AD.nlquote:Vrouw van Persie 'in rouwproces'
Van een onzer verslaggevers
Gesteund door een zus van haar man zat Bouchra van Persie gisteren in de Rotterdamse rechtbank een uur te wachten.
Hopend op een glimp van de voetballer. En misschien wel zijn vrijlating. Ze zag hem weer niet.
Alsof ze aanvoelde dat haar man nog twee weken langer moet vastzitten, waartoe de rechtbank besloot, was ze ruim voor de bekendmaking daarvan vertrokken. Volgens eigen zeggen om de (Engelse) pers te ontlopen.
Sinds zijn aanhouding heeft Bouchra van Persie haar man niet meer gezien of gesproken, zegt Ron Rafel, zaakwaarnemer van de voetballer. Nog altijd weet ook zij niet uit eerste hand wat zich nu zaterdagavond precies heeft afgespeeld in het Tulip Inn op het Willemsplein, nota bene op steenworp afstand van de woning van Van Persie.
Natuurlijk kent ze wel de verklaring van Robin van papier én van de mensen die Van Persie terzijde staan, maar ze wil het zo graag van hem zelf horen. Ze moet nog even geduld hebben, want haar echtgenoot mag alleen maar contact hebben met zijn advocaat. ,,Bouchra zit in een rouwproces'', aldus Rafel. ,,Het zijn zware tijden voor haar.''
Ze ontmoetten elkaar bij de HyperHyper en gingen daarna nog naar de Baja geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef POLL het volgende:
[..]
Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk nietquote:
Uiteraard wil je eerst het verhaal van je man zelf horen, lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet²
Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na het lezen van dat artikel kreeg ik direct de indruk dat de Marokkaanse sensueel van van Persie me best een aardig en gevoelig type lijkt. Ze heeft hem nog niet afgeschreven. Ze wacht op een verklaring van edelweiss van Persie. Of dit oprecht is of dat de overdadige luxe een rol speelt weten we natuurlijk niet²
Als de verkrachting heeft plaatsgevonden nog altijd voor het slachtoffer lijkt me, het vertrouwen van de vrouw van van Persie is beschaamd, van persie krijgt hier zijn hele loopbaan mee te maken of ie schuldig is of niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
Voor haar is het 't ergst ja.
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???quote:Ik heb op zich niet zo'n medelijden met de vrouw van Van Persie, dit soort aanklachten zijn inherent aan zijn status lijkt het wel, ze had ook een onbekende Nederlander kunnen trouwen en dan had ze hier gaan last van.
een trut van 21 (yvhh)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was er ook even een werkwoord van maken, dat is wel zo overzichtelijk. Dus (een kip is geen mus) :
ott:
ik sensueel
jij sensueelt
hij/zij/het sensueelt
wij sensuelen
jullie sensuelen
zij sensuelen
vtt:
hebben/heeft gesensueeld
ovt:
sensueelde/sensueelden
vvt:
hadden/had gesensueeld.
En wee je geraamte als je het waagt of dan wel de euvele moed hebt om het voltooid deelwoord met een t te schrijven!
Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. En wie trouwt er al op z'n 21ste???![]()
Ze waren in de vooravond(na 23:00 uur) bij Hyper en Hyper wat overigens ene ballendtent is en helemaal niet gezellig of cool . Eerder voor publiek zoals je die in De Tuin in Rotterdam hoorde ik tegenkomt.(studentjes met veel blabla sterke verhalen)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef 'POLL' het volgende:
Op tv stonden ze bij de Hyper. Waar was het nou?
[/i]
Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat die 2 gewoon sex gehad hebben, dat het rottig geeindigd is, dat je zie wel vaker dat een vent sex voor de sex heeft, en dan na de daad opeens geirriteerd raakt door de aanwezigheid van het neukmeubel, neukmeubel moet weg, want meneer voelt zich schuldig ineens en reageert dat dan af op neukmeubel.
Wilt neukmeubel niet weggestuurd worden dan vallen er woorden en ms klappen.
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.quote:„Hij was heel relaxed en ontspannen. Er liepen wel drie meisjes achter hem aan, maar daar wilde hij niets van weten”, aldus Mooijekind.
Dat is dus precies wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
dat zou ook kunnen, idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat ook zou kunnen, afgaand hierop:
[..]
Meisje probeerde zich op te dringen en ging mee (of had zij de kamer ingehuurd en sleurde hun mee), van Persie en vrienden dachten 'goedkoop sletje, die gaan we even mooi te kakken zetten'. Laten haar uitkleden, verstoppen de kleren, lachen zich een breuk. Misschien nog wat meer vernederende dingetjes. Meisje loopt overstuur weg, verzint verkrachting.
Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben 24 jaar en mijn vrouw is 19 bijna 20. Dus dat klopt²
dat telefoontje geloof ik gewoon niet, iig niet dat ze dat daar op die hotelkamer gepleegd heeft, vind ik echt heel ongeloofwaardig en iets te convenient, ook omdat die vrienden er nu pas mee komen of iig de advocaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik ook denk..
Ze scheen al een hele tijd achter hem aan te lopen. Zij willen dat mokkel ff in de zeik nemen, zij voelt zich belazerd en "wil zijn reputatie kapot maken" zoals ze gezegd zou hebben.
De logica ontgaat mij hier volkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar je vrouw heeft voorlopig genoeg aan al 1 kind in huis, zodat er van andere kleine koters nog geen sprake is?
Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij hier volkomen²
Die vind ik wel leuk. Het lijkt wel of je mij ook tot de kinderen berekende, maar ik weet wel beterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik zei: statistisch gezien zou jij al vader van een koter moeten zijn. Maar kan je vrouw dat aan om dan twee kleine kinderen thuis te handlen?
Ik denk dat je me niet te letterlijk moet nemen. Wat ik bedoel is: trouwen in Nederland op je 21ste is gewoon heel vroeg. En dat is het zeker voor zo iemand als van Persie die nog na-pubert. Dan kun je je afvragen wat de kans op een lang en gelukkig huwelijk is.quote:Dat is in die wereld heel gebruikelijk, als je op je 25e nog geen ouder bent, ben je een uitzondering.
In de papieren Telegraaf staat ook een foto van Sandra, met 'weggeblokte' ogen.quote:Sandra K., de vrouw die Arsenal voetballer Robin van Persie beschuldigt van verkrachting, is woedend over de aantijging dat ze een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn.
De 21-jarige Sandra, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won, is kapot van dergelijke verhalen die de advocaat van de voetballer, mr. A. Moszkowicz, over haar naar buiten heeft gebracht, zo vertelt de advocate van de vrouw.
Sandra houdt haar verhaal overeind dat de voetballer zich aan haar heeft vergrepen in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel.
Sandra, die een Nigeriaanse moeder heeft en een Nederlandse vader, volgde enkele jaren geleden een toeristische studie en was stewardess in opleiding. Vorig jaar zat ze bij de laatste twaalf kandidaten voor de titel Miss Universe Nederland 2005.
De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken.
De Telegraaf heeft morgen een interview met de vrouw en zus van de verkrachting beschuldigde voetballer. Zijn echtgenote Bouchra, met wie hij sinds een jaar is getrouwd, en zijn zus Kiki: „Wij staan volledig achter Robin”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |