Naam van dat soort ijs?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Magnum in Cornetto-vorm zeg maar, in een hoorntje met zo'n grote bol erop en chocolade eroverheen met nootjes. Aantal jaar geleden in Spanje gespot en eindelijk in NL
![]()
.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:34 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Naam van dat soort ijs?![]()
en Yogurt is inderdaad ook fucking lekker![]()
Jaaaaaaaa! Dat is het allerlekkerste ijs ter wereldquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste ijssmaak of ijssoort? Lekker toepasselijk bij dit weer![]()
Dan bedoel ik dus niet alleen de smaken italiaans schepijs. Maar ook B&J en Softijs (met een smaak eventueel).
Ik ga in ieder geval voor Van Der Nende/Ende ofzo ijs. (Hagelkaas? wat is die naam?)
Dat is een soort slagroom in de vorm van softijs gemaakt bij een bakker in A'dam.![]()
HEERLIJK!
Nu jullie.
met deze hitte kunnen er natuurlijk niet genoeg afkoelende topics zijn. valt me nog mee dat er geen hittegolffok! subforum is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Is al een topic over slimmerd.
IJS!!!!!
Bestaat dat nog? Dat zijn toch die balletjes?quote:
Lekker ja! En yoghurt ijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
Citroenijs ,hoe zuurder hoe beter(bijv die van appie)
klontjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste ijssmaak of ijssoort?
yoghurt ijs met bosvruchten ook lekker jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |