Hij is heel leuk vind ik, misschien ietsje donker in het gezicht?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef Astridj0h het volgende:
http://img.photobucket.co(...)0h/DSC_0173ps700.jpg
edit vergeten dat ie 700 breed is. geen idee hoe je thumbs maakt dus maar ff klikken dan
bokeh? hoewel je theoretisch gezien niet van onder zou moeten fotograferen ofzo....
offtopic, zo zie ik er dus ook ongeveer uit... tis me zus
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee Puckzz, da's niks. Teveel concurrentie enzo. Ik wil ook wel een keer winnen, jah?
ga slowchatten in US.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Impry het volgende:
Tot wanneer mag er gestemd worden?(ik wil namelijk misschien een 'weekban' aanvragen
Moet nog zoveel doen voor school
)
Dat ik het kon vragen wist ik alquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ga slowchatten in US.
Garantie voor 1 weekban
En anders netjes vragen aan yvonne. Word gehonoreerd
thnx!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb een update van je foto gedaan Puckzzz![]()
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zie het wel bij meer ingezonden foto's. Dit is ook wel begrijpelijk aangezien het onderwerp heel erg breed is. Ik denk dan ook dat er veel verschil zal zitten bij de beoordeling van de foto's omdat iedereen op andere punten zal gaan letten. Persoonlijk vind ik de inzendingen van Dubellu en Macrotough de mooiste Bokeh hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:25 schreef mwvdlee het volgende:
Ehm Puckzzz... leuke foto hoor, maar echt veel met het onderwerp heeft het niet te maken vind ik :S
Ik vind het een hele mooie foto, ik denk juíst dat dit komt door de manier waarop je hem hebt uitgesneden. maar ik vind je vorige foto beter bij het onderwerp passen, maar nogmaals dat is mijn interpretatie van het onderwerp.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ow please! Alsi k 'm niet zo had uitgesneden maar gewoon het origineel had ingestuurd was niemand erover gevallen, nu kies ik voor een subtielere aanpak en is het ineens niet meer 'echt' bokeh???
Tuurlijk heeft je foto bokeh, je moet er alleen naar zoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ow please! Alsi k 'm niet zo had uitgesneden maar gewoon het origineel had ingestuurd was niemand erover gevallen, nu kies ik voor een subtielere aanpak en is het ineens niet meer 'echt' bokeh???
Wat mij betreft is er niet eens een 'echt' bokeh, want het is niks meer dan een naam voor de effecten die je krijgt in de onscherpe delen van een foto dus technisch gezien heeft elke foto waarin niet alles 100% scherp is wel wat bokeh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Je ziet in de boom duidelijk de cirkels veroorzaakt door de onscherpte. Je ziet dus bokeh, en ook al is het maar in een klein deel van de foto. Dat de foto van de ring meer bokeh was, is wel duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Jongens.. braaaaf. *tap* *tap*
Als je het geen goede foto vind geef je haar geen punten. Geef je ze aan mij... om maar iemand te noemen
Als Rewimo/HGT em toelaat, voldoet ie aan de minimum eis van het wedstrijdregelement. Voldoet ie niet aan jouw minimale eis, dan geef je geen punten.
Ehm.. waarom quote je mij dan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je ziet in de boom duidelijk de cirkels veroorzaakt door de onscherpte. Je ziet dus bokeh, en ook al is het maar in een klein deel van de foto. Dat de foto van de ring meer bokeh was, is wel duidelijk.
War je uiteindelijk punten op geeft is je eigen beoordeling, misschien dat sommigen dat doen op de hoeveelheid bokeh, anderen op de manier waarop het bokeh bijdraagt aan het geheel ... en weer anderen omdat het een leuke foto is.
Er zijn foto's waar het bokeh effect minder zichbaar is, en ik wil geen foto uitsluiten omdat het bokeh effect niet voldoende zou zijn. Er zijn fora waar je pas aan een wedstrijd mag meedoen als je x aantal foto's hebt laten beoordelen, hier doen mensen mee die nog maar net met fotografie beginnen en ik vind elke inzending al een verdienstelijke poging naar bokeh.
Omdat je me aanhaalde in je post, dat is de enige reden. Ik ben het volledig met je eens hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. waarom quote je mij dan?We zijn het eens, maar je betoog komt over alsof ik het oneens ben met jou en jij mij iets probeert wijs te maken?
Typisch geval van preken voor eigen parochie denk ik
Ik denk dat dit een onderwerp is waarvan heel veel mensen in eerste instantie denken: "WTF is dit??" Uiteindelijk zijn er nog heel wat inzendingen, maar zoals in het begin al werd geroepen hoop ik dat een volgend onderwerp wat makkelijker is, dan krijg je ook niet de discussies als om de foto van Puckzz.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef k_man het volgende:
Mag ik nog eens herhalen: hou op met het gezeik en doe eens gewoon lief tegen elkaar. Oók tegen Puckzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |