeft gehoord dat de vrouw op de hotelkamer een telefoongesprek voerde en zei dat ze de reputatie van Van Persie kapot zou maken”, aldus raadsman A. Moszkowicz.
De rechter-commissaris bepaalde gisteren dat Van Persie beperkingen krijgt opgelegd. Zo mag hij geen enkel contact meer met de buitenwereld hebben.
Ik denk dat die 2 gewoon sex gehad hebben, dat het rottig geeindigd is, dat je zie wel vaker dat een vent sex voor de sex heeft, en dan na de daad opeens geirriteerd raakt door de aanwezigheid van het neukmeubel, neukmeubel moet weg, want meneer voelt zich schuldig ineens en reageert dat dan af op neukmeubel.quote:’Sandra niet uit op geld’
door Gerda Frankenhuis en John van den Heuvel
ROTTERDAM, vrijdag
Volgens haar raadsvrouw is de 21-jarige Sandra K., die beweert slachtoffer te zijn van verkrachting door Arsenal-speler Robin van Persie, absoluut niet op geld uit. „Ze wil gewoon dat er recht wordt gedaan.”
De jonge vrouw, die inmiddels op een schuiladres verblijft, zegt in de badkamer van het Rotterdamse Tulip Inn te zijn misbruikt en daarna door zijn twee vrienden vernederd. Eén van de vrienden zou na de beweerde verkrachting afgelopen zaterdagnacht de kleding van de vrouw hebben verstopt en pas later weer hebben teruggegeven.
Volgens Van Persies advocaat mr. A. Moszkowicz heeft zijn cliënt wel toegegeven met de vrouw op een hotelkamer te zijn geweest.
Volgens hem zou Sandra K. nadat ze hotelkamer had verlaten, tegen hotelpersoneel hebben geklaagd dat er een geintje met haar kleding was uitgehaald. „Ze heeft niets gezegd over een verkrachting en dat is vreemd”, vindt Moszkowicz.
Arsenal staat volgens Moszkowicz nog steeds achter zijn sterspeler.
De advocate van Sandra K. is woedend over beweringen van Moszkowicz dat haar cliënte een bedenkelijke reputatie heeft. „Daar is helemaal niets van waar. Mijn cliënt is geen nachtclubdanseres of prostituee. Ze is helemaal kapot van de verkrachting en van alles wat er daarna over haar in de publiciteit is gekomen.”
In de Baja Beach Club in Rotterdam wordt de vermeende verkrachting in twijfel getrokken. Volgens mede-eigenaar Rob Mooijekind kwam Van Persie afgelopen zaterdagnacht samen met twee vrienden naar de discotheek en zijn ze ook met zijn drieën weggegaan.
„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
Sorry...kon het niet laten....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef milagro het volgende:
[..]
De speler, die wel toegaf met de in Nigeria geboren vrouw in een kamer in het Tulip Inn in Rotterdam te zijn geweest
en
Bram was er als de kippen bij om die griet zwart te maken...
Arsenal heeft volgens GeenStijl al aangegeven dat hij niet terug hoeft te komen als de aantijgingen waar blijken te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Sorry...kon het niet laten....
Maar anyway denk ik niet dat Robin echt iets fouts heeft gedaan...misschien een goeie sexpartij en er snel vandoor...wat natuurlijk niet in goede aarde viel bij de vrouwelijke tegenpartij..
Hoop dat er voor alle partijen snel duidelijkheid komt..
Maar wat als hij inderdaad schuldig wordt bevonden..hoe hoog zal zijn straf dan zijn?
Kost het zijn Oranje carriere?
Zijn Arsenal carriere kan hij dan zeker wel vergeten denk ik...
Geentsijlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Arsenal heeft volgens GeenStijl al aangegeven dat hij niet terug hoeft te komen als de aantijgingen waar blijken te zijn.
