abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 06:28:47 #101
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_28123261
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef Astridj0h het volgende:
http://img.photobucket.co(...)0h/DSC_0173ps700.jpg
edit vergeten dat ie 700 breed is. geen idee hoe je thumbs maakt dus maar ff klikken dan

bokeh? hoewel je theoretisch gezien niet van onder zou moeten fotograferen ofzo....

offtopic, zo zie ik er dus ook ongeveer uit... tis me zus
Hij is heel leuk vind ik, misschien ietsje donker in het gezicht?

Ik heb ook een bokeh portretje geprobeerd. Na al die stoere modellen van afgelopen weekend maar even een schattig modelletje ze begint onderhand al echt te poseren voor me, en dan wil ze gelijk kijken op mijn camera..."Dotis foto!" zegt ze dan (Doris is haar naam) tsjek het sterretje in haar oogjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:11:45 #102
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28124318
Nee Puckzz, da's niks. Teveel concurrentie enzo. Ik wil ook wel een keer winnen, jah?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:14:39 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_28124382
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee Puckzz, da's niks. Teveel concurrentie enzo. Ik wil ook wel een keer winnen, jah?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_28125891
Tot wanneer mag er gestemd worden? (ik wil namelijk misschien een 'weekban' aanvragen Moet nog zoveel doen voor school )
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:08:27 #105
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28132515
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Impry het volgende:
Tot wanneer mag er gestemd worden? (ik wil namelijk misschien een 'weekban' aanvragen Moet nog zoveel doen voor school )
ga slowchatten in US.

Garantie voor 1 weekban

En anders netjes vragen aan yvonne. Word gehonoreerd
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28133172
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ga slowchatten in US.

Garantie voor 1 weekban

En anders netjes vragen aan yvonne. Word gehonoreerd
Dat ik het kon vragen wist ik al Vroeg me alleen af tot wanneer er gestemd mag worden op de winnaar van deze maand... Als ik me namelijk laat bannen wil ik wel op tijd ge-unbanned om hier nog te stemmen
Eén week is namelijk het minimum voor een ban-aanvraag
pi_28133289
Ik heb een update van je foto gedaan Puckzzz
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:08:44 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_28134347
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb een update van je foto gedaan Puckzzz
thnx!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:25:09 #109
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_28134830
Ehm Puckzzz... leuke foto hoor, maar echt veel met het onderwerp heeft het niet te maken vind ik :S
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:37:53 #110
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_28135221
Tsja, dat zat er natuurlijk dik in, maar dat is bij een groot deel van de onderwerpen zo. Bij een onderwerp als "water" zal een mooie foto waar ook wat water op staat beter scoren dan een foto die wat minder is maar wel helemaal over water gaat. Daarom ben ik ook meer voor een onderwerp dat sfeer uit moet beelden dan een techniek of een onderwerp, omdat dan het geheel van je foto belangrijk is.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:51:28 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_28135652
Ik heb gekozen voor een subtielere aanpak dan mijn eerste inzending. Het is wel bokeh, alleen niet zo overdreven aanwezig als bij mijn eerder inzending en sommige andere inzendingen. Ik hou het hier dus ook bij.

ik kan 'm ook breder uitsnijden hoor (dan heb je meer van die boom op de achtergrond in beeld) , maar dat wil ik niet.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:59:40 #112
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_28135863
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:25 schreef mwvdlee het volgende:
Ehm Puckzzz... leuke foto hoor, maar echt veel met het onderwerp heeft het niet te maken vind ik :S
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zie het wel bij meer ingezonden foto's. Dit is ook wel begrijpelijk aangezien het onderwerp heel erg breed is. Ik denk dan ook dat er veel verschil zal zitten bij de beoordeling van de foto's omdat iedereen op andere punten zal gaan letten. Persoonlijk vind ik de inzendingen van Dubellu en Macrotough de mooiste Bokeh hebben.
I don't shine if you don't shine
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:08:26 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_28136094
Ow please! Alsi k 'm niet zo had uitgesneden maar gewoon het origineel had ingestuurd was niemand erover gevallen, nu kies ik voor een subtielere aanpak en is het ineens niet meer 'echt' bokeh???
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:11:45 #114
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_28136184
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ow please! Alsi k 'm niet zo had uitgesneden maar gewoon het origineel had ingestuurd was niemand erover gevallen, nu kies ik voor een subtielere aanpak en is het ineens niet meer 'echt' bokeh???
Ik vind het een hele mooie foto, ik denk juíst dat dit komt door de manier waarop je hem hebt uitgesneden. maar ik vind je vorige foto beter bij het onderwerp passen, maar nogmaals dat is mijn interpretatie van het onderwerp.
pi_28136645
quote:
Tuurlijk heeft je foto bokeh, je moet er alleen naar zoeken.
Maar omdat het onderwerp bokeh is, zie ik liever wat meer bokeh.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:44 #116
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_28137703
quote:
Wat mij betreft is er niet eens een 'echt' bokeh, want het is niks meer dan een naam voor de effecten die je krijgt in de onscherpe delen van een foto dus technisch gezien heeft elke foto waarin niet alles 100% scherp is wel wat bokeh.
Waar ik meer op doel is dat je laatste foto niet echt gebruik maakt van dat soort effecten, en dat is waar ik persoonlijk wel naar zoek voor dit onderwerp. Een subtiele aanpak is zeker niet erg, maar in deze foto heeft de onscherpte niet echt een functie, in je vorige foto juist wél.
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:08:40 #117
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28137937
Jongens.. braaaaf. *tap* *tap*

Als je het geen goede foto vind geef je haar geen punten. Geef je ze aan mij... om maar iemand te noemen
Als Rewimo/HGT em toelaat, voldoet ie aan de minimum eis van het wedstrijdregelement. Voldoet ie niet aan jouw minimale eis, dan geef je geen punten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:14:13 #118
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_28141280
één dag niet gekeken in wedstrijd topic en puckzzz jat me idee
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_28146428
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Jongens.. braaaaf. *tap* *tap*

Als je het geen goede foto vind geef je haar geen punten. Geef je ze aan mij... om maar iemand te noemen
Als Rewimo/HGT em toelaat, voldoet ie aan de minimum eis van het wedstrijdregelement. Voldoet ie niet aan jouw minimale eis, dan geef je geen punten.
Je ziet in de boom duidelijk de cirkels veroorzaakt door de onscherpte. Je ziet dus bokeh, en ook al is het maar in een klein deel van de foto. Dat de foto van de ring meer bokeh was, is wel duidelijk.
War je uiteindelijk punten op geeft is je eigen beoordeling, misschien dat sommigen dat doen op de hoeveelheid bokeh, anderen op de manier waarop het bokeh bijdraagt aan het geheel ... en weer anderen omdat het een leuke foto is.
Er zijn foto's waar het bokeh effect minder zichbaar is, en ik wil geen foto uitsluiten omdat het bokeh effect niet voldoende zou zijn. Er zijn fora waar je pas aan een wedstrijd mag meedoen als je x aantal foto's hebt laten beoordelen, hier doen mensen mee die nog maar net met fotografie beginnen en ik vind elke inzending al een verdienstelijke poging naar bokeh.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:44:23 #120
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28147726
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je ziet in de boom duidelijk de cirkels veroorzaakt door de onscherpte. Je ziet dus bokeh, en ook al is het maar in een klein deel van de foto. Dat de foto van de ring meer bokeh was, is wel duidelijk.
War je uiteindelijk punten op geeft is je eigen beoordeling, misschien dat sommigen dat doen op de hoeveelheid bokeh, anderen op de manier waarop het bokeh bijdraagt aan het geheel ... en weer anderen omdat het een leuke foto is.
Er zijn foto's waar het bokeh effect minder zichbaar is, en ik wil geen foto uitsluiten omdat het bokeh effect niet voldoende zou zijn. Er zijn fora waar je pas aan een wedstrijd mag meedoen als je x aantal foto's hebt laten beoordelen, hier doen mensen mee die nog maar net met fotografie beginnen en ik vind elke inzending al een verdienstelijke poging naar bokeh.
Ehm.. waarom quote je mij dan? We zijn het eens, maar je betoog komt over alsof ik het oneens ben met jou en jij mij iets probeert wijs te maken?

Typisch geval van preken voor eigen parochie denk ik
pi_28147915
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ehm.. waarom quote je mij dan? We zijn het eens, maar je betoog komt over alsof ik het oneens ben met jou en jij mij iets probeert wijs te maken?

Typisch geval van preken voor eigen parochie denk ik
Omdat je me aanhaalde in je post, dat is de enige reden. Ik ben het volledig met je eens hoor.
Als het anders overkwam was het niet zo bedoeld iig, sry dan.
pi_28148604
Mag ik nog eens herhalen: hou op met het gezeik en doe eens gewoon lief tegen elkaar. Oók tegen Puckzzz.
pi_28149132
Ik heb ook nog weer eens wat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_28149172
@pea: jouw inzending is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:06:03 #125
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_28150328
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef k_man het volgende:
Mag ik nog eens herhalen: hou op met het gezeik en doe eens gewoon lief tegen elkaar. Oók tegen Puckzzz.
Ik denk dat dit een onderwerp is waarvan heel veel mensen in eerste instantie denken: "WTF is dit??" Uiteindelijk zijn er nog heel wat inzendingen, maar zoals in het begin al werd geroepen hoop ik dat een volgend onderwerp wat makkelijker is, dan krijg je ook niet de discussies als om de foto van Puckzz.
En voor deze wedstrijd sluit ik me aan bij het Gele Teken: "Waar je uiteindelijk punten op geeft is je eigen beoordeling, misschien dat sommigen dat doen op de hoeveelheid bokeh, anderen op de manier waarop het bokeh bijdraagt aan het geheel ... en weer anderen omdat het een leuke foto is."

@PdeHoog: Mooie foto! Alleen jammer dat de voorste tulp een beetje wegvalt bij de achtergrond, het was mooier geweest als er toevallig een gele tulp had gestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')