abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28011840
quote:
Vrouw van Persie 'in rouwproces'
Van een onzer verslaggevers

Gesteund door een zus van haar man zat Bouchra van Persie gisteren in de Rotterdamse rechtbank een uur te wachten.

Hopend op een glimp van de voetballer. En misschien wel zijn vrijlating. Ze zag hem weer niet.

Alsof ze aanvoelde dat haar man nog twee weken langer moet vastzitten, waartoe de rechtbank besloot, was ze ruim voor de bekendmaking daarvan vertrokken. Volgens eigen zeggen om de (Engelse) pers te ontlopen.

Sinds zijn aanhouding heeft Bouchra van Persie haar man niet meer gezien of gesproken, zegt Ron Rafel, zaakwaarnemer van de voetballer. Nog altijd weet ook zij niet uit eerste hand wat zich nu zaterdagavond precies heeft afgespeeld in het Tulip Inn op het Willemsplein, nota bene op steenworp afstand van de woning van Van Persie.

Natuurlijk kent ze wel de verklaring van Robin van papier én van de mensen die Van Persie terzijde staan, maar ze wil het zo graag van hem zelf horen. Ze moet nog even geduld hebben, want haar echtgenoot mag alleen maar contact hebben met zijn advocaat. ,,Bouchra zit in een rouwproces'', aldus Rafel. ,,Het zijn zware tijden voor haar.''
AD.nl
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:54:35 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28011882
Voor haar is het 't ergst ja.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:55:05 #228
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28011906
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef POLL het volgende:

[..]

Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
Ze ontmoetten elkaar bij de HyperHyper en gingen daarna nog naar de Baja geloof ik.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:01:45 #229
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28012143
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef milagro het volgende:

[..]

AD.nl
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28012212
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet

²
Uiteraard wil je eerst het verhaal van je man zelf horen, lijkt me logisch.

De bewijzen zijn niet zo vitaal dat van Persie nu al schuldig kan worden verklaard.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:39:12 #231
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28015689
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :

ott:
ik sensueel
jij sensueelt
hij/zij/het sensueelt
wij sensuelen
jullie sensuelen
zij sensuelen

vtt:
hebben/heeft gesensueeld

ovt:
sensueelde/sensueelden

vvt:
hadden/had gesensueeld.

En wee je geraamte als je het waagt of dan wel de euvele moed hebt om het voltooid deelwoord met een t te schrijven!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_28015910
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
Voor haar is het 't ergst ja.
Als de verkrachting heeft plaatsgevonden nog altijd voor het slachtoffer lijkt me, het vertrouwen van de vrouw van van Persie is beschaamd, van persie krijgt hier zijn hele loopbaan mee te maken of ie schuldig is of niet..

Ik heb op zich niet zo'n medelijden met de vrouw van Van Persie, dit soort aanklachten zijn inherent aan zijn status lijkt het wel, ze had ook een onbekende Nederlander kunnen trouwen en dan had ze hier gaan last van.
Yeah baby Yeah!
pi_28016321
quote:
Ik heb op zich niet zo'n medelijden met de vrouw van Van Persie, dit soort aanklachten zijn inherent aan zijn status lijkt het wel, ze had ook een onbekende Nederlander kunnen trouwen en dan had ze hier gaan last van.
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:03:15 #234
3647 B.R.Oekhoest
pi_28016600
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

een trut van 21 (yvhh)
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_28016705
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :

ott:
ik sensueel
jij sensueelt
hij/zij/het sensueelt
wij sensuelen
jullie sensuelen
zij sensuelen

vtt:
hebben/heeft gesensueeld

ovt:
sensueelde/sensueelden

vvt:
hadden/had gesensueeld.

En wee je geraamte als je het waagt of dan wel de euvele moed hebt om het voltooid deelwoord met een t te schrijven!

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_28016719
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
Yeah baby Yeah!
pi_28016725
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef 'POLL' het volgende:

Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
[/i]
Ze waren in de vooravond(na 23:00 uur) bij Hyper en Hyper wat overigens ene ballendtent is en helemaal niet gezellig of cool . Eerder voor publiek zoals je die in De Tuin in Rotterdam hoorde ik tegenkomt.(studentjes met veel blabla sterke verhalen)
Wil je echt naar DE tent gaan van Rotterdam met de lekkerste wijven dan moet je naar Jacky's gaan.
Let wel: Je moet minimaal 25 jaar zijn en... kapitaalkrachtig want het is daar wel klasse en je moet lid zijn wat inhoudt minimaal ¤500,- voor de goedkoopste card en je wordt gescreend wie en wat je bent. Van wat ik hoorde zitten ze goed gevuld en vindt je alle lekkere BN'ers daar.

Baja van wat ik hoorde waren ze pas na 02:30 uur binnen en is verder niks gebeurt dan pue gezelligheid.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:15:31 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_28016965
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat die 2 gewoon sex gehad hebben, dat het rottig geeindigd is, dat je zie wel vaker dat een vent sex voor de sex heeft, en dan na de daad opeens geirriteerd raakt door de aanwezigheid van het neukmeubel, neukmeubel moet weg, want meneer voelt zich schuldig ineens en reageert dat dan af op neukmeubel.
Wilt neukmeubel niet weggestuurd worden dan vallen er woorden en ms klappen.
Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:
quote:
„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:17:43 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28017043
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
Dat is dus precies wat ik ook denk. .

Ze scheen al een hele tijd achter hem aan te lopen. Zij willen dat mokkel ff in de zeik nemen, zij voelt zich belazerd en "wil zijn reputatie kapot maken" zoals ze gezegd zou hebben.
pi_28017113
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:
[..]

dat zou ook kunnen, idd.

maar dan wel een dame met een heel goed verhaal toch, blijkbaar, die niet doorslaat tijdens ondervraging , wat van Persie ms wel deed (eerst ontkennen en later toegeven dat er wel sex plaats gevonden heeft ) want ondertussen zit hij nog steeds vast
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:23:07 #241
13462 BansheeBoy
pi_28017224
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat klopt

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:26:59 #242
3647 B.R.Oekhoest
pi_28017347
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat klopt

²
Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?
pi_28017371
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik ook denk. .

Ze scheen al een hele tijd achter hem aan te lopen. Zij willen dat mokkel ff in de zeik nemen, zij voelt zich belazerd en "wil zijn reputatie kapot maken" zoals ze gezegd zou hebben.
dat telefoontje geloof ik gewoon niet, iig niet dat ze dat daar op die hotelkamer gepleegd heeft, vind ik echt heel ongeloofwaardig en iets te convenient, ook omdat die vrienden er nu pas mee komen of iig de advocaat.

ik vind beide versies, Spekneks en die van anderen, mij, "aannemelijk".

dat van Persie ieder wijf kan krijgen zegt helemaal niets, net zomin als dat zij iedere vent neemt die ze kan krijgen.

de enige reden waarom ik hem het voordeel vd twijfel geef, is omdat het zo oer en oerstom zou zijn , dit alles, voor een knul met zo'n carriere voor de boeg

on the other hand, dat is in een hotel duiken , op loopafstand van je huis , met een snol ook, als je getrouwd bent en een bekende kop hebt, dus de kans dat het uitkomt groot, was zij niet gaan praten, dan het hotelpersoneel wel

maar ja ms is hij wel dom en ms is een en ander gewoon uit de hand gelopen.

ik heb echt geen idee wie ik moet geloven.
wel wie ik wíl geloven en dat is hem, maar dan alleen omdat mijn zoontje van 12 zich zorgen maakt
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:43:55 #244
13462 BansheeBoy
pi_28017916
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?
De logica ontgaat mij hier volkomen

²
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:45:28 #245
3647 B.R.Oekhoest
pi_28017966
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De logica ontgaat mij hier volkomen

²
Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:54:32 #246
13462 BansheeBoy
pi_28018292
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?
Die vind ik wel leuk. Het lijkt wel of je mij ook tot de kinderen berekende, maar ik weet wel beter

²
pi_28019486
Ik ga mee met Spekneks verhaal. We blijven hopen.
Aan de andere kant is Van Persie niet bepaald een licht...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28037824
quote:
Ik denk dat je me niet te letterlijk moet nemen. Wat ik bedoel is: trouwen in Nederland op je 21ste is gewoon heel vroeg. En dat is het zeker voor zo iemand als van Persie die nog na-pubert. Dan kun je je afvragen wat de kans op een lang en gelukkig huwelijk is.
pi_28038541
Sandra K. was in 2002 Miss Nigeria.
quote:
Sandra K., de vrouw die Arsenal voetballer Robin van Persie beschuldigt van verkrachting, is woedend over de aantijging dat ze een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn.
De 21-jarige Sandra, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won, is kapot van dergelijke verhalen die de advocaat van de voetballer, mr. A. Moszkowicz, over haar naar buiten heeft gebracht, zo vertelt de advocate van de vrouw.
Sandra houdt haar verhaal overeind dat de voetballer zich aan haar heeft vergrepen in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel.
Sandra, die een Nigeriaanse moeder heeft en een Nederlandse vader, volgde enkele jaren geleden een toeristische studie en was stewardess in opleiding. Vorig jaar zat ze bij de laatste twaalf kandidaten voor de titel Miss Universe Nederland 2005.
De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken.
De Telegraaf heeft morgen een interview met de vrouw en zus van de verkrachting beschuldigde voetballer. Zijn echtgenote Bouchra, met wie hij sinds een jaar is getrouwd, en zijn zus Kiki: „Wij staan volledig achter Robin”.
In de papieren Telegraaf staat ook een foto van Sandra, met 'weggeblokte' ogen.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 09:52:44 #250
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28038563
Ik wacht al heel lang op pics van dat sletje !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')