Waarom zouden ze binnenskamers willen houden dat ze openlijk afstand nemen van dit soort praktijken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
GeentsijlDan noem je ook een betrouwbare site, not !
In denk zowiezo dat die Marokkaanse sensueel van van Persie het wel zal slikken, luxe boven alles. En wat Arsenal betreft, die gasten zijn professioneel genoeg om dit soort dingen binnenskamers te houden. Desnoods wordt Bergkamp ingeschakeld als rechtvaardige 3de persoon om te bemiddelen
²
Kan me niet voorstellen dat Arsenal zich daar nu over zou uitlaten al.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Arsenal heeft volgens GeenStijl al aangegeven dat hij niet terug hoeft te komen als de aantijgingen waar blijken te zijn.
Ergo, ze wachten in spanning af.quote:Arsenal facing wait on Van Persie
Van Persie career stats
Arsenal face an anxious wait to see if Robin van Persie will be available for pre-season training as Dutch police investigate allegations of rape.
The 21-year-old Highbury star was arrested in Rotterdam on Monday after a woman alleged he attacked her.
A judge granted the prosecution's request to hold the striker for a fortnight and after that they can apply to hold him for three more months.
Arsenal are monitoring developments as players report for training on 4 July.
Under Dutch law, the move does not necessarily mean he will be charged.
It is expected Van Persie will apply for bail, but will not be allowed to leave Holland while he is under investigation.
Nee, dan heb je verkeerd gelezen. De schakel is iets korter.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:47 schreef Re het volgende:
[..]
zo dus jij kent iemand, een goede vriend van je en die heeft nou toevallig een fitnesstrainer (had ook een orthopeed kunnen zijn) en die heeft persoonlijk van Spong gehoord dat Kluivert schuldig was, althans doorlaten schemeren
kewl
Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef milagro het volgende:
[..]
In de Baja Beach Club in Rotterdam wordt de vermeende verkrachting in twijfel getrokken. Volgens mede-eigenaar Rob Mooijekind kwam Van Persie afgelopen zaterdagnacht samen met twee vrienden naar de discotheek en zijn ze ook met zijn drieën weggegaan.
„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
AD.nlquote:Vrouw van Persie 'in rouwproces'
Van een onzer verslaggevers
Gesteund door een zus van haar man zat Bouchra van Persie gisteren in de Rotterdamse rechtbank een uur te wachten.
Hopend op een glimp van de voetballer. En misschien wel zijn vrijlating. Ze zag hem weer niet.
Alsof ze aanvoelde dat haar man nog twee weken langer moet vastzitten, waartoe de rechtbank besloot, was ze ruim voor de bekendmaking daarvan vertrokken. Volgens eigen zeggen om de (Engelse) pers te ontlopen.
Sinds zijn aanhouding heeft Bouchra van Persie haar man niet meer gezien of gesproken, zegt Ron Rafel, zaakwaarnemer van de voetballer. Nog altijd weet ook zij niet uit eerste hand wat zich nu zaterdagavond precies heeft afgespeeld in het Tulip Inn op het Willemsplein, nota bene op steenworp afstand van de woning van Van Persie.
Natuurlijk kent ze wel de verklaring van Robin van papier én van de mensen die Van Persie terzijde staan, maar ze wil het zo graag van hem zelf horen. Ze moet nog even geduld hebben, want haar echtgenoot mag alleen maar contact hebben met zijn advocaat. ,,Bouchra zit in een rouwproces'', aldus Rafel. ,,Het zijn zware tijden voor haar.''
Ze ontmoetten elkaar bij de HyperHyper en gingen daarna nog naar de Baja geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef POLL het volgende:
[..]
Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk nietquote:
Uiteraard wil je eerst het verhaal van je man zelf horen, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet²
Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet²
Als de verkrachting heeft plaatsgevonden nog altijd voor het slachtoffer lijkt me, het vertrouwen van de vrouw van van Persie is beschaamd, van persie krijgt hier zijn hele loopbaan mee te maken of ie schuldig is of niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
Voor haar is het 't ergst ja.
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???quote:Ik heb op zich niet zo'n medelijden met de vrouw van Van Persie, dit soort aanklachten zijn inherent aan zijn status lijkt het wel, ze had ook een onbekende Nederlander kunnen trouwen en dan had ze hier gaan last van.
een trut van 21 (yvhh)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :
ott:
ik sensueel
jij sensueelt
hij/zij/het sensueelt
wij sensuelen
jullie sensuelen
zij sensuelen
vtt:
hebben/heeft gesensueeld
ovt:
sensueelde/sensueelden
vvt:
hadden/had gesensueeld.
En wee je geraamte als je het waagt of dan wel de euvele moed hebt om het voltooid deelwoord met een t te schrijven!
Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???![]()
Ze waren in de vooravond(na 23:00 uur) bij Hyper en Hyper wat overigens ene ballendtent is en helemaal niet gezellig of cool . Eerder voor publiek zoals je die in De Tuin in Rotterdam hoorde ik tegenkomt.(studentjes met veel blabla sterke verhalen)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef 'POLL' het volgende:
Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
[/i]
Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat die 2 gewoon sex gehad hebben, dat het rottig geeindigd is, dat je zie wel vaker dat een vent sex voor de sex heeft, en dan na de daad opeens geirriteerd raakt door de aanwezigheid van het neukmeubel, neukmeubel moet weg, want meneer voelt zich schuldig ineens en reageert dat dan af op neukmeubel.
Wilt neukmeubel niet weggestuurd worden dan vallen er woorden en ms klappen.
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.quote:„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
Dat is dus precies wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
dat zou ook kunnen, idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:
[..]
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat klopt²
dat telefoontje geloof ik gewoon niet, iig niet dat ze dat daar op die hotelkamer gepleegd heeft, vind ik echt heel ongeloofwaardig en iets te convenient, ook omdat die vrienden er nu pas mee komen of iig de advocaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik ook denk..
Ze scheen al een hele tijd achter hem aan te lopen. Zij willen dat mokkel ff in de zeik nemen, zij voelt zich belazerd en "wil zijn reputatie kapot maken" zoals ze gezegd zou hebben.
De logica ontgaat mij hier volkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?
Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij hier volkomen²
Die vind ik wel leuk. Het lijkt wel of je mij ook tot de kinderen berekende, maar ik weet wel beterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?
Ik denk dat je me niet te letterlijk moet nemen. Wat ik bedoel is: trouwen in Nederland op je 21ste is gewoon heel vroeg. En dat is het zeker voor zo iemand als van Persie die nog na-pubert. Dan kun je je afvragen wat de kans op een lang en gelukkig huwelijk is.quote:Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
In de papieren Telegraaf staat ook een foto van Sandra, met 'weggeblokte' ogen.quote:Sandra K., de vrouw die Arsenal voetballer Robin van Persie beschuldigt van verkrachting, is woedend over de aantijging dat ze een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn.
De 21-jarige Sandra, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won, is kapot van dergelijke verhalen die de advocaat van de voetballer, mr. A. Moszkowicz, over haar naar buiten heeft gebracht, zo vertelt de advocate van de vrouw.
Sandra houdt haar verhaal overeind dat de voetballer zich aan haar heeft vergrepen in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel.
Sandra, die een Nigeriaanse moeder heeft en een Nederlandse vader, volgde enkele jaren geleden een toeristische studie en was stewardess in opleiding. Vorig jaar zat ze bij de laatste twaalf kandidaten voor de titel Miss Universe Nederland 2005.
De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken.
De Telegraaf heeft morgen een interview met de vrouw en zus van de verkrachting beschuldigde voetballer. Zijn echtgenote Bouchra, met wie hij sinds een jaar is getrouwd, en zijn zus Kiki: „Wij staan volledig achter Robin”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |