mj heeft dat niet zelf bedacht, eigenlijk heeft mj hele weinig zelg bedachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Rnnz het volgende:
'Shamone' is een woordje wat hij zelf bedacht heeft en het betekent gewoon 'Come on'
Je doet je naam eer aan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
hele hele hele zieke muziek. door een nog ziekere man.
Moonwalk niet maar dat heeft hij wel verbeterd. Shamone is voor zover ik weet wel zelf bedacht?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
mj heeft dat niet zelf bedacht, eigenlijk heeft mj hele weinig zelg bedacht
de moonwalk is ook niet door mj bedacht bv
mj is er goed in heel veel elementen van andere artiesten bij elkaar te gooien en daar iets eigens van te maken.
Klopt hij heeft moonwalk die naam gegeven en op de kaart gezet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Moonwalk niet maar dat heeft hij wel verbeterd. Shamone is voor zover ik weet wel zelf bedacht?
Feyenoord ook, dat zegt niksquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso ontopic: ik denk dat hij De Kuip nog vol krijgt.
Dat zeker..quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso ontopic: ik denk dat hij De Kuip nog vol krijgt.
Misschien James Brown?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Shamone is van een andere artiest, ik las een keer een interview met mj. Daarin vertelde hij dat zelf. Wie die andere artiest is weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |